Onko 70 neliön kolmio liian iso sinkulle?
70 neliötä
3
1159
Vastaukset
- -
Miks olis? Jos nyt sattuu vaikka usein kutsumaan vieraita, on vierashuone ihan hyvä tai jos vaikka harrastaa, jotain mikä vaatii vähän enemmän tilaa, niin miksipä ei yksi huone siihen käyttöön.
Rahastahan nuo yleensä on kiinni, mut jos sitä riittää, niin muuta/osta ihmeessä. - kohtuu kokoinen
kolmion saa yksiön hinnalla/vuokralla niin mikäs siinä. Omat asuntoni seuraavat. 19-vuotiaana oli edullinen yksiö vuokralla 23,4 m2, seuraava isoäidin vanha kaksio 38 m2 vuokralla ja sen myynnin jälkeen puoli vuotta taas yksiössä vaimoni kanssa 32 m2. Seuraavat 6 vuotta kaksiossa 40 m2 jolloin myös poikamme syntyi. Jäi kieltämättä liian pieneksi ja ostimme 90 m2 rivarin. Ihan riittävä kolmelle ja koiralle. Tuossa 5 vuotta sitten tuli ajatus työ/vierashuoneesta. No totesimme että sen hinta pikkuisen muilla neliöllä maksaisi noin 60-80,000 euroa. Päätimme että pari kertaa vuodessa satunnaiset vierailijat saavat nukkua alakerran sohvalla tai meidän kustantamassamme hotellihuoneessa joka olisi halvempaa kuin sen vierashuoneen osto. Noh tähän asti on kyllä pojan 18 m2 huone kelvannut yöpymiseen anopille ja hänen miehelleen.
- Gunnar Pässi
Tietysti rahansa voi pistää järkevämpäänkin kohteeseen kuin tyhjiin huoneisiin. Ylimääräiset neliöt maksavat ostaessa kymmeniä tuhansia ja rahat ovat kiinni ehkä vuosikymmeniä. Eikä tilojen ylläpitokaan ole ilmaista. 25 lisäneliötä tekee hoitovastikkeeseen lähes 1000 euroa lisää vuodessa, ja maksamista riittää myös remonteissa. Putkiremontti saattaa maksaa 15 - 20000 euroa ylimääräistä.
Rahaa siis menee, mutta jos sitä riittää, ei liian isoa asuntoa olekaan. Siivoustyötä on enemmän, mutta siihenhän voi liialla käteisellään palkata jonkun muun. Elämä on valintoja. Mieluummin ostaisin lisähuoneen kuin uuden auton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569