TÄÄ ON NIIN PERSEESTÄ!

BELINDA BEDILÄINEN

3 kiloa on taas tullut kahdessa päivässä (aamupaino kumpikin). Nyt joudun olemaan koko viikon 500 kalorilla, että saan tän tiputettua takaisin.

Ja ne hurjat kalorimäärät mitä ahmin että lihoin oli jopa 2000 kumpanakin päivänä. Että voikin lihoa näin nopeasti.

2

555

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • per se

Kai sä ymmärrät, että juuri se, että oot koko viikon 500 kalorilla, johtaa siihen, että vedät sitten parina päivänä taas överit? Ei nopeella laihduttamisella pääse tästä ongelmasta eroon. Oon pahoillani.

• Sumppi Vantaalta

Jos et koe olevasi sairas, taistelet ainoastaan lihominen/laihtuminen akselilla, niin yritäpä tasoittaa ruokailuasi. Jos olet ns. lihovaa tyyppiä, ja toisaalta pystyt jotenkin hallitsemaan itsesi, on vähähiilihydraattinen (VHH) ruokavalio hyvä. Itse pidän painoani sillä normaalissa lukemissa, eikä ole nälkää.
      Tosin minulla on ikääkin, mutta joka tapauksessa se toimii.

Ehkä ajattelet, että ei voita, punaista maitoa, kunnon juustoja ym. Niistä ei kuitenkaan ole viime tutkimusten mukaan myöskään haittaa, taitaa olla jopa päinvastoin. Sitä jopa lääkärit suosittelee.

Yritä keskittää elämäsi asiat muuhun kuin syömiseen. Syö 2 - 3 tunnin välein, ei runsaasti, mutta kuitenkin ravinnollista ruokaa. Tarvitsemme ravintoa elämämme evääksi. Mutta yritä keskittää mielenkiinto muihin asioihin, sillä sinähän elät nauttiaksesi elämästä, etkä pelkästään syödäksesi. Tosin syömme, jotta voimme myöskin elää ja nauttia, voi sen toisinpäinkin sanoa. Vältä turhia hiilihydraattia sisältäviä herkkuja ja juomia, sillä hiilareita saa vähemmälläkin sen, mitä keho tarvitsee.

Onnea yritykseesi! Sinä onnistut, kun päätät niin. Jos välillä repsahtaa, siitä on hyvä palata terveelle valitsemallesi tielle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2396
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      37
      1433
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      640
      986
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      983
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      97
      868
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      865
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      700
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      696
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      686
    Aihe