Eikö Tampereella ole naisten AA- ryhmiä ollenkaan? Etsin AA- sivuilta tietoja naisten ryhmistä ja kaikkialla muualla vaikuttais olevan vain naisille tarkoitettuja ryhmiä paitsi tampereella. Miksi näin?
Naisten AA- ryhmä Tampereella?
6
1964
Vastaukset
- hgsdeeew
Amurin AA-ryhmä, TAMPERE
Satakunnankatu 34
Mustalahden kadun puolelta
Kokoontuu tiistaisin klo kahdeksantoista. - Anonyymi
AA-RYHMÄT SYNTYVÄT TARPEESEEN. ILMEISESTI EI OLE OLLUT TARVETTA. ENNEN OLI naisten AA Treella, mutta se kuoli, koska vastuunkantajia ei ollut. Vain yksi henkilö suostui vuosia avaamaan ovia ja keittelemään kahvia. Muut vain istuivat valmiiseen pöytään.. Se ei ole tarkoituksenmukaista. Vastuuta pitää jakaa. Se kuuluu AA:n periaatteisiin.
- Anonyymi
Siis onko se olemassa? Tiistaisin klo 18
- Anonyymi
Voima naisten AA- ryhmä keskiviikkona klo. 17:00 kisakentänkatu 18. Pyynikin seurakuntasali. Summeri " ,kerhohuone"
- Anonyymi
Auto kannattaa jättää kotiin ja ota
mukaan hieman rahaa, sillä kokouksen jälkeen vedetään naamat lähikuppilassa. Samaten lääkkeet ovat kovaa valuuttaa, koska kaikki sekakäyttävät. - Anonyymi
Kurahousut,kumisaappaat ja snorkkeli ja jotain kättä pidempää. Kokouksen jälkeen mennä joko baariin tai alkaa sontapainit,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 973533
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232872Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122431- 431875
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411555- 321547
- 281350
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191