Mitä mieltä olette nimestä Petra? Itse tykätään kovasti, ja lisäksi kävimme miehen kanssa ensimmäisellä yhteisellä ulkomaan reissulla Petrassa: ) Mietittiin että onko liian tavallinen tai tylsä? Toisia nimiä saa ehdottaa myös
Mielipiteitä nimestä Petra
18
1807
Vastaukset
- 2+2
Minä pidän, on pirteä ja ajaton. Osa ei tykkää, kun nyt on muodissa lällyn pehmeä nimet tyyliin lumia, nanna, nenna, isla, olivia..
Ei ole tavallinen eikä tylsä!
Petra Pauliina- Anonyymi
haista pieru lällyn pehmeytesi kanssa. Ihan kivoja ja kauniita on nuo Lumia, Nanna, Nenna, Isla, Olivia..
Tosin niiden toiseksi nimeksi kannattaa antaa tyyliin Aurora tai Rosalinda...
- Tianella
ihan kiva, ei omia suosikkejani, mutta jos sillä on teille "erityistä merkitystä" niin mikä jottei :)
Muita (omasta mielestäni) samantyyppisiä:
Krista
Milla
Katja
Mirka
Laura
Noora
Heini - mirabe
Petra kuuluu omiin suosikki nimihin, aivan ihana..
Ehdottaisin
Petra Daniela - ........
Ei kuulu suosikkeihini, mutta ei se huonokaan nimi ole.
- nimimerkkinen****
Saksassa suosittu nimi? Mutta ihan ok, paljon parempi kuin joku Janette-Camilla.
- keskyön aurinko
ei oma suosikkini, mutta ei siinä vikaakaan ole :) pirteä ja ajaton nimi nimi. miten olisi Petra Anniina tai Petra Linnea? pehmeä toinen nimi, kun etunimessä on r..
- siskoni nimi
Petra Johanna
- fsdafa
vähän kasari.
- Tosi On !!
Petra on kieltämättä hieman kasarinimi, mutta aivan hemmetin paljon parempi nykyisiin eläkemummojen nimiin ja itsekeksityihin väännöksiin verrattuna =D
Petra Daniela on paljon paree, kuin Isla Niini Esmiina tai Helmi Aune Viliina !!! - Anonyymi
Tosi On !! kirjoitti:
Petra on kieltämättä hieman kasarinimi, mutta aivan hemmetin paljon parempi nykyisiin eläkemummojen nimiin ja itsekeksityihin väännöksiin verrattuna =D
Petra Daniela on paljon paree, kuin Isla Niini Esmiina tai Helmi Aune Viliina !!!Petra Daniela kuulostaa olevan sihteeriopiston naisia.
- lollero
haha oo ite petra pauliina :D en tykkää yhtää
- vii.
Ei ole nyt yleinen, joten siinä mielessä voi suositella. Toiseksi nimeksi sopisi tosiaan joku pehmeämpi nimi, kuten Melissa, Aliisa, Helmiina.
- !!
Petra on ok nimi. Saman tyyppinen kuin Krista
Petra Mikaela
Petra Helinä
Petra Tuulia
Petra Elisa
Petra Danielle
Petra Natalia
Petra Matilda
Petra Terhikki - petrapauliina1
mä oon kans petra pauliina. en itse tykkää nimestä. vaikee keksiä mitään lempinimeekään. haluisin itse kans jonkun yksinkertasemman ja pehmeemmän nimen.
- putru
putru
- Anonyymi
petrata... 😂😂
- Anonyymi
Petra on aika tavallinen, mutta ihan kiva.
Toisia nimiä
Petra Lorena
Petra Maria
Myös Patricia ja Peppina ja Penelope on kivoja nimiä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1222378Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from411965Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen301897Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276481896- 1021887
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la581179- 1171095
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20953- 54890
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110857