Missä on järkevät, ihanat pojat?

LiikaaPyydetty?

Minne ovat kadonneet ne pojat, jotka eivät välitä vain seksistÄ?
Minne ovat kadonneet ne pojat, jotka tulevat käymään tytön luona ja tuovat itsepoimitun kukan vain siksi, että tytöllä on sydänsuruja?
Minne ovat kadonneet ne pojat, joiden kanssa voi istua puiston penkillä vierekkäin ja nauraa?
Minne ovat kadonneet ne pojat, joiden kanssa voi tehdä läksyt ja kuunnella musiikkia?
Minne ovat kadonneet ne pojat, joiden kanssa voi käydä elokuvissa, soutamassa ja luistelemassa?
Minne ovat kadonneet ne pojat, jotka tietävät, ettei naista valloiteta koruilla ja pehmoleluilla?

En tajua nykyajan miehiä. Kaipaan musta-valko elokuvien miehiä, jotka veivät tyttönsä päiväksi kalliolle ja vietettíin yhdessä piknik käyden välillä uimassa. Talvella musta-valkea mies ottaisi luistimet ja veisi tyttönsä luistelemaan järven jäälle. Keväällä vaellettaisiin yhdessä heräävässä luonnossa. Kesällä käytäisiin uimassa ja soutamassa. Syksyllä pyydystettäisiin yhdessä puista tippuvia lehtiä. Ja yhdessä vietetyn ajan jälken mies ei yrittäisi saada tyttöä sänkyyn.

Onko nämä musta-valkeat miehet kuolleet sukupuuttoon?!
HUOM! Esimerkillisesti nuo luistelut yms.....muukin yhdessä vietetty aika kävisi yhtä hyvin, vaikka lumi-ukon rakentaminen :)

33

1085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LiikaaPyydety?

      ..tietysti saa hellyydenosoituksia ja seksiäkin kuulua suhteeseen, mutta ei koko aikaa tai joka tapaamisella!

      • Minävaantäällähei

        Minkä ikäistä seuraa etsit vai puratko vain sydäntäsi =)? Ja sellaisia poikia ei ole jotka nuo kaikki kriteerit täyttäisivät. Sellaisia on jotka täyttävät osan, pienemmän tai suuremman :)


    • eitosiaankaanole

      Tälläisiä poikia on.Itse etsin tyttöä joka olisi kiltti,ei ulkonäöllä niin väliä,jaksaisi kuunnella huolia,tukisi vaikeina aikoina ja olisi päivieni ilo.En todellakaan etsi mitään seksiseuraa vaan aitoa rakkautta.Kutsuisin tytön syömään jonnekkin,avaisin oven hänelle,ottaisin takin häneltä ja veisin naulakkoon,tarjoaisin paikan hänelle,maksaisin laskun hänen puolestaan ja menisimme elokuviin ja hän olisi kainaloani vasten.elokuvan jälkeen menisimme kävelylle rantaan kuun valossa jossa suutelisimme ensimmäisen kerran...

      • liikaapyydetty?

        ...purin sydäntäni. Ahdistaa lukea nuorten palstalta vain ilmoituksia joissa jätkä etsii "vilauttajaa meseen" tai "seksiseuraa stadista". Itse haaveilen tämänkaltaisesta, ihanasta miehestä, eikä kaikkia kriteereitä tarvitse täyttää, kunhan ei päässä soi vaan yksi sana;seksi.
        Ja olen 16 vuotias, jos joku ihmettelee. Enkä ole vielä valmis seurusteluun itse, olen "toipumassa" edellisestä suhteestani, joka päättyi viime keväänä.


    • 6+2=?

      Itse haluaisin kanssa tuollaisen "vanhanaikaisen" tyttöystävän, joka osaisi laitta ruokaa, tiskaisi mielllään ja silittäisi paidat ilolla ja rakkaudella :)

      • Kaisuli94

        Sellainen musta-valko suhde olis just söpö...


      • joonas hatunen
        Kaisuli94 kirjoitti:

        Sellainen musta-valko suhde olis just söpö...

        me kaikki haluamme rakkautta mut valitetavasi mä en saa sitä mä kärsin vaikeista hetkistä mä kyllä veisin tytön kävelyle mut sen tytön pitää olla minusta kiinostunut eikä saa pettää ei saa puhuta tuhmia olla hellä sille ihanalle tytölle jota rakastaa koko sydänmestä ja koko elämän ajan ai kui ihanaa mua vaan masentaa se kun minulla ei oo tyttö kaveria mä haluun jus sellasen tyttö ystävän joka välittää minusta ja mä siitä tytöstä aina vaan kun kerran sitä saa niin toisen kerran ei saa vai saako en tiiä voi olla ei saa elämä koittelee


    • jepjepjoo...

      Noh, tuskinpa seurustelusuhteet ovat koskaan ennenkään tavanneet olla sellaisia kuin romanttisissa mustavalkoelokuvissa.

      Muutenkin, menneistä en tiedä, mutta ainakin nykyään tytöt yleisesti ottaen syrjivät järkeviä ja ihania poikia, mitä tulee seurustelusuhteisiin. Itse olisin voinut ennen olla tuollainen kumppani, jos olisin tilaisuuden saanut. Nyttemmin olen päättänyt elää yksin, kun en kavereita kaipaa ja seurustelu ei kuitenkaan olisi sellaista kuin millaisena siitä on joskus haaveillut.

      • fddsffsdfds

        mutta silti harrastan web meseseksiä, sillon kun panettaa niin se on kivaa!!! mutta toisaalta haluisin jotain niin paljo vakavampaa seurustelujuttua ja sitte voisin unohtaa nuo sekstailut, nyt vaan harrastan noita kun oon niin yksinäinen.


    • poikavanhus

      Mä haluaisin just tuollaisen tyttöystävän ja haluaisin tehdä just tuon tapaisia juttuja kahdestaan tytön kanssa. Vanhinko vain, että ikä on mulla jo 20 vuoden vanhemmalla puolella.

      • ..................

        Sinusta ei ole yksikään tyttö ollut kiinnostunut.


      • poikavanhus
        .................. kirjoitti:

        Sinusta ei ole yksikään tyttö ollut kiinnostunut.

        Nii, ei kyl taida ollakkaa... En oo paljon tyttöjen kans ollu tekemisissä, viimeksi sain muutama vuosi sitten rippileirillä kuulla kommentteja omasta ulkonäöstäni tytöiltä. Silloin osa tytöistä kyl kehui mua ihan söpöksi, mut en oo nyt moneen vuoteen kuullu mitään kommentteja tytöiltä.


    • i_m

      Ainakin realistiset on odotuksen kun elokuvista mallia katot...

      • nnnäinseon

        No ite haluisin just sellasen suhteen, mitä kuvailit :) Mulla on vaan ongelmana se, että tytöillä on musta sellanen kovan jätkän kuva, en sitten tiedä vaikuttavatko harrastukseni asiaan: vapaaottelu, thainyrkkeily ja nyrkkeily. En juo, en polta, enkä hakkaa jokaista vastaantulijaa ihan huvin vuoksi ja ollakseni kova. Itse asias en oo koskaa ottanu kenenkää kans yhteen kamppailulajien ulkopuolella. Ite oon tosi ujo muuten nois tyttöjutuis. Se hävettää ku oon sentäs 17v, pian yli-ikänen tänne foorumille enkä oo koskaa yrittäny lähestyä ketää ku en vaan uskalla. Ja ne tytöt jotka mua lähestyy on just niitä pissiksiä jotka mua ei kiinnosta yhtää.

        Eli on meitä tunteellisiaki poikia olemas mut ainaki mun tunteellisuus tulee pysymään piilossa tulevaisuudessakin. Eli niitä "mustavalkoisia" miehiä voi löytyä sellaisista tyypeistä, keistä sellaiseks ei uskoisi :)


      • LiiKaaPyydetty?
        nnnäinseon kirjoitti:

        No ite haluisin just sellasen suhteen, mitä kuvailit :) Mulla on vaan ongelmana se, että tytöillä on musta sellanen kovan jätkän kuva, en sitten tiedä vaikuttavatko harrastukseni asiaan: vapaaottelu, thainyrkkeily ja nyrkkeily. En juo, en polta, enkä hakkaa jokaista vastaantulijaa ihan huvin vuoksi ja ollakseni kova. Itse asias en oo koskaa ottanu kenenkää kans yhteen kamppailulajien ulkopuolella. Ite oon tosi ujo muuten nois tyttöjutuis. Se hävettää ku oon sentäs 17v, pian yli-ikänen tänne foorumille enkä oo koskaa yrittäny lähestyä ketää ku en vaan uskalla. Ja ne tytöt jotka mua lähestyy on just niitä pissiksiä jotka mua ei kiinnosta yhtää.

        Eli on meitä tunteellisiaki poikia olemas mut ainaki mun tunteellisuus tulee pysymään piilossa tulevaisuudessakin. Eli niitä "mustavalkoisia" miehiä voi löytyä sellaisista tyypeistä, keistä sellaiseks ei uskoisi :)

        ...jätkiä ulkoisen olemuksen perusteella, mutta tietysti sellanen hiiparri-tyyppi vähän saattaa epäilyttää XD


      • HauskaTutustua94
        LiiKaaPyydetty? kirjoitti:

        ...jätkiä ulkoisen olemuksen perusteella, mutta tietysti sellanen hiiparri-tyyppi vähän saattaa epäilyttää XD

        Haluaisin tutustua sinuun! En ole mikään pissis enkä tuomitse ketään ulkonäön perusteella! Minusta olisi hauska tutustua sinuun!


    • kunnollinen poika92

      Moi

      Itse olen juuri tuollainen järkevä ja kunnollinen poika. Tytöt eivät vain kiinnostu koskaan minusta, joka on kurjaa. Olen sen verran ujo, etten osaa luontevasti menä juttelemaan ihan oudoille, mutta tutuille puhun paljon. Ulkonäössa ja luonteessa ei pitäisi olla vikaa.

      Tekisin mitä vain tyttöni haluaisi, jos joskus saisin jonkun. Haluaisin vain olla hänen kanssaan, enkä olisi mikään seksin perässä juoksija yms. : )

      Mutta en vain tunnu kelpaavan kenellekään : /

      • Halibel-Halibel

        Voisitko antaa sähköpostisi tai mesesi, olisi kiva tutustua johonkin kunnolliseen poikaan :D


      • kunnollinen poika92
        Halibel-Halibel kirjoitti:

        Voisitko antaa sähköpostisi tai mesesi, olisi kiva tutustua johonkin kunnolliseen poikaan :D

        Hei!
        Kiva, että haluat tutustua minuun : )
        Laitahan s-postia, vaikka tuonne: [email protected]
        Voidaan myöhemmin jutella mesessäkin, jos kiinnostaa : )


      • 10+1
        kunnollinen poika92 kirjoitti:

        Hei!
        Kiva, että haluat tutustua minuun : )
        Laitahan s-postia, vaikka tuonne: [email protected]
        Voidaan myöhemmin jutella mesessäkin, jos kiinnostaa : )

        Tääl ois yks just tollanen heebo ketä etit :p


      • Heebo-chan
        10+1 kirjoitti:

        Tääl ois yks just tollanen heebo ketä etit :p

        Sinä heebo-tyyppi, onko meseä tai sähköpostia? :D


      • No just toi heebo :p
        Heebo-chan kirjoitti:

        Sinä heebo-tyyppi, onko meseä tai sähköpostia? :D

        Khyl löytyy :p voit lähettää sun meses vaik osotteeseen [email protected] nii lisään sut sit mun mesee :D


      • jv
        Halibel-Halibel kirjoitti:

        Voisitko antaa sähköpostisi tai mesesi, olisi kiva tutustua johonkin kunnolliseen poikaan :D

        jep. mun mese on [email protected]. pistä sun omas. mä oon vapaa.


    • Sammakoinen

      Olen itse tyttö, ja tiedän et tällasia jätkiä on.. kuitenkin.. Mutta tytöt etsivät vääristä paikoista; ettekste tajua, ne 'kuumimmat' on just päivastasta lajia? Ja tytöt ei edes tarkota tolla 'nykypojilla' yhtään niitä vähän.. öö, ujompia ja ei niin kuumia?

      Eiks kellekkää oo tää selvinny?

      • 246246

        Jep. Itse unelmoin tällaisesta suhteesta, mutta olen liian ujo saadakseni koskaan toteuttaa unelmaani... :(


      • jv
        246246 kirjoitti:

        Jep. Itse unelmoin tällaisesta suhteesta, mutta olen liian ujo saadakseni koskaan toteuttaa unelmaani... :(

        mikä sun nimi on?


    • unineen

      No onhan noita. Mutta nykyään taitaa olla aika harvassa

      • unineen

        Välil khyl ihmetyttää kun teillä mimmeil jää monttu auki, kun teille on vähinkin ystävällinen kohtelias jos vähänkin osoittaa ystävällisyyttä ja huomaavaisuutta niin olette jo ihan sulaa hunajaa sen jälkeen:D On tullu huomattua liiankin usein:D


    • jv

      okei. mä oon sellainen. oon blondi ja asun espoossa, mut minkä ikäne sä oot, ja missä asut? mul ei oo tyttöystävää

    • asadfagra

      ñå tíétèñkïñ kääpìzzä

    • Anonyymi

      sex

    • Anonyymi

      On kyllä tosi vanha keskustelu, mutta on pakko kirjoittaa. En itekkään ymmärrä, mistä sellaisia poikia löytyis. Mun exä eros musta, koska en halunnu sänkyyn sen kaa, ja oltiin yhessä vain 3kk. Myös oon liian nuori sellaisiin hommiin, joten en ois menny vaikka oltais yhes vuoden. En yhtään tiiä, mistä voisin löytää kunnollisen jätkän, vieläpä kaikki kattoo vinoon, koska synnyin Ukrainassa enkä oo suomalainen. Ehkä en oo maailman kaunein tyttö, mut mulla on hyvä luonne, ja oon ainaki mun mielestä hyvä tyttöystävä. Niitä jätkiä ei vaan näy...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1643
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1300
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1100
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1077
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      878
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      840
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    10. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    Aihe