Suora lento Miamiin?

Alkuvuodesta reissu

Onko niitä, mistä löytyy, kun ei meinaa löytyä mistään?

16

2323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      Muutama vuosi takaperin (oiskohan ollut 2007) lopetettiin kaikki suorat lennot Floridaan, täältä Suomesta siis.
      Syytä en tosin tiedä, muistan vaan että harmittelin itse kovasti, kun 2007 alussa vielä pääsi ja 2008 ei enää kukaan lentänytkään suoraan täältä. Eikä lennä nykyäänkään.

      • houuhou

        Finnairin lomalennot lensi viime talvena suoraan.


      • miamiviahalifax
        houuhou kirjoitti:

        Finnairin lomalennot lensi viime talvena suoraan.

        Eipä lentänyt suoraan..tekninen välilasku Halifaxissa, pois koneesta ja silleen..


      • pilkun viilausta
        miamiviahalifax kirjoitti:

        Eipä lentänyt suoraan..tekninen välilasku Halifaxissa, pois koneesta ja silleen..

        suoralento tarkoittaa lentoa ilman koneenvaihtoa.
        Myytiinhän aikoinaan Finnairilla suoraa lentoa Singaporeen, vaikka kone teki välillä laskun Bangkokiin.


      • pilkkua viilaan :)
        pilkun viilausta kirjoitti:

        suoralento tarkoittaa lentoa ilman koneenvaihtoa.
        Myytiinhän aikoinaan Finnairilla suoraa lentoa Singaporeen, vaikka kone teki välillä laskun Bangkokiin.

        90 luvulla finnair lensi SUORIA lentoja hel-mia ilman välilaskuja...


      • slaalom
        pilkkua viilaan :) kirjoitti:

        90 luvulla finnair lensi SUORIA lentoja hel-mia ilman välilaskuja...

        Ei ne nyt ihan suoraan lennä, pikku mutkia tekevät.


      • pilkkua viilaan :) kirjoitti:

        90 luvulla finnair lensi SUORIA lentoja hel-mia ilman välilaskuja...

        joo,ajettiin md11 koneella.silloin oli matkustajia.oli muuten lomalento.....


      • mukana ollut
        arvo-poika kirjoitti:

        joo,ajettiin md11 koneella.silloin oli matkustajia.oli muuten lomalento.....

        Ei ollut lomalentoja, vaan ihan Finnairin reittilentoja.
        -80 luvun lopussa Tower Air lensi Tjäreborgin lomalentoja suoraan Miamiin 747:llä, mitkä oli hyvin suosittuja ja josta Finnairkin näki markkinaraon ja aloitti noi suorat reittilennot 1990 ja mitkä sitten loppuivat muistaakseni vuonna 1996.


      • vuonna 2009 kävin finskillä ft lauderdalessa halifaxin kautta.


    • via Europe

      Koneen vaihdolla Euroopassa pääset Miamiin helposti. Konetta kannattaa vaihtaa Euroopassa, vältät maahantulon mahdolliset viivytykset jatkolennolta.
      Vaihtoehtoja Miamiin:
      Air France
      British Airways
      Lufthansa
      SWISS

      • Muorix

        Suoraa vaihtoehtoa ei ole ellei nyt ole ihan just tullut jotain uutta. Syksyllä selvittelin asiaa. Aurinkomatkojen lomalentokin on vaihdolla.


      • Muorix kirjoitti:

        Suoraa vaihtoehtoa ei ole ellei nyt ole ihan just tullut jotain uutta. Syksyllä selvittelin asiaa. Aurinkomatkojen lomalentokin on vaihdolla.

        peter mäkilä neuvottelee finskin kanssa lennoista palm beachiin.


      • jjhrgiahfn njnkj

        Unohtamatta Air Berliniä....


      • Passi kourassa

        Palatessa on kyllä kaikki mahdolliset tutkimukset! passit, lentoliput ja turvatarkastus Pariisissa takaisintullessa ja veivät melkoisen ajan!


    • spekulaatiotajafakta

      Ei ole, eikä varmaankaan lähiaikoina tulossa.

      AA:n on toivottiin aloittavan talvikaudella lennot MIA-HEL, kun Chicago jäi tauolle, mutta niin ei käynyt. Ensi vuonna AA:n on tarkoitus lentää myös talvikaudella Chicagosta Helsinkiin.

      Finnairilla ei ilmeisesti ole kiinnostusta reitille Miamiin, eikä juurikaan mihinkään muualle kuin Aasiaan.

      Miami lienee kuitenkin mahdollisista tulevista reiteistä Yhdysvaltoihin se todennäköisin.

      AA:lla reittiverkoston laajentamisen esteenä ovat taloudellinen tilanne ja koneiden puute.

      Toivottavasti vielä joskus Miamiin pääsisi suoraan Helsingistä.

    • 10-kerta Miamissa

      Helsingistä Madridii ja yö lentokenttähotellissa Melia Barajas, netistä varaamalla ja seuraavana päivänä suora lento American Airlinesillä Miamiin, autolla Miamista
      Orlandoon ja sieltä lentämällä New Yorkin kauta takaisin suoraan Helsinkiin. Täällainen matka on varattuna huhtikuun -12 alkuun. Lentoliput hankin Mr Trav...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe