Suora lento Miamiin?

Alkuvuodesta reissu

Onko niitä, mistä löytyy, kun ei meinaa löytyä mistään?

16

2323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      Muutama vuosi takaperin (oiskohan ollut 2007) lopetettiin kaikki suorat lennot Floridaan, täältä Suomesta siis.
      Syytä en tosin tiedä, muistan vaan että harmittelin itse kovasti, kun 2007 alussa vielä pääsi ja 2008 ei enää kukaan lentänytkään suoraan täältä. Eikä lennä nykyäänkään.

      • houuhou

        Finnairin lomalennot lensi viime talvena suoraan.


      • miamiviahalifax
        houuhou kirjoitti:

        Finnairin lomalennot lensi viime talvena suoraan.

        Eipä lentänyt suoraan..tekninen välilasku Halifaxissa, pois koneesta ja silleen..


      • pilkun viilausta
        miamiviahalifax kirjoitti:

        Eipä lentänyt suoraan..tekninen välilasku Halifaxissa, pois koneesta ja silleen..

        suoralento tarkoittaa lentoa ilman koneenvaihtoa.
        Myytiinhän aikoinaan Finnairilla suoraa lentoa Singaporeen, vaikka kone teki välillä laskun Bangkokiin.


      • pilkkua viilaan :)
        pilkun viilausta kirjoitti:

        suoralento tarkoittaa lentoa ilman koneenvaihtoa.
        Myytiinhän aikoinaan Finnairilla suoraa lentoa Singaporeen, vaikka kone teki välillä laskun Bangkokiin.

        90 luvulla finnair lensi SUORIA lentoja hel-mia ilman välilaskuja...


      • slaalom
        pilkkua viilaan :) kirjoitti:

        90 luvulla finnair lensi SUORIA lentoja hel-mia ilman välilaskuja...

        Ei ne nyt ihan suoraan lennä, pikku mutkia tekevät.


      • pilkkua viilaan :) kirjoitti:

        90 luvulla finnair lensi SUORIA lentoja hel-mia ilman välilaskuja...

        joo,ajettiin md11 koneella.silloin oli matkustajia.oli muuten lomalento.....


      • mukana ollut
        arvo-poika kirjoitti:

        joo,ajettiin md11 koneella.silloin oli matkustajia.oli muuten lomalento.....

        Ei ollut lomalentoja, vaan ihan Finnairin reittilentoja.
        -80 luvun lopussa Tower Air lensi Tjäreborgin lomalentoja suoraan Miamiin 747:llä, mitkä oli hyvin suosittuja ja josta Finnairkin näki markkinaraon ja aloitti noi suorat reittilennot 1990 ja mitkä sitten loppuivat muistaakseni vuonna 1996.


      • vuonna 2009 kävin finskillä ft lauderdalessa halifaxin kautta.


    • via Europe

      Koneen vaihdolla Euroopassa pääset Miamiin helposti. Konetta kannattaa vaihtaa Euroopassa, vältät maahantulon mahdolliset viivytykset jatkolennolta.
      Vaihtoehtoja Miamiin:
      Air France
      British Airways
      Lufthansa
      SWISS

      • Muorix

        Suoraa vaihtoehtoa ei ole ellei nyt ole ihan just tullut jotain uutta. Syksyllä selvittelin asiaa. Aurinkomatkojen lomalentokin on vaihdolla.


      • Muorix kirjoitti:

        Suoraa vaihtoehtoa ei ole ellei nyt ole ihan just tullut jotain uutta. Syksyllä selvittelin asiaa. Aurinkomatkojen lomalentokin on vaihdolla.

        peter mäkilä neuvottelee finskin kanssa lennoista palm beachiin.


      • jjhrgiahfn njnkj

        Unohtamatta Air Berliniä....


      • Passi kourassa

        Palatessa on kyllä kaikki mahdolliset tutkimukset! passit, lentoliput ja turvatarkastus Pariisissa takaisintullessa ja veivät melkoisen ajan!


    • spekulaatiotajafakta

      Ei ole, eikä varmaankaan lähiaikoina tulossa.

      AA:n on toivottiin aloittavan talvikaudella lennot MIA-HEL, kun Chicago jäi tauolle, mutta niin ei käynyt. Ensi vuonna AA:n on tarkoitus lentää myös talvikaudella Chicagosta Helsinkiin.

      Finnairilla ei ilmeisesti ole kiinnostusta reitille Miamiin, eikä juurikaan mihinkään muualle kuin Aasiaan.

      Miami lienee kuitenkin mahdollisista tulevista reiteistä Yhdysvaltoihin se todennäköisin.

      AA:lla reittiverkoston laajentamisen esteenä ovat taloudellinen tilanne ja koneiden puute.

      Toivottavasti vielä joskus Miamiin pääsisi suoraan Helsingistä.

    • 10-kerta Miamissa

      Helsingistä Madridii ja yö lentokenttähotellissa Melia Barajas, netistä varaamalla ja seuraavana päivänä suora lento American Airlinesillä Miamiin, autolla Miamista
      Orlandoon ja sieltä lentämällä New Yorkin kauta takaisin suoraan Helsinkiin. Täällainen matka on varattuna huhtikuun -12 alkuun. Lentoliput hankin Mr Trav...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe