Elämäni on mennyt osittain päin helvettiä.
Ammattiin valmistumisen jälkeen en ole saanut koulutustani vastaavaa työtä. Muutakaan työtä ei täältä kehä 3 ulkopuolelta kovin helposti saa.
Ensin sain tapella työkkärin kanssa että pääsen opiskelemaan uutta ammattia ja kun olin aikani opiskellut, terveyskeskuslääkäri totesi että en kykene tekemään koulutusta vastaavaa työtä.
Lähdin sitten puhelinmyyntiin kun muuta työtä ei ollut tarjolla. Kuinka ollakaan, parin kuukauden työskentelyn jälkeen ääni meni. Työkkäri pamautti karenssin kun ei erikoislääkärin lausunto kelvannut.
Hermoni ovat riekaleina, olen todella väsynyt ja yksinäinen. Vanhempani asuvat kaukana, heitäkään en pääse kovin usein tapaamaan.
Menetin läheisimmät ystäväni pari vuotta sitten, en ole edelleenkään päässyt kuolemasta yli. Kaipaan heitä elämääni jatkuvasti, vaikka takaisin en heitä saa.
Karmea elämäni ja päättymätön stressikierre
Mitä tehdä?
1
565
Vastaukset
- työtön --
en osaa sanoa sinulle mitään. Elämä on karmeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1424776- 1803909
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1153596Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432911- 1381866
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401658Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?581318Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261289Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211261Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231213