Hei. Osaisikohan kukaan sanoa että miksi vm90 olevassa 2 litran ruisku ooppelissa bensamittari näyttää kokoajan täyttä tankkia? Ja missä kyseisessä autossa on vikakoodien luku pistoke, koska autossa palaa myös vikavalo?
a-omegan polttoainemittari
oppei
2
317
Vastaukset
- oppei
Senverran jatkokysymystä että miten tuohon bensamäärä anturiin pääsee käsiksi ja löytyykö kyseiselle laitteelle sulaketta mistään ?
- Erno Irma
Löytyy melkovarmasti tankin päältä, joissain vanhoissa malleissa pääsi näkemään takakontin kautta kun otti vararenkaan pois. Mittari on rikki, ei sulake. Vuoden 90 malllin vikavaloista en tiedä - hae opaskirja netistä tai kirjastosta.
Itse olen vaihtanut vectraan ko mittarin, aika ikävä homma - ahdas paikka ja isot kädet on huono yhdistelmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056