Mauritiukselle 6.3.2011

TP

Onko kellään kokemuksia Mauritiukselle matkaamisesta Milanon kautta? Oliko ongelmia koneen vaihdossa yms.
Olen lähdössä maaliskuussa 2 viikoksi Finnairilla Milanoon ja sieltä Air Mauritiuksella paikanpäälle. Muutenkin olisi kiva tietää kokemuksista Mauritiuksella paikallisen lentokentän käytännöistä ja mahdollisesti ilmenevistä ongelmista. Myös kokemukset Blue Lagoon beach hotellista ovat tervetulleita.

3

1103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karikatos taas

kannattaa varautua Murrilan kentällä odottamiseen ja kuumuuteen. Rajamuodollisuudet vievät aikaa. Ota esim "katkaistavat" housut, niin saat kätevästi shortsit jalkaan sandaalit reppuun. Rahaa on ainakin aikaisemmin kannattanut vaihtaa kentällä. Minne menossa? Onko kyytiä kentältä? Mikäli olet käynyt jossain tsetsekärpäs maassa lähiaikoina, voi tulla rajaongelmia. Näin olen kuullut.. Ja kandee tietty pakata järkevästi käsipakaasi. Matkalaukku voi aina jäädä matkalle.

• Tuumija

Mites meni koneen vaihto. Saitko liput hesasta loppuun asti vai piti milanossa lippuja hakea? Ite 2x olla mauritiuksella ja miettinyt milanon kautta menemistä.

• JN

Me menimme toukokuussa Milanon kautta ja kaikki meni erinomaisen hyvin. Ei pienintäkään valittamista. Liput saatiin Helsingistä perille asti ja kassitkin kulkivat kanssamme samaa reittiä loppuun saakka. Rajalla kysyivät mun joulukuisesta Turkin reissusta, mutta siitä ei tullut ongelmia.

Mieli halajaisi jo takaisin.. Tässä meidän matkamuisto, joka selittää vähän miksi sinne haluaisi nyt jo takaisin: http://www.youtube.com/watch?v=5mWz8gbYSOM

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1428
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1358
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1125
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1049
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      1017
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      67
      888
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      250
      846
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      63
      825
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      31
      748
    10. Onko ikävä

Yhtään?
      Ikävä
      46
      686
    Aihe