Onko kokemuksia asfaltoinnista Oulusta? Olisko joku pienempi firma halvempi, löysin netistä esim. semmoisen kuin Oulu asfaltti oy, onko kenelläkään kokemuksia tuon firman työstä?
Asfaltointia Oulussa?
4
1239
Vastaukset
- uj köpu pö ouip öjäo
Mutta ota tarjoukset niin monelta firmalta kuin keksit. Osa ei vastaa ikinä, ne voi siis unohtaa samantien. Ja noin muten, os hinnoissa ei kuitenkaan hirveitä eroja ole. Millään alalla. Kattele joku sopiva, mieluusti vakavarainen firma. Reppufirmat tahtoo olla monesti sellaisia, että jotain aletaan muka tekemään., saadaan etumaksu, ja sitten istut puhelimessa "neuvottelemass", koskas ne hommat sitten tehdään lppuun. Jos olet maksanut liikaa ennakkoa, firma häviää kuin peru saharaan. Isot vähän luotettavampia.
- Oulunrakentaja
Kiitoksia tiedosta! Juuri tuota samaa mietin kun tuosta Oulun Asfaltista ei hirveesti löydy tietoa!
- remppamaakari
hoiti muuten aika mallikkaasti pihatyön ja asfaltoinnin syksyllä 2010, kun oli jo myöhäissyksy, ja muualta ei enää palvelua saanut, ja samaan kokonaiskeikkaan seurravana keväänä myös pihakivetykset.
- yace2
Onkin sitten kohta tuon jälkeen näemmä lopettanut bisnekset. Ks. kauppalehti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861580
- 721207
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741105Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52902Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47868
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38868- 46802
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769