halvat evin kodinkoneet keittiövalinnasta!

soimaharjut

onko kellään kokemuksia evin keittiön kodinkoneista? missä maassa valmistettu? hinta ei ainakaan päätä huimaa...

10

3815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tt

Näyttää olevan kiinalaisia

• äly älä jä.

takuuvarmasti myös huonoja.

• tepi

Joo. Tuli laitettua elektroluxia ja LG:tã.

• käteväemäntä

No ostin evin astianpesukoneen ja en kyllä voi valittaa. Kone pesee hyvin, siinä on tarpeeksi ohjelmia ja jopa yläritilän säätömahdollisuus. Ja erittäin hyvä että tuo yläritilä on suora ,siinä oli irtonaiset lisäritilät jotka poistin niin saa lasit hyvin laitettua pesuun. Koneessa on erillinen pesuohjelma jos käyttää tabletteja joka on hyvä koska tabletit ei ehdi liueta normipesussa ja tässä ohjelmassa vesimäärä on suurempi. Tämän koneen voi muuten laittaa myös kylmiltään olevaan rakennukseen koska siinä on pohjassa veden poistomahdollisuus. Takuuaika 2v. Tämä myyjä tuo maahan itse koneet joten välikäsiä ei ole sen takia ei hintaa ole liikaa. Kone on mielestäni laadukas jota myyjä lupaa. Ainoa asia mitä siinä kaipaan on pesuajan päättymisen merkkivalo .kone piippaa kun pesu päättyy, se kyllä kuuluu mutta jos imuroi niin sitä ei kuule. Koneen etupaneli on helppo pitää puhtaana kun siinä ei ole muuta kun kahva ja kone on integroitava eli etupanelin voi vaihtaa kaapinovien kanssa sopivaksi.

• Hente26

Tästä tekstistä puuttui seuraava lause:

"Meilä on myös kotiinkuljetus ja asennus, tervetuloa edullisille ostoksille! Mieheni palvelee arkisin klo 7-22"

ps. ensimäiset varaosat saapuvat viikolla 48/2013

• ppoika1

Katohan vaan, äitee oppinu kirjottamaan tabletilla. Pisteet siitä.
      - kätevän emännän poeka

• Chinaaaaa

Ja seuraava puutuu myös: Astia pesukone evi takuu kaksi vuota. Mina myydä tämä kone halpa. Osta sina. Mina korjaa kun rikki.

• elmeri2

Ostin parikuukautta sitten evin merkkiset kodinkoneet apkoneen, kalusteuunin, induktiolieden ja jääkaappi-pakastimen. Tällä kokemuksella en suosittele kenellekään. Vanhassa kämpässä oli aeg koneet ero on valtava. Halpahinta näkyy kaikessa.

• Eikiitosenää

En voi itsekään suositella kyseisiä kodinkoneita. Koneissa oli jo takuuaikana vikaa ja kun otit yhteyttä Keittiövalintaan, tuli sieltä joku ”expertti” aina toteamaan että ei näissä mitään vikaa ole... ihan normaalia että saat pestä astiat käsin kun astianpesukone jättää astiat likaiseksi jne. Halvalla ei laatua saa.

• Tyytymätön

Joo, samaa mieltä että eivät ole laadukkaita. Meillä erillisuunin alavastus meni alle 4-vuotta hankinnasta ja astianpesukone ei saa läheskään aina puhtaaksi astioita. Uunin alavastuksen vaihtokin aika hankalaa ku ei ole tuohon merkkiin valmiina olemassa, joten menis säätämiseksi. Toisaalta ei kyl ois järkevääkään vaihtaa ku sen verran halpa oli kuiteskin. Keittiökaapit ym. on ihan hyvää laatua ja niitä voin suositella mutta jatkossa ostaisin kodinkoneet Ikeasta 5-vuoden takuulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe