Aasa-laina

lainaajako?

Onko sieltä herunut lainaa?
Vai onko se paikka, missä tulee paljon hylsyjä?

13

1297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkakeppi-X

Tulee hylsyjä silloin kun tulot yms ei ole kunnossa, mutta luultavasti jos sinulla kaikki kunnossa niin saat lainan. Nimelliskorko suhteellisen edullinen ollakseen pankeista riippumaton.

Suomi24 keskusteluissa on mainittu että Hetilainaa.fi:stä saa helposti lainaa nykyään, mutta en tiedä mikä on totuus. Hetilainaa tietysti on paljon kalliimpi kuin Aasa.

• 1+8

Mulla kaikki on ok, 3000e bruttotulot, eipä tullut 1500e lainaa, et sillee. Joskus viime syksynä hain tuolta ja muualta piti sit hakee..ja sainkin.

• 22

Minulla vakityö, ikää noin 40v, luottotiedot kunnossa ja sain lainan. Eli jos kaikki kunnossa niin varmaan saat lainan Aasasta.

• yiitt667
        22 kirjoitti:

Minulla vakityö, ikää noin 40v, luottotiedot kunnossa ja sain lainan. Eli jos kaikki kunnossa niin varmaan saat lainan Aasasta.

Saan lainaa rikkaalta kaverilta vaikka luottotiedot menneet!!Katto on 3000eur!

• 1+8
        22 kirjoitti:

Itseki 40v ja noilla tuloilla. Voisiko syynä olla että minullaon joskus ollut maksuhäiriömerkintä, ei pitäis näkyä enää missään mutta onko olemassa "pimeitä rekistereitä". Luultavasti..

• ei vippifirman asiak

yksinkertaisesti hae pankista lainaa?. Eivät ikinä ole minulle "hylsyjä" jaelleet vaan 1000-165,000 euron lainasummia huomattavasti pienemmillä koroilla kuin vippifirmat.

• Vatupazzi

tuo 1000 euron laina Nordeasta tule nyt juurikaan halvemmaksi kuin esim. juurikin Aasasta. Pidetään pikavippifirmat (risicum, opr-vakuus) ja rahoitusyhtiöt (santander, aasa, yms) erillään toisistaan, hinnat kun näissä ovat aivan eri luokkaa.

Itse ainakin suosin pienissä lainoissa vaikkapa Ellosta oman pankin sijaan. Ei tarvitse pankkien tietää jokaista pikku rahantarvettani.

• Aasan kannattaja

Ellos on paljon kalliimpi kuin esimerkiksi juurikin Aasa. Jokanen voi toki tuhlata rahansa kuten haluaa.

• sopivampi nimi olisi pikemminkin aasi-laina.

Vähän kuin housuihinsa kusisi pakkasella, hiukan aikaa on lämmin....

• uskoma

Aasa on törkeen kallis. 200 euron laina on kasvanut kuukaudessa 700 euroon. ellokseen olen ollut oikein tyytyväinen, pienet maksuerät.

Pikavippi olisi tullut paljon halvemmaksi. ei kannata sortua tähän koronkiskurifirmaan. Pidän huolen ettei kukaan laajasta tuttavapiiristäni sorrukaan.

• killits

Melkeinmeinasin lähettää heille lainahakemuksen, mutta onneksi luin muiden kokemuksia tältä palstalta. Kiitos teille, ja hakemus lähti muualle

• A-siakas

Aasa on kylläkin näistä kulutusluottoja tarjoavista kaikista edullisin jos maksat lainan takaisin ajallaan. Jos laina irtisanotaan niin tottakai siitä seuraa oikeudenkäyntikulut ja muut perintäkulut päälle. Laskut pitää maksaa ajallaan. Ite oon ollut tyytyvänen, mutta Ihme nillittäjiä täällä näyttää olevan.

• ojkbgf

Käyttäisivät edes perintätoimistoja niin voisi sopia maksusuunnitelman. Ja kallein kulutusluotto oli laskujeni mukaan. Ellos tarjoaa 5 vuotta maksuaikaa ja Aasa 6 kk

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      90
      1927
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      58
      1093
    3. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1045
    4. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      9
      985
    5. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      204
      969
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      64
      931
    7. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      909
    8. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      828
    9. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      82
      817
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      780
    Aihe