Tanssihousut

Tanssihousut jalassa

Pyydän kysyä, onko vaarallista käyttää jatkuvasti sellaisia latexpöksyjä, joden sisäpuolella on tekopenis?

Ostin sellaiset puhtaasta uteliaisuudesta ja totesin melko pian pukemisen jälkeen, miten hyvältä ne tuntuivat jalassa. Tiedostin kyllä, ettei kumi hengitä vaan hiostaa, joten hieroin talkkia sekä ihoon että pöksyjen sisäpintaan sitä hikeä sitomaan.
Penis liikkuu sisälläni kävellessä ja sitten istuma-asennossa työntyy ihanan syvälle. Sitä penistä on helppo puristella lantiopohjan lihaksilla ja nyt tilanne mennyt sellaiseksi, että käytän pöksyjä päivittäin töissäkin ollessani. Olen siis "koukussa", mutta onko se vaarallista?

89

11969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nautintoa elämään

      Minäkin hankin sellaiset pöksyt, sekä mustat että punaiset jo vuosia sitten.
      Oloni tuntuu jotenkin tyhjältä, jos ne pöksyt eivät ole jalassa. Seksiin oman aviomieheni kanssa ne eivät ole vaikuttaneet suinkaan kielteisesti vaan paremminkin päinvastoin. Näen puolisoni ilmeistä, kuinka hän nauttii, kun puristan siitintä lantiopohjan lihaksilla yhdynnän jälkeen. Lypsän varren tyhjäksi ja se pitää elimen jäykkänä, joten voimme jatkaa melkein heti.
      Voi niihin pöksyihin jäädä "koukkuun", kuten mainitsit. Kaikki on kuitenkin yksilöllistä.
      Käytä vain niitä jatkossakin:)

      • eksänpuolesta

        Ex naisystävälleni ostin semmoiset pöksyt (terkkuja!) lahjaksi ja hän innostui niistä heti. Ongelmana vaan oli se hiostavuus ja pimpsan märkyys joten montaa tuntia yhteenmenoon ei kuulemma voinut pitää. Yksi vakiopaikka käyttää oli hänellä ratsastustunnit pari kertaa viikossa. Hän ainakin nautti niiden antamasta kiihoituksesta.


      • Tanssihousut jalassa
        eksänpuolesta kirjoitti:

        Ex naisystävälleni ostin semmoiset pöksyt (terkkuja!) lahjaksi ja hän innostui niistä heti. Ongelmana vaan oli se hiostavuus ja pimpsan märkyys joten montaa tuntia yhteenmenoon ei kuulemma voinut pitää. Yksi vakiopaikka käyttää oli hänellä ratsastustunnit pari kertaa viikossa. Hän ainakin nautti niiden antamasta kiihoituksesta.

        Mainitsin jo aloitusessani, että hieroin talkkia sekä iholleni että housujen sisäpintaan hikeä sitomaan.
        Talkin avulla kumin puristus tuntuu miellyttävältä. On totta, että naisen omat "halumehut" tekevät housut liukkaiksi, mutta sehän ei ole vaarallista. Koska käytin ja käytän pöksyjä työaikanakin, pistäydyn tarvittaessa vessassa ja kuivaan paperilla omat mehuni.
        Kokeiliko exäsi koskaan ajaa polkupyörällä pöksyt jalassa? Minulle ainakin tuli jopa orgasmi siitä.


      • Housuton mies
        Tanssihousut jalassa kirjoitti:

        Mainitsin jo aloitusessani, että hieroin talkkia sekä iholleni että housujen sisäpintaan hikeä sitomaan.
        Talkin avulla kumin puristus tuntuu miellyttävältä. On totta, että naisen omat "halumehut" tekevät housut liukkaiksi, mutta sehän ei ole vaarallista. Koska käytin ja käytän pöksyjä työaikanakin, pistäydyn tarvittaessa vessassa ja kuivaan paperilla omat mehuni.
        Kokeiliko exäsi koskaan ajaa polkupyörällä pöksyt jalassa? Minulle ainakin tuli jopa orgasmi siitä.

        Vaimo ihastui suunnattomasti näistä "tanssihousuista". Ei tosin pidä koko päivää, mutta usein kun tulen kotiin, hän vihjailee jo vahtaneensa "mukavampaan" asuun. Silloin tällöin sanoo saavansa orgasmin ihan vaan askarrellessa. Illalla sitten yhteinen seksi maistuu.


      • eksänpuolesta
        Tanssihousut jalassa kirjoitti:

        Mainitsin jo aloitusessani, että hieroin talkkia sekä iholleni että housujen sisäpintaan hikeä sitomaan.
        Talkin avulla kumin puristus tuntuu miellyttävältä. On totta, että naisen omat "halumehut" tekevät housut liukkaiksi, mutta sehän ei ole vaarallista. Koska käytin ja käytän pöksyjä työaikanakin, pistäydyn tarvittaessa vessassa ja kuivaan paperilla omat mehuni.
        Kokeiliko exäsi koskaan ajaa polkupyörällä pöksyt jalassa? Minulle ainakin tuli jopa orgasmi siitä.

        Joo mun ex-naisystäväni kokeili niitä pöksyjä monissakin eri tilanteissa, mutta en muista pyöreillessä pitäneen. Kerran lähettiin rullaluistelee jotain 6-7 kilsan lenkki. Pyysin häntä lähtiessä pukemaan ne penispöksyt ja hän laittoikin pyöräilyshortsien alle ne. Tällä matkalla hän sai useita orkkuja, etenkin loppumatkasta kun oli pientä ylämäkeä joutuen pinnistelee lihaksia..
        Yökerhot/baarit tuli myös tutuksi tällä asulla. Ja yksi exäni vakiojuttuja oli keinutella itseään baarijakkaralla peniksen työntyessä sillätavalla vielä syvemmälle. Saatoin vaan ilmeestä seurata missä mennään..
        Toisaalta kun hän tykkäsi käyttää pitkiäkin aikoja geishapalloja (hänellä oli useita erilaisia) niin tämä penishousu-juttu ei ollut mitenkään hankalaa yleisilläkään paikoilla.


      • Haluttais kokeilla

        kuinka iso se tekopenis on. Tekisi mieli ostaa, mutta jos se on mulle liian iso, niin voi tehdä kipeää, kun minua on naitu vain kahdesti. Poikakaverin kanssa meni välit bänks enkä nyt heti kaipaisi ketään uutta, mutta jos ne
        tanssihousut korvaisivat sen puolen, keskittyminen opintoihini sujuisi mukavasti.
        Olen vasta 17wee, hoikka ja sirokroppainen likka.


      • hyvänkokoinen
        Haluttais kokeilla kirjoitti:

        kuinka iso se tekopenis on. Tekisi mieli ostaa, mutta jos se on mulle liian iso, niin voi tehdä kipeää, kun minua on naitu vain kahdesti. Poikakaverin kanssa meni välit bänks enkä nyt heti kaipaisi ketään uutta, mutta jos ne
        tanssihousut korvaisivat sen puolen, keskittyminen opintoihini sujuisi mukavasti.
        Olen vasta 17wee, hoikka ja sirokroppainen likka.

        Näissä mun pöksyissä oli jotain 12-13 cm kokoinen penis alunperin. Kerran tuli mieheni kanssa puhetta että voisi olla vaikka hieman isompikin. Hän sitten kerran yllätti minut totaalisesti pyytäessään avaamaan (merkkipäivänäni) lajakäärön. Siellä oli samat tanssihousut, mutta penis oli ihan uuden kokoinen!
        Mieheni oli istuttanut sen alkuperäisen päälle/jatkeeksi uuden suuremman kalun. Niitä kuulemma myydään seksikaupoissa peniksen jatkeeksi ja niissä on jotkut kiinnityshihnat. Nämä hihnat oli otettu pois ja jollain vulkanointi systeemillä (mieheni työpaikalla) saatu tämä aidon näköinen pari cm paksumpi terska siihen kiinni. Sen uuden terskan väri on vaalea mutta sen kauluksen alta alaspäin hyvin samaa mustaa materiaalia ihan koko varren matkalta. Pituutta tuli n 5 cm ja on ollut nyt tosi hyvä ja täyttävä.


    • jees jees

      on mukavaa nähdä, että näitä dildohousuja käyttää noinkin moni...

      Luullakseni muuta vaaraa ei ole, kuin altistuminen latexille. Mutta allergiataipumuksen huomaa jo esim. siivouksessa tai tiskatessa käytettävistä kumikäsineistä.

      • nam nam

        Tommoset on ostettava muijalle joululahjaksi...tai ehköpä jo pikkujouluihin.
        Mahtaa muija olla ihanan herkullinen kun on päivän hikoillun niissä :-)¨¨


    • Nyt kadetttaa

      Nyt IHAN OIKEESTI olen kateellinen teille naisille, koska näiden housujen avulla voitte nauttia kaikesta kivasta, HUOMAAMATTA. Pystyisipä mies nautiskelemaan samoin. ;-(((

      • Pidin koko yön

        ostamaan sellaiset pöksyt, kun luin aloituksen.

        Voihan wee, en muuta sano! Siis uskomattoman ihanat jalassa ja kuinka se tekopenis osaakin liikahdella sisälläni kadulla kävellessä. Huh - huh!!
        Poikkesin kahvilaan ja painuin vessaan karsomaan itseäni peilistä, koska poskia kuumotti. Olin melkein punainen kasvoiltani.
        Sitten tuolille istuuduttuani penis työntyi syvempään, ihana tunne sekin. Harmi, etten ollut yksin. Teki mieli nytkyttää lantiota siinä tuolilla.

        Kerrassaan mahtava ostos!!


    • XXmiesXX

      Minäkin voisin kuvitella ehdottavani vaimolle noita leikkikaluksi, mutta en usko kuten muut tähän kirjoittaneet miehet että niitä voisi käyttää tunteja päivässä. Vähän hölmöä toi naisena kirjoittelu, kirjoitustapa paljastaa teidät miehiksi.

      • Tanssihousut jalassa

        mutta tule autuaaksi uskossasi.

        Minä ketjun aloittajana olen vuorenvarmasti nainen.


      • XXmiesXX
        Tanssihousut jalassa kirjoitti:

        mutta tule autuaaksi uskossasi.

        Minä ketjun aloittajana olen vuorenvarmasti nainen.

        En epäile aloittajan juttua, noi muut on vähän siihen malliin kirjoitettu että ajattelin niiden olevan miehiä. On mielenkiintoista että se tuntuu sinusta hyvältä vaikka housut olisivat pidempäänkin päälläsi. Itse ajattelin että se juttu on enempi korvien välissä kun ns. olet tekemässä jotain tuhmaa ja se on se juttu, ei niinkään ne housut itsessään (tai se lateksipötkö pimpsassa). Kuten sanoin, olen itsekin ajatellut ostaa ko. housut vaimolleni ja hän voisi käyttää niitä esim. tansseissa käydessämme. Se mikä siinä kiihottaa on sen vaikutus korvien välissä, eikä jalkojen välissä. Minkä ikäinen muuten olet?


      • Tanssihousut jalassa
        XXmiesXX kirjoitti:

        En epäile aloittajan juttua, noi muut on vähän siihen malliin kirjoitettu että ajattelin niiden olevan miehiä. On mielenkiintoista että se tuntuu sinusta hyvältä vaikka housut olisivat pidempäänkin päälläsi. Itse ajattelin että se juttu on enempi korvien välissä kun ns. olet tekemässä jotain tuhmaa ja se on se juttu, ei niinkään ne housut itsessään (tai se lateksipötkö pimpsassa). Kuten sanoin, olen itsekin ajatellut ostaa ko. housut vaimolleni ja hän voisi käyttää niitä esim. tansseissa käydessämme. Se mikä siinä kiihottaa on sen vaikutus korvien välissä, eikä jalkojen välissä. Minkä ikäinen muuten olet?

        32 wee


      • XXmiesXX
        Tanssihousut jalassa kirjoitti:

        32 wee

        No...jee, kuten vaimoni (32). Älä ymmärrä väärin, mutta kysyisin miten se vaikuttaa sinuun seksuaalisesti. Sinä laitat ne jalkaan koska....ne fyysisesti tuntuvat hyvältä, vai että ne jalassa myös tuntuu.....seksuaalisesti latautuneelta. Toivon että et ota tätä vittuiluna tai pilkunviilaamisena, vaan oikeasti haluaisin tietää. Minua miehenä kyllä kiihottaisi, jos tietäisin että naisella olisi ns. penis pimpsassa. Voisin vaimolleni ehdottaa myös niiden käyttöä, meidän seksikokemuksia laajentamaan.


      • Tanssihousut jalassa
        XXmiesXX kirjoitti:

        No...jee, kuten vaimoni (32). Älä ymmärrä väärin, mutta kysyisin miten se vaikuttaa sinuun seksuaalisesti. Sinä laitat ne jalkaan koska....ne fyysisesti tuntuvat hyvältä, vai että ne jalassa myös tuntuu.....seksuaalisesti latautuneelta. Toivon että et ota tätä vittuiluna tai pilkunviilaamisena, vaan oikeasti haluaisin tietää. Minua miehenä kyllä kiihottaisi, jos tietäisin että naisella olisi ns. penis pimpsassa. Voisin vaimolleni ehdottaa myös niiden käyttöä, meidän seksikokemuksia laajentamaan.

        läsnäolon miellyttävänä. Sitä on vaikea selittää kirjaimellisesti, mutta tavallaan kuin esikeikkiä, lähinnä tekopeniksen liikahtelu kävellessä. Ja sitten tuolilla istuessani penis painuu syvemmälle. Unohdin mainita, että ostin housujen lisäksi peniksen juureen asetettavan kiihotusrenkaan (nystyröillä). Käytän sitä kotioloissa yksinäni ja kun ne nystyrät kooskettelevat häpyhuulia sekä klitorishuppua, saan melko helposti aidon orgasmin.


      • XXmiesXX
        Tanssihousut jalassa kirjoitti:

        läsnäolon miellyttävänä. Sitä on vaikea selittää kirjaimellisesti, mutta tavallaan kuin esikeikkiä, lähinnä tekopeniksen liikahtelu kävellessä. Ja sitten tuolilla istuessani penis painuu syvemmälle. Unohdin mainita, että ostin housujen lisäksi peniksen juureen asetettavan kiihotusrenkaan (nystyröillä). Käytän sitä kotioloissa yksinäni ja kun ne nystyrät kooskettelevat häpyhuulia sekä klitorishuppua, saan melko helposti aidon orgasmin.

        Kuullostaa ihanalta. Nimenomaan tuollaisen syyn takia olen ajatellut ostaa vaimollenikin tanssihousut. Esileikiksi ja tottakai vaimoni omaksi iloksi. Voin vain kuvitella miltä tuntuisi riisua niitä housuja naiselta pois ja koskettaa märkää ja kiimaista pillua. Auts tämä kirjoittaminenkin jo saa sen tuntumaan kiihottavalta. Tai jos yhteisen illanvieton aikana (tansseissa, kaverilla kylässä tms) vaimollani olisi kulli pimpsassa ja tietäisin sen, niin se tuntuisi minustakin hyvin kiihottavalta.
        Miten oma miehesi suhtautuu asiaan?


      • Tanssihousut jalassa
        XXmiesXX kirjoitti:

        Kuullostaa ihanalta. Nimenomaan tuollaisen syyn takia olen ajatellut ostaa vaimollenikin tanssihousut. Esileikiksi ja tottakai vaimoni omaksi iloksi. Voin vain kuvitella miltä tuntuisi riisua niitä housuja naiselta pois ja koskettaa märkää ja kiimaista pillua. Auts tämä kirjoittaminenkin jo saa sen tuntumaan kiihottavalta. Tai jos yhteisen illanvieton aikana (tansseissa, kaverilla kylässä tms) vaimollani olisi kulli pimpsassa ja tietäisin sen, niin se tuntuisi minustakin hyvin kiihottavalta.
        Miten oma miehesi suhtautuu asiaan?

        Olen kyltymätön seksin suhteen ja sen takia (ehkä) sivutoiminen huora.

        Vaikea sitäkin selittää, että koko aika tekee mieli.


      • Penis pants
        Tanssihousut jalassa kirjoitti:

        Olen kyltymätön seksin suhteen ja sen takia (ehkä) sivutoiminen huora.

        Vaikea sitäkin selittää, että koko aika tekee mieli.

        ...joka viime syksynä lähti dildohousuilla Apulannan keikalle :-)


      • Tanssihousut jalassa
        Penis pants kirjoitti:

        ...joka viime syksynä lähti dildohousuilla Apulannan keikalle :-)

        Suosin vain ja ainoastaan luomutuotteita, joissa ei ole apulantaa.


      • .,.,.,.,
        Tanssihousut jalassa kirjoitti:

        Suosin vain ja ainoastaan luomutuotteita, joissa ei ole apulantaa.

        luulet olevasi vitsikäs


      • Tanssihousut jalassa
        .,.,.,., kirjoitti:

        luulet olevasi vitsikäs

        Tyhmään kysymykseen annan AINA tythmän vastauksen.


      • Tanssihousut jalassa

        En ole idiootti.


      • Penis pants
        Tanssihousut jalassa kirjoitti:

        En ole idiootti.

        annat idioottimaisia vastauksia sitten?


      • Tanssihousut jalassa
        Tanssihousut jalassa kirjoitti:

        läsnäolon miellyttävänä. Sitä on vaikea selittää kirjaimellisesti, mutta tavallaan kuin esikeikkiä, lähinnä tekopeniksen liikahtelu kävellessä. Ja sitten tuolilla istuessani penis painuu syvemmälle. Unohdin mainita, että ostin housujen lisäksi peniksen juureen asetettavan kiihotusrenkaan (nystyröillä). Käytän sitä kotioloissa yksinäni ja kun ne nystyrät kooskettelevat häpyhuulia sekä klitorishuppua, saan melko helposti aidon orgasmin.

        Nyt se tapahtui.

        Pujotin nystyrärenkaan tekopeniksen juureen ennen kuin lähdin töihin. Ei tarvinnut istua tuolilla kovin kauan, kun se tuli ja taisi siinä koko kroppa tärähtää pari kertaa.
        Oli pakko käysä vessassa ottamassa rengas pois, ettei koko päivä ole pelkkää orgasmia.


      • Kikkelipöksyt jalass
        Penis pants kirjoitti:

        annat idioottimaisia vastauksia sitten?

        tulee idioottimainen vastaus!!!!!


      • gfgfgfgfggfgfgfgfgg
        Kikkelipöksyt jalass kirjoitti:

        tulee idioottimainen vastaus!!!!!

        kerropa mitä siinä alkuperäisessä kysymyksessä oli idioottimaista?


      • Tanssihousut jalassa
        gfgfgfgfggfgfgfgfgg kirjoitti:

        kerropa mitä siinä alkuperäisessä kysymyksessä oli idioottimaista?

        Eihän tällaiselle palstalle kukaan henkilökohtaisia tietojaan kirjoita!!


      • dddddddddddddddddddd
        Tanssihousut jalassa kirjoitti:

        Eihän tällaiselle palstalle kukaan henkilökohtaisia tietojaan kirjoita!!

        josta kysyin, on juurikin tällä palstalla noin vuosi sitten ollut. Sai aikaan paljon keskustelua. Siksi kysyin kun olin tunnistavinani samoja pirteitä tässä keskustelussa. Mutta kuten tyypilllistä, täällä suhtaudutaan toisiin kirjoittajiin jotenkin ahtaasti ja ihmeellisesti. Tuolla alempanakin vainoharhaiset pohtivat sitä, onko joku feikki vai ei.


      • OskuA
        Tanssihousut jalassa kirjoitti:

        läsnäolon miellyttävänä. Sitä on vaikea selittää kirjaimellisesti, mutta tavallaan kuin esikeikkiä, lähinnä tekopeniksen liikahtelu kävellessä. Ja sitten tuolilla istuessani penis painuu syvemmälle. Unohdin mainita, että ostin housujen lisäksi peniksen juureen asetettavan kiihotusrenkaan (nystyröillä). Käytän sitä kotioloissa yksinäni ja kun ne nystyrät kooskettelevat häpyhuulia sekä klitorishuppua, saan melko helposti aidon orgasmin.

        Arvatkaa harmittaako, etten ole nainen?
        Teillä on niin helpompaa saada tyydytys esim. tanssihousuilla.
        Pitäisin niitä jalassa useasti, saadakseni tyydytystä ja esileikkiä/valmistautumista kunnon panoon.
        Mut kun on toi lerssi jalkojen välissä. ;-((


      • Irmeli
        OskuA kirjoitti:

        Arvatkaa harmittaako, etten ole nainen?
        Teillä on niin helpompaa saada tyydytys esim. tanssihousuilla.
        Pitäisin niitä jalassa useasti, saadakseni tyydytystä ja esileikkiä/valmistautumista kunnon panoon.
        Mut kun on toi lerssi jalkojen välissä. ;-((

        Voithan sä Osku laittaa sen kumikyrvän perseesees. Toimii varmaan silläkin lailla?


    • tanssittaa

      Olisin halukas testaamaan tanssihousuja. Mistä voi tilata naisille tarkoitettuja mutta ehdottomasti yhdellä dildolla olevia housuja?

      • Tanssihousut jalassa

        Sex Shop Finland


      • Tanssihousut jalassa

        mutta ovat kymmenen euroa kalliimmat kuin esim Sex shopissa


      • oma salaisuus
        Tanssihousut jalassa kirjoitti:

        mutta ovat kymmenen euroa kalliimmat kuin esim Sex shopissa

        Minullakin on kyseiset tanssihousut hankittu jotain 10 v. sitten sinkkuaikoinani. Olivat silloin satunnaisesti käytössä mutta viime vuodet olleet tavallaan "piilossa" käyttämättömänä. Materiaali ilmeisesti latex-tyyppistä hieman joustavaa. Eilen sovitin ja ihme kumma sain ne jalkaani vaikka 2:n lapsen saannin jälkeen mittani jonkinverran muuttuneet.
        Kysyisin miten sinä olet puhdistanut pöksyt käytön jälkeen? Pesukone varmaan on jätettävä laskuista pois? Ja vielä minkätyyppinen liukuvoide olisi paras näiden kanssa?


      • Tanssihousut jalassa
        oma salaisuus kirjoitti:

        Minullakin on kyseiset tanssihousut hankittu jotain 10 v. sitten sinkkuaikoinani. Olivat silloin satunnaisesti käytössä mutta viime vuodet olleet tavallaan "piilossa" käyttämättömänä. Materiaali ilmeisesti latex-tyyppistä hieman joustavaa. Eilen sovitin ja ihme kumma sain ne jalkaani vaikka 2:n lapsen saannin jälkeen mittani jonkinverran muuttuneet.
        Kysyisin miten sinä olet puhdistanut pöksyt käytön jälkeen? Pesukone varmaan on jätettävä laskuista pois? Ja vielä minkätyyppinen liukuvoide olisi paras näiden kanssa?

        lämpimällä vedellä (ei kuumalla) ja käytettävä tavallista saippuaa. Kuivaa ne pyyheliinalla pesun jälkeen ja hiero talkkia pintaan, ettei kumi liimaannu kiinni.
        Säilytä pöksyt suojassa auringon valolta, koska se valo haurastuttaa latexia.

        Mikä tahansa normaaliseksiin tarkoitettu liukuvoide kelpaa, mutta oma kosteus olisi tietysti se paras. Älä käytä liikaa liukuvoidetta, vain juuri sen verran, että saat työnnettyä peniksen sisään ja sitten kiristät housut lanteillesi.


      • sekin toimii

        Olen tilaamassa sitten itselleni "tanssihousut" ja tuo peniksen koko edelleen arveluttaa. Tässä antishopin mainoksessa ei mainita kokoa, mutta jossain oli kerrottu sen olevan vain 8cm..? Vertaukseksi omani jellydildo on 16 cm ja joskus olen jättänyt sen kondomiin suljettuna sisääni. Sitten vaan tiukat farkut jalkaan ja menoksi.


    • etupillu

      Kun naisten anatomiassa on jonkun verran eroja, niin miten se huomioitu. Pitäähän sen tapin suunnilleen osua hollilleen.

      • Tanssihousut jalassa

        Toki tiedän, että se tekopenis on kaikissa pöksyissä samalla kohdalla, mutta ainakin omani osui kohdalleen. Kokeilemalla sen tietää.


    • sllsls

      Voi hyvää päivää! Uskottektodella, et nuo "naisten" kirjoittamat jutut ovat oikeesti naisten käsialaa?

      • toinen skeptikko

        Uskooko joku, et tuo puh.nro on aloittajan?


      • Tanssihousut jalassa
        toinen skeptikko kirjoitti:

        Uskooko joku, et tuo puh.nro on aloittajan?

        omaa puhelinnumeroani!!

        Ja olen sitten vuorenvarmasti nainen, tämän ketjun aloittaja.


      • yrjrsjyr
        Tanssihousut jalassa kirjoitti:

        omaa puhelinnumeroani!!

        Ja olen sitten vuorenvarmasti nainen, tämän ketjun aloittaja.

        Voitpa ollakin, mut ilmiselvästi täs ketjus on monta feikkiäkin :)


      • He-man urosmies
        yrjrsjyr kirjoitti:

        Voitpa ollakin, mut ilmiselvästi täs ketjus on monta feikkiäkin :)

        Röntgenkatseellako analysoit vai telepatian avullako tutkailet kirjoittajien sukupuolta?


      • kielijepari.
        He-man urosmies kirjoitti:

        Röntgenkatseellako analysoit vai telepatian avullako tutkailet kirjoittajien sukupuolta?

        Jos on perehtynyt suomen kieleen ja miesten ja naisten tapaan kirjoittaa, pystyy yllättävän usein päättelemään kirjoittajan sukupuolen. Näillä palstoilla esiintyy naisena muutamia miehiä, jotka toistavat jatkuvasti kirjoituksissaan muutamia maneereja, joita he eivät itse todennäköisesti havaitse, joten heidät tunnistaa niistä. Oikein taitavan miesfeikin kirjoitukset menevät läpi, mutta silloin kyseessä on vähintäänkin kohtalaisen lahjakas kirjoittaja.


      • Kukkelis kokkelis
        kielijepari. kirjoitti:

        Jos on perehtynyt suomen kieleen ja miesten ja naisten tapaan kirjoittaa, pystyy yllättävän usein päättelemään kirjoittajan sukupuolen. Näillä palstoilla esiintyy naisena muutamia miehiä, jotka toistavat jatkuvasti kirjoituksissaan muutamia maneereja, joita he eivät itse todennäköisesti havaitse, joten heidät tunnistaa niistä. Oikein taitavan miesfeikin kirjoitukset menevät läpi, mutta silloin kyseessä on vähintäänkin kohtalaisen lahjakas kirjoittaja.

        Aika heppoiset on perustelut. Kaikkein ronskimmat tapaukset ehkä näkyvät läpi, mutta esim. tässä viestiketjussa arvauksia - siis toistan, arvauksia - on mennyt näköjään totaalisesti pieleen.

        Sitäpaitsi minusta on vainoharhaista yrittää mennä analysoimaan jokaista kirjoitusta erikseen, onko se miehen vai naisen kirjoittama. Kuuluu samaan sarjaan kuin kaupan kassalla yrittäisi pohtia, onko kassalla työskentelevällä henkilöllä pikkuhousut jalassa vai ei. Siis omituisuuksien kategoriaan.


      • myös syko lokipaatti
        Kukkelis kokkelis kirjoitti:

        Aika heppoiset on perustelut. Kaikkein ronskimmat tapaukset ehkä näkyvät läpi, mutta esim. tässä viestiketjussa arvauksia - siis toistan, arvauksia - on mennyt näköjään totaalisesti pieleen.

        Sitäpaitsi minusta on vainoharhaista yrittää mennä analysoimaan jokaista kirjoitusta erikseen, onko se miehen vai naisen kirjoittama. Kuuluu samaan sarjaan kuin kaupan kassalla yrittäisi pohtia, onko kassalla työskentelevällä henkilöllä pikkuhousut jalassa vai ei. Siis omituisuuksien kategoriaan.

        Oot ilmeisesti tavattoman hyväuskoinen, tosi vähän täällä surffannut, tai yksi naisena esiintyjistä. Jokainen näitä pitempään lukenut tietää kyllä, että erittäin suuri osa "naisten" kirjoituksista on miesten laatimia. Mikä tuo suhde on, sitä voi tietysti arvailla, ja luullakseni se riippuu vähän palstastakin. Itse veikkaan ainakin, että valtaosa naisten itsetyydytys palstalla olevista on miesten, tai sanoisko pikemminkin poikien kirjoituksia.


      • writer..
        Kukkelis kokkelis kirjoitti:

        Aika heppoiset on perustelut. Kaikkein ronskimmat tapaukset ehkä näkyvät läpi, mutta esim. tässä viestiketjussa arvauksia - siis toistan, arvauksia - on mennyt näköjään totaalisesti pieleen.

        Sitäpaitsi minusta on vainoharhaista yrittää mennä analysoimaan jokaista kirjoitusta erikseen, onko se miehen vai naisen kirjoittama. Kuuluu samaan sarjaan kuin kaupan kassalla yrittäisi pohtia, onko kassalla työskentelevällä henkilöllä pikkuhousut jalassa vai ei. Siis omituisuuksien kategoriaan.

        Näin se kuule vaan on, kuten tuo edellinen kirjoitti. Minä olen kirjoittanut tänne naisena esiintyen ehkä noin 300 kertaa ja vain kerran minua on epäilty. Mut mä kirjoitankin ammatikseni ;)


      • psyko,.-
        Kukkelis kokkelis kirjoitti:

        Aika heppoiset on perustelut. Kaikkein ronskimmat tapaukset ehkä näkyvät läpi, mutta esim. tässä viestiketjussa arvauksia - siis toistan, arvauksia - on mennyt näköjään totaalisesti pieleen.

        Sitäpaitsi minusta on vainoharhaista yrittää mennä analysoimaan jokaista kirjoitusta erikseen, onko se miehen vai naisen kirjoittama. Kuuluu samaan sarjaan kuin kaupan kassalla yrittäisi pohtia, onko kassalla työskentelevällä henkilöllä pikkuhousut jalassa vai ei. Siis omituisuuksien kategoriaan.

        Heppoiset perustelut ehkä sellaisen mielestä, joka ei tunne psykologiaa tai ole tutustunut kirjoittamiseen tieteellisessä mielessä. Jokainen pysyköön lestissään: minäkään en lähde kommentoimaan täällä S24:ssä, jos joku kysyy, onko vika solenoidissa vai virtalukossa, jos auto ei starttaa.


      • aralfrb
        yrjrsjyr kirjoitti:

        Voitpa ollakin, mut ilmiselvästi täs ketjus on monta feikkiäkin :)

        Eikä pelkästään tässä, vaan melkein jokaisessa ketjussa näissä keskusteluissa. Varsinkin pari tyyppiä ovat oikein erikoistuneet siihen :)


      • Häh haloo häh?
        myös syko lokipaatti kirjoitti:

        Oot ilmeisesti tavattoman hyväuskoinen, tosi vähän täällä surffannut, tai yksi naisena esiintyjistä. Jokainen näitä pitempään lukenut tietää kyllä, että erittäin suuri osa "naisten" kirjoituksista on miesten laatimia. Mikä tuo suhde on, sitä voi tietysti arvailla, ja luullakseni se riippuu vähän palstastakin. Itse veikkaan ainakin, että valtaosa naisten itsetyydytys palstalla olevista on miesten, tai sanoisko pikemminkin poikien kirjoituksia.

        Mitä jalostaa arvuutella, onko kirjoitus miehen vai naisen laatima? Saako siitä jotain tyydytystä itselleen kun miettii, kumpaa sukupuolta jonkun viestin kirjoittaja on?


      • ukjetyjetyjtyj
        Häh haloo häh? kirjoitti:

        Mitä jalostaa arvuutella, onko kirjoitus miehen vai naisen laatima? Saako siitä jotain tyydytystä itselleen kun miettii, kumpaa sukupuolta jonkun viestin kirjoittaja on?

        Saattaahan joku siitä saada tyytydystäkin, mut ennen kaikkea ärsyttää, kun feikit pilaavat monet keskustelut. Kukaan ei juuri viitsi kommentoida järkeviäkään asioita, kun feikit härkkivät väliin.


      • tanssittaa kovasti

        Mistä näitä idiotteja tänne oikein sikiää? Olen nainen, omistan tanssihousut, käytän niitä suurella nautinnolla ja kaikesta tästä löytyvät todisteet www.alastonsuomi.com profiilini kuvista.

        Onko joillekin hikisille äijille ylitsepääsemättömän vaikeaa uskoa, että naisetkin voivat nauttia seksuaalisuudesta ja siihen liittyvistä välineistä. Kuulisittepa vain meidän saunailtajuttuja, niissä ei muistella armeija-aikoja vaan ihan jotain muuta.


      • pesäbongari
        tanssittaa kovasti kirjoitti:

        Mistä näitä idiotteja tänne oikein sikiää? Olen nainen, omistan tanssihousut, käytän niitä suurella nautinnolla ja kaikesta tästä löytyvät todisteet www.alastonsuomi.com profiilini kuvista.

        Onko joillekin hikisille äijille ylitsepääsemättömän vaikeaa uskoa, että naisetkin voivat nauttia seksuaalisuudesta ja siihen liittyvistä välineistä. Kuulisittepa vain meidän saunailtajuttuja, niissä ei muistella armeija-aikoja vaan ihan jotain muuta.

        http://alastonsuomi.com/NineInchNail/images/905908

        Tämä se kuva täytyy olla koska muita tanssihousuja ei löytynyt ;-) Ainakin yksi todellinen kirjoittaja!


      • feik it
        tanssittaa kovasti kirjoitti:

        Mistä näitä idiotteja tänne oikein sikiää? Olen nainen, omistan tanssihousut, käytän niitä suurella nautinnolla ja kaikesta tästä löytyvät todisteet www.alastonsuomi.com profiilini kuvista.

        Onko joillekin hikisille äijille ylitsepääsemättömän vaikeaa uskoa, että naisetkin voivat nauttia seksuaalisuudesta ja siihen liittyvistä välineistä. Kuulisittepa vain meidän saunailtajuttuja, niissä ei muistella armeija-aikoja vaan ihan jotain muuta.

        Ja taas yks feikki, voi hyvää päivää!


      • tewthet
        tanssittaa kovasti kirjoitti:

        Mistä näitä idiotteja tänne oikein sikiää? Olen nainen, omistan tanssihousut, käytän niitä suurella nautinnolla ja kaikesta tästä löytyvät todisteet www.alastonsuomi.com profiilini kuvista.

        Onko joillekin hikisille äijille ylitsepääsemättömän vaikeaa uskoa, että naisetkin voivat nauttia seksuaalisuudesta ja siihen liittyvistä välineistä. Kuulisittepa vain meidän saunailtajuttuja, niissä ei muistella armeija-aikoja vaan ihan jotain muuta.

        Onko joku niin yksinkertainen, että jos netissä on naisen kuva ja joku kirjoittaa olevansa siinä kuvassa, uskoo, että kuva on kirjoittajan?


      • Yhä tanssittaa
        tewthet kirjoitti:

        Onko joku niin yksinkertainen, että jos netissä on naisen kuva ja joku kirjoittaa olevansa siinä kuvassa, uskoo, että kuva on kirjoittajan?

        Nyhjää näppiin jurpo. Mitä sä roikut täällä palstoilla, jos saat tyydytystä lukea "miesten" kirjoittamia juttuja. Kaiken maailman pervoja namusetiä niitä meidänkin keskuudessa liikkuu...
        Mee ja kirjoita jotain kommenttia kuvaan, niin vastaan sulle kuvan nimimerkillä. Tai mitä mun tarttee tollaisille junteille mitään todistella.


      • Yhä tanssittaa
        tewthet kirjoitti:

        Onko joku niin yksinkertainen, että jos netissä on naisen kuva ja joku kirjoittaa olevansa siinä kuvassa, uskoo, että kuva on kirjoittajan?

        Kävin jurpo kirjoittamassa terveiset kuvakommentiin.
        Muiden kanssa voidaan jatkaa asialinjalla kokemusten suhteen.


      • sadsadsad
        feik it kirjoitti:

        Ja taas yks feikki, voi hyvää päivää!

        luulotautinen tuomas.


      • Hepokattimatti
        tewthet kirjoitti:

        Onko joku niin yksinkertainen, että jos netissä on naisen kuva ja joku kirjoittaa olevansa siinä kuvassa, uskoo, että kuva on kirjoittajan?

        ei kannata uskoa mihinkään tässä maailmassa, se on hyvä lähtökohta. Tosin seurauksena voi olla, että ennen pitkää joutuu hakemaan lääkityksen itselleen.


      • Housut hankinnassa
        tewthet kirjoitti:

        Onko joku niin yksinkertainen, että jos netissä on naisen kuva ja joku kirjoittaa olevansa siinä kuvassa, uskoo, että kuva on kirjoittajan?

        Nämä oman elämänsä Sherlock Holmesit (ei TODELLAKAAN John Holmesit) ovat katkeroituneita hanskaveikkoja kun ainut seksuaalinen kanssakäyminen tapahtuu suomi24 keskustelujen kautta!!!

        Olen yrittänyt asiallisesti kysyä otsikon aiheesta, niin nämä runkkarit täyttävät koko palstan typerillä kommenteillaan. Sanoisin että suksikaa vit...un mutta sehän nyt teiltä viimeiseksi onnitstuu.


      • Piinattu Rellu
        Housut hankinnassa kirjoitti:

        Nämä oman elämänsä Sherlock Holmesit (ei TODELLAKAAN John Holmesit) ovat katkeroituneita hanskaveikkoja kun ainut seksuaalinen kanssakäyminen tapahtuu suomi24 keskustelujen kautta!!!

        Olen yrittänyt asiallisesti kysyä otsikon aiheesta, niin nämä runkkarit täyttävät koko palstan typerillä kommenteillaan. Sanoisin että suksikaa vit...un mutta sehän nyt teiltä viimeiseksi onnitstuu.

        Heh, HYVIN KIRJOITETTU! Mutta miettikää, kyllä se katkeroittaa kun joutuu veltolla kalulla runkulle. Ei siinä silloin voi päteä kuin näillä palstoilla. Surullista mutta NIIN totta!


      • näin minusta
        Housut hankinnassa kirjoitti:

        Nämä oman elämänsä Sherlock Holmesit (ei TODELLAKAAN John Holmesit) ovat katkeroituneita hanskaveikkoja kun ainut seksuaalinen kanssakäyminen tapahtuu suomi24 keskustelujen kautta!!!

        Olen yrittänyt asiallisesti kysyä otsikon aiheesta, niin nämä runkkarit täyttävät koko palstan typerillä kommenteillaan. Sanoisin että suksikaa vit...un mutta sehän nyt teiltä viimeiseksi onnitstuu.

        Onhan se noinkin, mut enemmän mua kyl tääl ärsyttävät feikit, jotka tunkevat joka keskusteluun niin, ettei kukaan viitsi kirjoittaa niihin mitään asiallistakaan...


      • kokemusta on
        Piinattu Rellu kirjoitti:

        Heh, HYVIN KIRJOITETTU! Mutta miettikää, kyllä se katkeroittaa kun joutuu veltolla kalulla runkulle. Ei siinä silloin voi päteä kuin näillä palstoilla. Surullista mutta NIIN totta!

        Voi veltollakin runkata


      • aivan sama!
        Housut hankinnassa kirjoitti:

        Nämä oman elämänsä Sherlock Holmesit (ei TODELLAKAAN John Holmesit) ovat katkeroituneita hanskaveikkoja kun ainut seksuaalinen kanssakäyminen tapahtuu suomi24 keskustelujen kautta!!!

        Olen yrittänyt asiallisesti kysyä otsikon aiheesta, niin nämä runkkarit täyttävät koko palstan typerillä kommenteillaan. Sanoisin että suksikaa vit...un mutta sehän nyt teiltä viimeiseksi onnitstuu.

        Niin, no onneksi Suomessa on sananvapaus niin sinulla, minulla, feikeillä kuin feikkien "käräyttelijöilläkin" :) Tietysti on totta, että ihan turhaa on mennä kommentoimaan ja arvailemaan, kuka on mies ja kuka nainen. Jos joku haluaa esiintyä naisena, niin mikä ettei, antaa palaa vaan. Totuushan on kiistämättä, että sellaisia on täällä paljon, kuten muissakin seksikeskusteluissa ja - chateissa. Luulen muuten, että eivät feikkien "paljastajat" saa siitä mitään tyydytystä ja runkkaile sen vuoksi itsekseen hihitellen, mut ne naisena esiintyvät saattavat niin tehdäkin - mikä toki heille suotakoon, seksuaalisuuttaan voi toteuttaa niinkin.


      • Jep...
        kielijepari. kirjoitti:

        Jos on perehtynyt suomen kieleen ja miesten ja naisten tapaan kirjoittaa, pystyy yllättävän usein päättelemään kirjoittajan sukupuolen. Näillä palstoilla esiintyy naisena muutamia miehiä, jotka toistavat jatkuvasti kirjoituksissaan muutamia maneereja, joita he eivät itse todennäköisesti havaitse, joten heidät tunnistaa niistä. Oikein taitavan miesfeikin kirjoitukset menevät läpi, mutta silloin kyseessä on vähintäänkin kohtalaisen lahjakas kirjoittaja.

        Jep, muunmuassa tuo "klitorishuppu"-äijä on veisannut samaa virttään jo vuosia. Tunnistettava kyllästymiseen asti.


      • Tanssihousut jalassa

    • vaimoni mies

      Vaimoni mielenkiinto heräsi luettuaan näistä tanssihousuista, ja mainitsi halunsa kokeilla sellaisia. Täällä oli mainittu yksi malli, mutta onko muita? Ja osoitteita netin kautta tilaamiseen? Vaimon pikkupöksykoko on M, miten näissä numerot/koko menee?

      • Yhä tanssittaa

        Oma kokoni on myös M mutta tilasin ainoan saatavilla olevan kokovaihtoehdon eli L. Onneksi kumihousut ovat sen verran pientä kokoa, että tuo L on ihan passeli, nousee vain hiukan ylemmäksi vyötäröltä eli näyttävät ns. thai-mallilta.


    • jankuti

      Huvittaa nää ketjut, joissa pari tyyppiä vastailee itselleen ja jankuttaa toisen samanlaisen kanssa :)

      • grwggwrg

        :)


      • naatitaan ja laakast
        grwggwrg kirjoitti:

        :)

        naiselleni tollaset tanssihousut,saa nähdä toimivatko.niin olen sitte mies en feikki "nainen"


    • matkailijat.

      Vaimolla ollut kohta vuoden ajan, ja hän kyllä tykkää pitää niitä ajoittain tosi ahkeraan. Ostettiin lomamatkalla Amsterdamista jossa valikoima oli runsasta.. Muuten siellä oli valtavalla j20 cm kokoisilla kaluilla varustettuja pöksyjä, mutta valittiin jotain 15 cm kokosella. On kuulemma ihan sopiva, sillä sekin on runsaan paksu sieltä keskemmältä ja etenkin terskasta.

    • mmm/mmm

      Saksanmaalta toin viime kesänä kyseiset tanssipöksyt vaimolle. Jotenkin hän innostui ajatuksesta silloin heti, ja on käyttänyt niitä kotona ja ulkonakin. Tärkeää on olla karvat ajeltuna ja liukastusta sisä/ulkopuolella hankauksen välttämiseksi.
      Näissä pöksyissä penis on 15/4 cm ja kuulemma ihanteellinen vaikka autossa istuessan. Tai työpaikallakin on ne ollut joitakin kertoja. Se kosteuden eritys on vaan ongelma pitemmässä käytössä. Pääasia että vaimo nauttii ja pitää itsensä "vireessä"!

      • sinkkunainen 30

        Nyt vaan tilaus vetämään, ja tuollaiset 15 cm didolla olevat pöksyt löytyivät ruotsalaisesta nettifirmasta.


      • naatitaan ja laakast
        sinkkunainen 30 kirjoitti:

        Nyt vaan tilaus vetämään, ja tuollaiset 15 cm didolla olevat pöksyt löytyivät ruotsalaisesta nettifirmasta.

        se 15 senttinen olis varmaan hyvä,kun vaan sais osoitteen mistä tilata.sinkkunainen 30 pliis!!!


      • Tanssihousut jalassa
        naatitaan ja laakast kirjoitti:

        se 15 senttinen olis varmaan hyvä,kun vaan sais osoitteen mistä tilata.sinkkunainen 30 pliis!!!

        Googleta seksitarvikeliikkeet netistä ja etsi kohdasta asusteet - kumiasut.

        Sisäpuolisia peniksiä on erikokoisia valmistajasta riippuen. Käytän päivisin pienempää kokoa työaikana, jotta ei ole ongelmia käydä istumaan. Isommat sitten illalla, kun on aika mennä nukkumaan. Mukavasti "täyteläinen" olo antaa hyvät unet:)


    • rva-40v.

      Varmaan sama kun geishakuulissa, eli ei alussa kovin kauan ennenkuin tottuu niihin.
      tanssihousuja käytän satunnaisesti kun olen "tuhmalla tuulella". Ihan kaupungilla käydessäni, ja joskus ollut baarissakin koko illan. Veski käynti on hieman sähläämistä, mutta silloin hyvä tilaisuus lisätä liukkaria (joskus).
      orkkuja näillä en ole saanut mutta lähellä n ollut monta kertaa. Hiostavuus on myös minulla ongelma.

    • lajaksi saatu

      Eilen ensimmäistä kertaa oli ne housut koko illan kun oltiin mieheni kanssa "viihteellä". Oltiin tanssiravintolassa ja tunsin itseni koko ajan tosi kiimaiseksi. Ajattelin jossain vaiheessa käydä riisumassa ne, tai niin teinkin pissauksen takia. Kuitenkin kuivailin vaan häpyhuulia ja vähän reisiäkin. Vaihdoin penikseen uuden kondomin ja sujautin sen sisääni takaisin. Iltapuku oli melko vartalon myötäinen, mutta peilistä katsoen ei erottautunut mitään. Pikkuhousuja en tietysti laittanut.
      Nämä tanssihousut mieheni toi ulkomaanmatkalta saksasta. Näissä on (mittasin) penis 15 cm pitkä terskan kohdalta 4 cm ja on minulle juuri sopiva!!

      • seim telo

        Olet mies!


    • Iso Irma

      Hän on juuri sopivan pieni. Iho vasten ihoakin on hiostavaan, joten hieron mieheni korppujauholla joka aamu teippausta ennen. Mies ei ainakaan ole valittanut mitään, että tämä olisi vaarallista.

      • saksanmaalta ostetut

        vaimolla on ollut sellaiset ja nytkin hän otti ne mukaan lähtiessä työmatkalle loppuviikoksi. Menee kuulemma seminaareissa aika mukavammin kun on jotain "täytettä" siellä! Lateksiset pöksyt joissa kumipenis 15 cm kokoinen kun eilen piti ihan mitata.


      • matka-laine
        saksanmaalta ostetut kirjoitti:

        vaimolla on ollut sellaiset ja nytkin hän otti ne mukaan lähtiessä työmatkalle loppuviikoksi. Menee kuulemma seminaareissa aika mukavammin kun on jotain "täytettä" siellä! Lateksiset pöksyt joissa kumipenis 15 cm kokoinen kun eilen piti ihan mitata.

        Ensi viikolla työmatka Muncheniin ja vaimo ihan pyysi etsimään "kunnolliset" penispöksyt sieltä. Joten tuliaiset jo tilattu.


    • lämmitetylle päässyt

      Vaimoni pitää minun ideoimaani hiukan muunneltua versiota tanssihousuista, dildo jossa on tyvipaksunnos nystyröillä ja poistetaan täristintanko jonka sisällä paristot on ja liukuvoidetta kärkeen ja pimppiin ja sen jälkeen hän pukee pikkarit ja housuliivin jalkaan ja menoksi.

      Ei hiosta niin kuin lateksi tekee ja hän on käyttänyt tätä yhdistelmää monenlaisissa tilanteissa, ihan vain kotona, lenkillä, pyöräillessä ja on hänellä ollut ne jalassa tanssiravintolassa käydessämmekin.

      Orgasmien määrä laskematon mitä hän on näillä saanut. Vaimoni saa g-pisteestä orgasmin helposti ja hieroohan ne nystyrät klitorishuppuakin kivasti, hän on kertonut.

      • Ihan oikeasti.

        Hyppää nyt jo klitorishuppu-häröilijä jorpakkoon kertoilemasta fantasioitasi, ihan oikeasti. Sinun juttusi on jo kuultu tuhat kertaa.


    • kaalimato.com

      Hei,
      Tällaisten latexipöksyjen käyttö ei ole vaarallista jos itsestä hyvältä tuntuu. Tuotteen hygieniasta kannattaa pitää huolta. Pöksyt ja penis kannattaa pestä aina käytön jälkeen ja vaihtaa tietyn väliajoin uuteen.
      On myös hyvä muistaa, että niinkuin vartalon muutkin lihakset, tarvitsevat lantionpohjalihakset lepoa. Lepopäiviä kannattaa pitää 2 viikossa.

      Terveisin
      Kaalimato.com

      • välineurheilija

        Joku mies edellä kadehti naisia siitä, että heille on olemassa tällaisia tanssihousuja.Kyllä niitä on olemassa miehillekkin,mutta ainakaan minä en löytänyt tarpeeksi suuria kun olen isokokoinen.Kokoon xl asti löytyy muttei isonpia.Katsokaa vaikka anti shopin sivuilta.


    • vaimo tanssimaan

      Siis mistä voi varmasti ja turvallisesti tilata tanssihousut?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      63
      930
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      363
      688
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe