Oulussa asusteleva 5v uros chinchilla kaipailisi uutta kotia. tulee toimeen toisten kanssa ( tai ainakin tullut ). vauhtia löytyy ja ruoka maistuu oikein lahjakkaasti. muutenhan en tästä karvapallosta kyllä luopuis mutta loppuu kämpästä tila ja iteltä aika. mikään sylivauva Jönssi ei omasta vapaasta tahdosta oo. kiitos siitä kuuluu minulle kun tein sille sen verran ison häkin että menee ikuisuus saaha se kiinni sieltä :D mutta muuten kyllä mukava ja eloisa pakkaus. ei pure eikä enää pahemmin syö johtojakaan. hinta ei varmaan hirveä ongelma ole. pääasia että hiirulainen saisi ison häkin ja hyvän kodin =)
terveisin Karo & Jönssi
Jönssi etsii uutta kotia
5
411
Vastaukset
- Arlah
Hei!
Voisin olla kiinnostunut ostamaan chinchillan. Meidän luota Jönssi saisi hyvän kodin kahden aikuisen lemmikkinä, sekä ison häkin (180x120x60) asumukseksi.
[email protected] - jonssupee
Hei,
Minulla olisi tarjota hyvä koti Jönssille. Asun Oulussa, joten pääsisit sitä myös tulevaisuudessa katsomaan, jos haluat. Kuvia ja kuulumisia toki voitaisiin vaihtaa koneenkin välityksellä.
Laitatko sähköpostiosoitteesi niin voin kirjoitella tarkemmin. :)
Jonna - Cillanen
Kannattaa asianomaisissa kohteissa myydä eläimiään. Ei Suomi24:n foorumi oikein lupaava paikka ole cincujen myynnin suhteen.
- JUST me
Kannattaisko laittaa myyntiin Keltaseen Pörssiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023