Haluan oikeita miehiä!

Teotwawki

14

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hat.sep.sut

      ei se niitä itselleen halunnut.
      "hän haluaa MALLIENSA olevan oikeita miehiä"
      Nainenhan on muotibisneksessä mukana ja kyse on mielikuvista joita myydään, tai ....siis vaatteita myydään mielikuvilla.
      Se joka palkkaa, kai pystyy laittamaan speksit, jotka pitää täyttää?

      • sen tajusin, mutta en malttanut olla laittamatta linkkiä, kun minusta se on niin absurdi.:-D)))


      • hat.sep.sut
        Teotwawki kirjoitti:

        sen tajusin, mutta en malttanut olla laittamatta linkkiä, kun minusta se on niin absurdi.:-D)))

        pitäs tietää, että iltapäivälehdet just tekee absurdeja lööppejä?
        Ja irroittaa asiat järkevistä yhteyksistään...
        Kai meistä jokainen toivoo, monenlaisia, absurdejakin juttuja ;)))


    • Hmmmm!
      No jos nuo poikaset joita sitten taas oli sillä parhaimmiston joukossa ovat niitä oikeita "miehiä" niin ihmettelen minä puolestani.
      Kauniita katsella kyllä mutta ei mun mieleni mukaisia.
      Joo, norjalaisvillapaita päällänsä oleva tavallinen turvallinen mies.
      Siinä mies minun makuuni.
      Vähän ahavoitunut ja elämää nähnyt, mutta sen kanssa sinut oleva.

      • on vain yksi norjalainen villapaita ja senkin ex anoppi osti Virosta.:-)


    • Isopieniissa@

      valitat? Naisella on huulet, ja varmaan jotain muutakin mekon alla. Mikä ongelma?
      Hoikkuushan (ja huulet ja , ja...) johtuu vain miesten asettamista ulkonäköpaineista. Joten sitä saa mitä tilaa.
      Suu suppuun Teo ja iloitse kauniista ja vielä kauniimista naisista ympärilläsi, mediassa, AH!

      Ai niin, jos miehistä puhutaan. Kai sulla on hauikset ja .............
      kunnossa ?

      • 15 kg:n yhden käden puntti tuossa lattialla, jolla jumppaan lenkkeilyn lisäksi vähintään kolme kertaa viikossa, joten oma kroppani on kyllä kunnossa. Hieman liikaa painoa, mutta sehän on selvä, että lihakset painavat enemmän kuin läski.:-D)))


    • ................

      mies ei sanoisi noin.

      • 0ree

        Polttaa, juo, kiroilee, haisee pahalle, on väkivaltainen ja suloinen lökäpöksy. Ihannenainen: Oma äiti.


      • 0ree kirjoitti:

        Polttaa, juo, kiroilee, haisee pahalle, on väkivaltainen ja suloinen lökäpöksy. Ihannenainen: Oma äiti.

        pitää paikkansa tuo viimeinen: olen aina etsinyt äitini kaltaista naista, mutta en ole löytänyt.:-D))))))))))


      • Vähän kaikkea
        Teotwawki kirjoitti:

        pitää paikkansa tuo viimeinen: olen aina etsinyt äitini kaltaista naista, mutta en ole löytänyt.:-D))))))))))

        Onko naisesi koti-ihminen vai urheilija vai siltä väliltä?


      • Vähän kaikkea kirjoitti:

        Onko naisesi koti-ihminen vai urheilija vai siltä väliltä?

        ei ole ketään, mutta näin ei suinkaan aina ole ollut.


    • Tuskin niitä oikeita onkaan, aina on tehtävä jonkunlainen kompromissi niin miesten kuin naistenkin suhteen. Vakka kantensa valitsee, ei taida enää nykyään pitää paikkaansa. Sitäpaitsi jos ihan rehellinen olen, olen hurmaantunut tästä yksinolemisen riemusta ja ihmettelen mistä olen kehitellyt aikaa joskus miehillekin:))

      Tuolla naamalla ei kannattaisi puhua mitään "oikeista miehistä", taitaa olla itsekin pumpattu ja imetty vähän sieltä sun täältä.

      • saavat näyttää miten kauheilta tahansa. Dolly Parton sanoi kerran, että ette tiedä kuinka kalliiksi tulee, kun haluaa näyttää halvalta.:-XD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe