Mielipiteitä nimestä Petra

??

Mitä mieltä olette nimestä Petra? Itse tykätään kovasti, ja lisäksi kävimme miehen kanssa ensimmäisellä yhteisellä ulkomaan reissulla Petrassa: ) Mietittiin että onko liian tavallinen tai tylsä? Toisia nimiä saa ehdottaa myös

18

1484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+2

      Minä pidän, on pirteä ja ajaton. Osa ei tykkää, kun nyt on muodissa lällyn pehmeä nimet tyyliin lumia, nanna, nenna, isla, olivia..

      Ei ole tavallinen eikä tylsä!

      Petra Pauliina

      • Anonyymi

        haista pieru lällyn pehmeytesi kanssa. Ihan kivoja ja kauniita on nuo Lumia, Nanna, Nenna, Isla, Olivia..
        Tosin niiden toiseksi nimeksi kannattaa antaa tyyliin Aurora tai Rosalinda...


    • Tianella

      ihan kiva, ei omia suosikkejani, mutta jos sillä on teille "erityistä merkitystä" niin mikä jottei :)
      Muita (omasta mielestäni) samantyyppisiä:

      Krista
      Milla
      Katja
      Mirka
      Laura
      Noora
      Heini

    • mirabe

      Petra kuuluu omiin suosikki nimihin, aivan ihana..
      Ehdottaisin
      Petra Daniela

    • ........

      Ei kuulu suosikkeihini, mutta ei se huonokaan nimi ole.

    • nimimerkkinen****

      Saksassa suosittu nimi? Mutta ihan ok, paljon parempi kuin joku Janette-Camilla.

    • keskyön aurinko

      ei oma suosikkini, mutta ei siinä vikaakaan ole :) pirteä ja ajaton nimi nimi. miten olisi Petra Anniina tai Petra Linnea? pehmeä toinen nimi, kun etunimessä on r..

      • siskoni nimi

        Petra Johanna


    • fsdafa

      vähän kasari.

      • Tosi On !!

        Petra on kieltämättä hieman kasarinimi, mutta aivan hemmetin paljon parempi nykyisiin eläkemummojen nimiin ja itsekeksityihin väännöksiin verrattuna =D
        Petra Daniela on paljon paree, kuin Isla Niini Esmiina tai Helmi Aune Viliina !!!


      • Anonyymi
        Tosi On !! kirjoitti:

        Petra on kieltämättä hieman kasarinimi, mutta aivan hemmetin paljon parempi nykyisiin eläkemummojen nimiin ja itsekeksityihin väännöksiin verrattuna =D
        Petra Daniela on paljon paree, kuin Isla Niini Esmiina tai Helmi Aune Viliina !!!

        Petra Daniela kuulostaa olevan sihteeriopiston naisia.


    • lollero

      haha oo ite petra pauliina :D en tykkää yhtää

    • vii.

      Ei ole nyt yleinen, joten siinä mielessä voi suositella. Toiseksi nimeksi sopisi tosiaan joku pehmeämpi nimi, kuten Melissa, Aliisa, Helmiina.

    • !!

      Petra on ok nimi. Saman tyyppinen kuin Krista

      Petra Mikaela
      Petra Helinä
      Petra Tuulia
      Petra Elisa
      Petra Danielle
      Petra Natalia
      Petra Matilda
      Petra Terhikki

    • petrapauliina1

      mä oon kans petra pauliina. en itse tykkää nimestä. vaikee keksiä mitään lempinimeekään. haluisin itse kans jonkun yksinkertasemman ja pehmeemmän nimen.

    • putru

      putru

    • Anonyymi

      petrata... 😂😂

    • Anonyymi

      Petra on aika tavallinen, mutta ihan kiva.
      Toisia nimiä
      Petra Lorena
      Petra Maria

      Myös Patricia ja Peppina ja Penelope on kivoja nimiä .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe