Kankaanpäässä Alkossa poiketessa sain ilokseni huomata silmäniloa asiakkaalle, nätistä hymystä puhumattakaan. Ottakaa mallia nuoresta tummatukkaisesta myyjästä...
Alko
20
1910
Vastaukset
- Niin,
Kyllä Kankaanpääläiset on valmiita retostelemaan huonosta asiakaspalvelusta, mutta hyvästä ei ollenkan.
- siitä
että viina tunnetusti saa naiset näyttämään kauniimmilta.
- Janottaa
Tänään juotaisiin? Olisko kellään hyviä ehdotuksia, vai pitääkö mennä maistelemaan uuden baarimestarin antimia!
- Hyvältä
Janottaa kirjoitti:
Tänään juotaisiin? Olisko kellään hyviä ehdotuksia, vai pitääkö mennä maistelemaan uuden baarimestarin antimia!
Kun tekee sekoituksen salmiakkikossua ja bailey kermalikööriä...
- Jeriinm
Sulla oli vetoketju auki ja näkyi perille asti. Sitä naurettiin oikein ääneen kun olit lähtenyt.
- näin..
kassa huutaa naama rutus"TERVE" ei kuulu paveluhenkiselle työntekijälle kannattas mennä kouluttaan ittensä muuhun ammattiin jos ei osaa muuta kun huutaa "TERVETTÄ"on sillon käsittännä asian väärin nimittäin asiakas on maksaja ja voi näin ollen vierä euronsa muuhun kauppaan jossa saa hyvän ja lämpimän palvelun yhdestä vääränlaisesta sanasta voi kauppa hävitä tuhansia euroja kannattaa kouluttaa kassansa kunnolla ja poistaa luonnevikset kassat.
- Samaa
näin.. kirjoitti:
kassa huutaa naama rutus"TERVE" ei kuulu paveluhenkiselle työntekijälle kannattas mennä kouluttaan ittensä muuhun ammattiin jos ei osaa muuta kun huutaa "TERVETTÄ"on sillon käsittännä asian väärin nimittäin asiakas on maksaja ja voi näin ollen vierä euronsa muuhun kauppaan jossa saa hyvän ja lämpimän palvelun yhdestä vääränlaisesta sanasta voi kauppa hävitä tuhansia euroja kannattaa kouluttaa kassansa kunnolla ja poistaa luonnevikset kassat.
Mieltä, kyllä hinta ja palvelualttius vaikuttaa paljon ostopaikan valintaan!
- Cimmo K
Samaa kirjoitti:
Mieltä, kyllä hinta ja palvelualttius vaikuttaa paljon ostopaikan valintaan!
Siinä asiakaspalveluhenkinen myyjä. Aina häneltä riitti ystävällinen sana laitapuolen kulkijoillekin. Ja asiantuntevaa opastusta sai niin Sorbus, kuin viinivalinnoissakin. R.I.P
- Kari !
Cimmo K kirjoitti:
Siinä asiakaspalveluhenkinen myyjä. Aina häneltä riitti ystävällinen sana laitapuolen kulkijoillekin. Ja asiantuntevaa opastusta sai niin Sorbus, kuin viinivalinnoissakin. R.I.P
Sepsi sanoi "pönnävillelle" vanhassa alkossa kun tuli ovesta sisään : Ei sulle tänään enää mitään !! .. "pöhnäville " kiersi tuulikaapista ulos mitään kommentoimatta, vaikkei troppia saanutkaan :) .. Tosiaan R.I.P .. Sepsille !
- tänään en käynyt
Taas tänään niin nätti hymy ennen sulkemisaikaa
- fasdfasdfkjkj
joo kyllä joo
- Veltto-Veijo
Käyn myös arkisin Alkossa.
- Kiitokset Kpään Alko
Täytyy myöntää, että on erittäin mukava käydä Kankaanpään Alkossa. Olen saanut tosihyvää palvelua joka kerta, vaikka harvoin käynkin, eikä ostokseni ole suuren suuria.
Muistan hyvin kyllä Sepsin. Siviilielämässä Sepsi oli vielä mukavampi, erittäin hauska seuraihminen. Yksi hauska Venäjän matka on jäänyt mieliin, nauruhermot olivat melkoisella koetuksella.
Sepsi R.I.P. - kyl on!
Samaa mieltä Alkon tyttelistä mutta on siinä kyllä panostettukin aamusin naaman..Aina palstalla puhutaan kun on niin huonoa asiakaspalvelua Kankaanpäässä, mutta täytyy sen verran poiketa mielipiteistä että mm. Herkkupaussin tyttöset kyllä palvelee hymyssä asiakkaita! Nämä uudet ja nuoret ainakin (saattaneepa tuo olla että jos asiakas on itse rutunaama niin ei hymyä tipu!!) st1: vaalea tyttö kai on tiskintakan naurussa vaikka asiakkaita olisikaan!Americaanossa vaalea rastatukkainen lipputyttö kyllä säkenöi aina silmillään ja kohteliasuudellaan! Ja tiskillä ainakin se pitkä tumma tyttö hymyn antaa vaikka välillä itse töykeästi huomauttaa!!
Suurinosa palvelusta tulee nuoremmilta että on tainnut vanhemmiten muuttua rutuksi?Vai mikä siinä niin on..Sukupolvenvaihtoa myös asiakaspalveluun!!
Tilanne sama täällä kun muuallakin.. hyvien maineen vie ne muutamat tosi huonot!!!!- qwerqwe
Aika epätoivoinen ja puuttessa oleva tapaus pitää olla jos luulee noista myyjistä jotain.
- Kyl on!
qwerqwe kirjoitti:
Aika epätoivoinen ja puuttessa oleva tapaus pitää olla jos luulee noista myyjistä jotain.
No jospa luulet että ihmisen kehuminen työssään on pillun hakemista niin.....
Tietysti kauniita he ovat!!!Vaikkakin puhuin kyllä asiakaspalvelusta ja hymyilystä.....Hymy on kaunista! Voin sanoa serkkutyttöäkin kauniiksi mutta tarkoittaako se sitä että pillua haluan? Outoa edes ajatella että jos kehutaan niin on jotain vailla.. Siksikö nykypäivänä ei enää saa työstään kiitosta??
Sen verran korjaan kyllä aikaisempaa että kyllä noita vanhempiakin on! Mutta kovin harvassa..
- Pitkäkripaiseen
Onko drinkki ehdotuksia viikonlopuksi, jos poikkeais alkoon hakeen täydennystä...
- Kari !
Hylsyjen tyhjennys lasiin ja kraana vettä päälle .. aah ja sitten baanalle !! :))
Tähän aikaan illasta !
- Anonyymi00019
On hän vieläkin siellä myymässä
- Anonyymi00020
mä näin nappi korva homon näköisen äijän kassalla sanoi haei kun tulin kauppaan saoin heiiiiiii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560