Mitä mieltä olette nimestä Petra? Itse tykätään kovasti, ja lisäksi kävimme miehen kanssa ensimmäisellä yhteisellä ulkomaan reissulla Petrassa: ) Mietittiin että onko liian tavallinen tai tylsä? Toisia nimiä saa ehdottaa myös
Mielipiteitä nimestä Petra
18
1680
Vastaukset
- 2+2
Minä pidän, on pirteä ja ajaton. Osa ei tykkää, kun nyt on muodissa lällyn pehmeä nimet tyyliin lumia, nanna, nenna, isla, olivia..
Ei ole tavallinen eikä tylsä!
Petra Pauliina- Anonyymi
haista pieru lällyn pehmeytesi kanssa. Ihan kivoja ja kauniita on nuo Lumia, Nanna, Nenna, Isla, Olivia..
Tosin niiden toiseksi nimeksi kannattaa antaa tyyliin Aurora tai Rosalinda...
- Tianella
ihan kiva, ei omia suosikkejani, mutta jos sillä on teille "erityistä merkitystä" niin mikä jottei :)
Muita (omasta mielestäni) samantyyppisiä:
Krista
Milla
Katja
Mirka
Laura
Noora
Heini - mirabe
Petra kuuluu omiin suosikki nimihin, aivan ihana..
Ehdottaisin
Petra Daniela - ........
Ei kuulu suosikkeihini, mutta ei se huonokaan nimi ole.
- nimimerkkinen****
Saksassa suosittu nimi? Mutta ihan ok, paljon parempi kuin joku Janette-Camilla.
- keskyön aurinko
ei oma suosikkini, mutta ei siinä vikaakaan ole :) pirteä ja ajaton nimi nimi. miten olisi Petra Anniina tai Petra Linnea? pehmeä toinen nimi, kun etunimessä on r..
- siskoni nimi
Petra Johanna
- fsdafa
vähän kasari.
- Tosi On !!
Petra on kieltämättä hieman kasarinimi, mutta aivan hemmetin paljon parempi nykyisiin eläkemummojen nimiin ja itsekeksityihin väännöksiin verrattuna =D
Petra Daniela on paljon paree, kuin Isla Niini Esmiina tai Helmi Aune Viliina !!! - Anonyymi
Tosi On !! kirjoitti:
Petra on kieltämättä hieman kasarinimi, mutta aivan hemmetin paljon parempi nykyisiin eläkemummojen nimiin ja itsekeksityihin väännöksiin verrattuna =D
Petra Daniela on paljon paree, kuin Isla Niini Esmiina tai Helmi Aune Viliina !!!Petra Daniela kuulostaa olevan sihteeriopiston naisia.
- lollero
haha oo ite petra pauliina :D en tykkää yhtää
- vii.
Ei ole nyt yleinen, joten siinä mielessä voi suositella. Toiseksi nimeksi sopisi tosiaan joku pehmeämpi nimi, kuten Melissa, Aliisa, Helmiina.
- !!
Petra on ok nimi. Saman tyyppinen kuin Krista
Petra Mikaela
Petra Helinä
Petra Tuulia
Petra Elisa
Petra Danielle
Petra Natalia
Petra Matilda
Petra Terhikki - petrapauliina1
mä oon kans petra pauliina. en itse tykkää nimestä. vaikee keksiä mitään lempinimeekään. haluisin itse kans jonkun yksinkertasemman ja pehmeemmän nimen.
- putru
putru
- Anonyymi
petrata... 😂😂
- Anonyymi
Petra on aika tavallinen, mutta ihan kiva.
Toisia nimiä
Petra Lorena
Petra Maria
Myös Patricia ja Peppina ja Penelope on kivoja nimiä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2453273
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1302338Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta151845Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2221804Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3221681Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491344- 551325
- 1111100
- 981048
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan591037