Oulussa asusteleva 5v uros chinchilla kaipailisi uutta kotia. tulee toimeen toisten kanssa ( tai ainakin tullut ). vauhtia löytyy ja ruoka maistuu oikein lahjakkaasti. muutenhan en tästä karvapallosta kyllä luopuis mutta loppuu kämpästä tila ja iteltä aika. mikään sylivauva Jönssi ei omasta vapaasta tahdosta oo. kiitos siitä kuuluu minulle kun tein sille sen verran ison häkin että menee ikuisuus saaha se kiinni sieltä :D mutta muuten kyllä mukava ja eloisa pakkaus. ei pure eikä enää pahemmin syö johtojakaan. hinta ei varmaan hirveä ongelma ole. pääasia että hiirulainen saisi ison häkin ja hyvän kodin =)
terveisin Karo & Jönssi
Jönssi etsii uutta kotia
5
406
Vastaukset
- Arlah
Hei!
Voisin olla kiinnostunut ostamaan chinchillan. Meidän luota Jönssi saisi hyvän kodin kahden aikuisen lemmikkinä, sekä ison häkin (180x120x60) asumukseksi.
[email protected] - jonssupee
Hei,
Minulla olisi tarjota hyvä koti Jönssille. Asun Oulussa, joten pääsisit sitä myös tulevaisuudessa katsomaan, jos haluat. Kuvia ja kuulumisia toki voitaisiin vaihtaa koneenkin välityksellä.
Laitatko sähköpostiosoitteesi niin voin kirjoitella tarkemmin. :)
Jonna - Cillanen
Kannattaa asianomaisissa kohteissa myydä eläimiään. Ei Suomi24:n foorumi oikein lupaava paikka ole cincujen myynnin suhteen.
- JUST me
Kannattaisko laittaa myyntiin Keltaseen Pörssiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34607- 1031392
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361350Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211014viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37799