Call of Duty Black Ops ja Radeon HD4850

virheraportit

Viimein sain tuon pelin, mutta pelatessa n. 20min välein peli jumittuu ja vähän ajan päästä tulee tuollainen virhesanoma:

Lähde:
Windows

Yhteenveto:
Video hardware error

Päivämäärä ja aika:
‎13.‎11.‎2010 14:47

Tila:
Ei raportoitu

Kuvaus:
A problem with your video hardware caused Windows to stop working correctly.

Ongelman kuvaus:
Ongelmatapahtuman nimi: LiveKernelEvent
Käyttöjärjestelmän versio: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Aluekohtaisten asetusten tunnus: 1035

Ongelman kuvausta helpottavat tiedostot:
WD-20101113-1447.dmp
sysdata.xml
WERInternalMetadata.xml

Lisää tietoja ongelmasta:
BCCode: 117
BCP1: FFFFFA80057D6010
BCP2: FFFFF88008DB4F94
BCP3: 0000000000000000
BCP4: 0000000000000000
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 256_1

Tietokone: Dell Studio XPS 435MT
Suoritin: Intel Core i7 920 2,67GHz
Keskusmuisti: 6 Gb DDR3 1067Mhz
Näytönohjain: Ati Radeon HD4850 512Mb
Käyttöjärjestelmä: Windows 7 Ultimate 6.1.7600


Missä vois olla vika? Olen päivittänyt näytönohjaimen ajurit, uudelleen asentanu DirectX:ät ja itse pelin, mutta ei toimi.

4

1195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyyhis

      Tuossahan se sanotaan: "A problem with your video hardware caused Windows to stop working correctly"

      Joko ohjaimesi on menossa rikki, tai se kuumenee liikaa. Lataa Gpu-Z http://www.techpowerup.com/gpuz/ ohjelma ja pistä se käyntiin kun pelaat. Sen lokiin kertyy erilaista tietoa näytönohjaimen toiminnasta pelin aikana, esim. maksimi lämpötila ja tuulettimen toiminta. Mahdollista on myös, ettei virtalähde ei vaan jaksa ja ohjain ei saa saa tarpeeksi virtaa toimiakseen. HD4850 on kaiketi melkoinen virtasyöppö ja jos koneessa on huono/tehoton psu, niin ongelmia alkaa tulla. Pakettikoneissa ei aina psu:t ole parhaasta päästä.

    • Gamestats

      Näytönohjaimen lämmöt liian korkeat. Catalyst ajureista näkee lämpötilan ja pystyy myös säätämään
      tuulettimen nopeutta manuaalisesti ! itse käytän HD 4830:ta ja tuuletin manuaalisesti 85%:ssa lämmöt pysyy
      n.50 kovassakin pelailussa.

      • lämpöjä

        Laitoin Heavy Loadin päälle ja katoin GPU-Z:istä niin lämmöt nousi 5min 82C.


      • Pyyhis
        lämpöjä kirjoitti:

        Laitoin Heavy Loadin päälle ja katoin GPU-Z:istä niin lämmöt nousi 5min 82C.

        Ei 82 astetta pitäisi liikaa olla, tosin ei haittaa vaikka viileämpikin olisi. Jos ongelmat jatkuvat, niin joko laitteesi alkaa hajota tai virransaannissa on ongelma. Kokeile kuitenkin laittaa manuaalisesti tuuletin vaikka 85-90% teholle ja peli pyörimään. Jos homma toimii, niin sitten liika lämpö on syynä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1753
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      219
      832
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe