Onko sellaista ohjelmaa (ilmaista), jolla saa skannatut tiedostot muutettua esim. wöörd muotoon tai odt:ksi. ??
Skannattu teksti muokattavaan muotoon???
4
306
Vastaukset
tietoa löytyi:
http://support.epson-europe.com/onlineguides/fi/sx100series/html_s/projs_6.htm
noita muita googlen hakutuloksia en selaillut.- kjgh lkjygbo y og y
Mun kokemuksien mukaan melkein kaikissa skannereissa tulee mukana jonkinlainen OCR- ohjelma. Toimivuus vähän vaihtelee, kaikki ei tunnista skandeja, oten teksi pitää nyt jokatapauksessa oikolukea.
Itellä oli aikanaan OmniPage Professional. se oli aika hyvä, tosin piti senkin tekstit aina oikolukea, tahtoi siin virheitä aina olla. Noh, se on maksullinen ammattiohjelmisto.
Jos jostain syystä skannerisi mukana ei ole tullut OCR- ohjelmistoa, KVG.
Mutta jos tosiaan haluat jonkin tekstin "wöörd"- muotoon, pyydä äiskää tai iskää oikolukijaksi. Sä et luultavimmin siihen pysty itse. - fghhghgggjg
Jos saat tekstin kopioitua niin sitten onnistuu helposti...
Ilmainen PDF edit on ainakin ubuntussa ollut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058839Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723238- 171724
- 771126
- 761058
- 271045
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641001Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79975- 55973
- 65910