Liittyykö kellään muulla paniikkihäiriöön jatkuva keuhkojen polte/kipu ja tuntuu kuin ilma ei kulkisi ja hermosto on unohtanut hengittämisen taidon. Joka ikinen hengenveto on yhtä tuskaa. Alkoi heti kun aloitin ekat häiriölääkkeet, lopetin lääkkeet ja jouduin nyt aloittamaan uudet. Oireet silti samanlaiset ja pahinta on kun öisinkin herää siihen kun keuhkot ei vedä ilmaa, rintakipuja on ja paineen tunnetta ja kuin möykyt keuhkoissa. Keuhkot kuunneltu ja oli ok. Onko muita? Selviääkö tästä hengissä?
Keuhkojen polte/hengityslama
5
2227
Vastaukset
- Paniikkia
Itellä kanssa paineen tunnetta rinnassa, hengitysvaikeudet ja kun asiaa alkaa ajattelemaan niin paniikkikohtaus on valmis. Samaa tapahtuu myös yö aikaan. Pahimmat oireet ovat alkoholin nauttimisen jälkeen 2-3 päivää. Ois mukava tietää pystyykö tästä parantumaan ilman mitään lääkkeitä.
- j6645
Minulla myos samaa.. vasempaan rintaan myos pistaa painaessa ja hengittaessa valilla.. kurkkua kiristaa ja tuntuu etta keuhkot ei veda kunnolla ilmaa. Laakari sanoo etta keuhkot ok, mutta silti taa jatkuu ja en tiia etta pystyyko ahdistuneisuus tallasta aiheuttamaan?
- ??
Luulen että oireet kuuluvat paniikkihäiriöön, minulla on myös samanlaisia oireita. itse olen miettinyt kuuluuko sydämen "kylmäys" tunne paniikkihäiriöön, onko kellään muulla samanlaista tunnetta? Pelottaa ja ahdistaa ihan koko ajan.
- Kokemusta!!!!!!!!!!!
Kyseiseen vaivaan on paras lääke ALPRATSOLAAMI ja oireen häviävät hetkessä!
- e xembolikko
tai asperiini tai jokin muu vertaohentava lääke
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774