HYVÄÄ ISÄNPÄIVÄÄ!

Yleismies

Einari Essonen muistaa aina kaikki juhlapäivät. Tänäänkin hän tarjosi kaikille kanta-asiakkailleen ilmaiset keskarit tulevan isänpäivän kunniaksi, joten Einari ajattelee aina asiakkaan parasta. Ei näin hyviä yrittäjiä enää kvartaali-Suomessa kasva, ja se on erittäin ikävä asia.

Einarin tarjoaman keskarin maku suussamme me hövelit essolaiset toivotamme kaikille Suomen isille
OIKEIN HYVÄÄ ISÄNPÄIVÄÄ!

19

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akka pahalainen ;))

      ja roskatkin on viemättä, saatana :((

    • isänpäivää sinullekin, olitpa isä tai et.
      Minä en ole.

      Näin yllätät isän, tämä on napattu Me Naiset-lehdestä:

      Vaikkei se aviomies sun isäs olekaan. niin sä olet kuitenkin sen äiti.
      Eli älä unohda isänpäivää!

      Aamiainen; puolikas HK:n sinistä ja Spider Man-limppari.

      Päivä; Dvd:nä jääkiekon MM-kisat 1995 ja formuloiden se kausi, kun Mika Häkkinen voitti maailmanmestaruuden.

      Iltapäivä; Välipalksi se toinen puolikas blöötä mikrossa lämmitetynä ja olut tarjoiltuna sohvalle.

      Päivällinen; Tarjoile mitä tahansa lihaa ilman vihanneksia.

      Ilta; Anna dädin olla rauhassa tietsikalla äläkä vonkaa sitä nukkumaan.

      • Erittäin hyviä ohjeita Sinä kirjoitit Suomen ylitasa-arvoisille naisille. Miehen pitää saada tuntea olevansa tasa-arvoinen mies ja isä edes yhtenä päivänä vuodessa, ja esittämilläsi konsteilla se onnistuu hyvin.


      • on ollut kuolleena jo pian 16 vuotta. Mieheni ei ole isäni.


      • muuan äiti
        Anceli kirjoitti:

        on ollut kuolleena jo pian 16 vuotta. Mieheni ei ole isäni.

        Mun mies on lapseni isä sentään:)


      • muuan äiti kirjoitti:

        Mun mies on lapseni isä sentään:)

        mutta eipä tuo kirjoitus johon vastasin, ihan asilallinen ollut. Oliko sinusta?


    • ...

      Mua vaan aina ihmetyttynänyt yks asia.

      On olemassa Äitienpävä ja sitten Isänpäivä.

      Miks äiti on monikossa ja isä yksikössä?? Kun synnyttämiseen tarvitaan yksi äiti, isiähän voi olla vaikka kuinka monta, monikohan äiti loppujen lopuksi tietää lapsensa isän???

      Jotain outoa tässä asiassa on.


      =DW=

      • :((((((

        sulla vaikeaa, voi, voi.


      • ...
        :(((((( kirjoitti:

        sulla vaikeaa, voi, voi.

        On olemassa joulupukki ja joulupukin muori. Mistä ihmeestä niitä tonttuja oikein tulee?


        =DW=


      • Outoa on.

        Kyllä yhden lapsen hedelmöitykseen tarvitaan vain yksi isä. Ei yhdelle lapselle voi olla kuin yksi isä.
        Jotain outoa on jos on useampi? D


      • RIMMIR

        on niin outo kirjain suomenkielessä. Äidinpäivä ei kuullosta luonnolliselta ääneen lausuttaessa.


      • ...
        Outoa on. kirjoitti:

        Kyllä yhden lapsen hedelmöitykseen tarvitaan vain yksi isä. Ei yhdelle lapselle voi olla kuin yksi isä.
        Jotain outoa on jos on useampi? D

        Siiskun puhutaan joulupukista ja sen muorista ja tontuista. EIhän se niin ole. Julupukki voi olla yksikössä, mutta muoreista pitäisi puhua monikossa. Ei sellaista tonttulaumaa yksi muori ehdi synnyttämään millään. Pukki kyllä kerkeää moneen paikkaan pusseineen!

        Eli mun mielestä pitäisi puhua äidin päivästä ja Isien päivästä. Ihan noin niinkuin lääketieteeseen, lisääntymseen jne. perustuvista syistäkin :DDDD


        =DW=


      • Pahat pukit pois
        ... kirjoitti:

        Siiskun puhutaan joulupukista ja sen muorista ja tontuista. EIhän se niin ole. Julupukki voi olla yksikössä, mutta muoreista pitäisi puhua monikossa. Ei sellaista tonttulaumaa yksi muori ehdi synnyttämään millään. Pukki kyllä kerkeää moneen paikkaan pusseineen!

        Eli mun mielestä pitäisi puhua äidin päivästä ja Isien päivästä. Ihan noin niinkuin lääketieteeseen, lisääntymseen jne. perustuvista syistäkin :DDDD


        =DW=

        totta. Olen samaa mieltä. Kyllä pukit ehtii! Siksi ihmettelenkin miksi muoreja aina syyllistetään.
        Pukit ne kaiken aikaseksi saa.


      • ... kirjoitti:

        Siiskun puhutaan joulupukista ja sen muorista ja tontuista. EIhän se niin ole. Julupukki voi olla yksikössä, mutta muoreista pitäisi puhua monikossa. Ei sellaista tonttulaumaa yksi muori ehdi synnyttämään millään. Pukki kyllä kerkeää moneen paikkaan pusseineen!

        Eli mun mielestä pitäisi puhua äidin päivästä ja Isien päivästä. Ihan noin niinkuin lääketieteeseen, lisääntymseen jne. perustuvista syistäkin :DDDD


        =DW=

        No jos nyt joulupukista (pukeista) puhutaan, niin parhaillaan olen niitä nähnyt kaupungilla neljä yhtäaikaa mutta muoria en yhtäkään. Missäs se sitten oli ja onko niitä muita kuin yksi. Hyvät taitaa olla oltavat sillä, vai miten se meni :))


    • nmmmmn

      on kuollut jo vuosikymmeniä sitten, että siinä sinulle isänpäivää.

      • ...

        Mä olen joskus, en kalenterin mukaan, ihan muuten, kun on ollut selainen fiilsis. Mä olen käynyt seisoskeleen ja miettimässä asioita sukuhaudoilla.

        Mutta joulukynttilöitä en laita, en isänpäivänä käyt haudalla, en äitienkään päivänä. Ja en kuulu kirkkoon, enkä usko jumalaan. Mutta on ne mullakin oleet, sekä mutsi, että fatsi, ja niillläkin omansa.

        En nyt oikein tiedä miten sen asian ilmaisisi. Mun mielestä tekopyhyys ja kuvien palvonta on anuksesta. Just kaikki halloveenit, täysin epäuskottavat joulun vietot, nimipäivät, synttärit jnejne. Ne vaan on siis typeriä. Jos mulla joskus on isää ikävä, mulla vaan on isää ikävä. Siihen mitään vaikuta se, että se on ollut tuolla raatovainiolla kasvattelemassa horsmaa naapurin pelloille jo useamman vuosikymmenen.

        Hah. No pakko mainita. Mullakin on tietenkin omanikäisiä, tai vanhempiakin kavereita. Yllättävän moni on iskästä tai äiskästä riippuvaisia. Oli vähän hankala suhtautua kun yksille kavereille käsi viin, että iskä kuoli. No se iskä oli jotain melkein satavuotias. Mutta kun kakarat joutui kerrankin elämässään omilleen. No niitten firma on myyty jne. Siellä ne sitten miettii, miltä tuntuu olla työttömämä työnhakijana. Kun on sitä velkaakin, lapset koulussa, talokin rakennettu, kaikkea. Mutta kun ei olekkaan iskän firmaa, josta saa pienosakkaana jouluksi aina sen verran rahaa, että voi vaikka ostaaa uuden moottoripyörän.

        Tää oli tietynlainen tilitys. Kun on ikänsä kuitenkin joutunut selviämään itekseen, jotkut asiat alkaa nakrattamaan ympäristössä. Siinä on aavistus eroa, lähteekä joku satavuotias pappa pankkiin takaan sulle pikkuvippiä, vai löytyykö se vakuus sulta iteltä. Ihan oikeesti, monilla yli viiskymppisillä on selän takan iskä ja äiskä. Miten helevetissä ne tyypit pärjää, kun takaajat onkin haudassa ja velat itellä niskassa?


        Jaha, taisin kiivastua, sori. Todellisuus kuitenkin tulee vastaan aina jokaiselle. Mua tietyllä tavallaan säälittää ne, jotka tajuaa realiteettejaan vasta kuolemaa tehdessään sairaalassa. Mä en tiedä, miten dementiaa tutkittaessa on otettu huomioon potilaan elämä kokonaisuudessa. Mutta niin se vaan on, loppumetreillä ihmisille paljastuu totuus kaikesta. Ja vanhemmitenhan suuri osa ihmissitä dementoituu. Niin, oskus niitä sanottiin vanhuudenhöperöiksi. Mutta miksihän niitä hulluiksi ei ole sanottu, nehän tulee hulluiksi?

        Kovenpaa elämää eläneet, me pärjätään, aina jotenkin.


        =DW=


      • se toinen puolikas
        ... kirjoitti:

        Mä olen joskus, en kalenterin mukaan, ihan muuten, kun on ollut selainen fiilsis. Mä olen käynyt seisoskeleen ja miettimässä asioita sukuhaudoilla.

        Mutta joulukynttilöitä en laita, en isänpäivänä käyt haudalla, en äitienkään päivänä. Ja en kuulu kirkkoon, enkä usko jumalaan. Mutta on ne mullakin oleet, sekä mutsi, että fatsi, ja niillläkin omansa.

        En nyt oikein tiedä miten sen asian ilmaisisi. Mun mielestä tekopyhyys ja kuvien palvonta on anuksesta. Just kaikki halloveenit, täysin epäuskottavat joulun vietot, nimipäivät, synttärit jnejne. Ne vaan on siis typeriä. Jos mulla joskus on isää ikävä, mulla vaan on isää ikävä. Siihen mitään vaikuta se, että se on ollut tuolla raatovainiolla kasvattelemassa horsmaa naapurin pelloille jo useamman vuosikymmenen.

        Hah. No pakko mainita. Mullakin on tietenkin omanikäisiä, tai vanhempiakin kavereita. Yllättävän moni on iskästä tai äiskästä riippuvaisia. Oli vähän hankala suhtautua kun yksille kavereille käsi viin, että iskä kuoli. No se iskä oli jotain melkein satavuotias. Mutta kun kakarat joutui kerrankin elämässään omilleen. No niitten firma on myyty jne. Siellä ne sitten miettii, miltä tuntuu olla työttömämä työnhakijana. Kun on sitä velkaakin, lapset koulussa, talokin rakennettu, kaikkea. Mutta kun ei olekkaan iskän firmaa, josta saa pienosakkaana jouluksi aina sen verran rahaa, että voi vaikka ostaaa uuden moottoripyörän.

        Tää oli tietynlainen tilitys. Kun on ikänsä kuitenkin joutunut selviämään itekseen, jotkut asiat alkaa nakrattamaan ympäristössä. Siinä on aavistus eroa, lähteekä joku satavuotias pappa pankkiin takaan sulle pikkuvippiä, vai löytyykö se vakuus sulta iteltä. Ihan oikeesti, monilla yli viiskymppisillä on selän takan iskä ja äiskä. Miten helevetissä ne tyypit pärjää, kun takaajat onkin haudassa ja velat itellä niskassa?


        Jaha, taisin kiivastua, sori. Todellisuus kuitenkin tulee vastaan aina jokaiselle. Mua tietyllä tavallaan säälittää ne, jotka tajuaa realiteettejaan vasta kuolemaa tehdessään sairaalassa. Mä en tiedä, miten dementiaa tutkittaessa on otettu huomioon potilaan elämä kokonaisuudessa. Mutta niin se vaan on, loppumetreillä ihmisille paljastuu totuus kaikesta. Ja vanhemmitenhan suuri osa ihmissitä dementoituu. Niin, oskus niitä sanottiin vanhuudenhöperöiksi. Mutta miksihän niitä hulluiksi ei ole sanottu, nehän tulee hulluiksi?

        Kovenpaa elämää eläneet, me pärjätään, aina jotenkin.


        =DW=

        Oli sulla jotain itua. Isien ja äitienkin velvollisuus olisi opettaa jälkikasvusta itsenäisiä. Nyt vaan passataan aikuisiksi asti pilalle.

        Nunni, onnea kuiteski kaikille isille aikaansaannoksista huolimatta ja tasapuolisesti.


    • Joopa se joo

      Huomenna olin ajatellut tarpoa paikalliselle "Essolle" isille tarkoitetulle lounaalle.

      Paikallisessa lehdessä oli oikein iso ilmoitus.

      Eturuoka -Pääruoka-Jälkiruoka.

      Isälle 35 €

      Jää vain arvailtavaksi mitä eturuoka, pääruoka ja jälkiruoka sisältää.

      Jos vaikka.

      Alkuruoka. Seksi Sulon erikoinen:Tummaa tussua.

      Pää ruoka. Einarin suosikki: Punapää.

      Jälkiruoka. Yleismiehen ilta: Takaperin harhautus.

      • henrjii

        Vick-sininen, ja vesilasi


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      191
      1980
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      123
      1081
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      785
    5. 58
      776
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      690
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      512
    Aihe