¨¨*:.MIKÄ RIITTÄÄ.:*¨¨

♥()¤¤()¤¤().*``:♥♥:´´*.()¤¤()¤¤()♥

Rikkailla pitäisi olla
monta maapalloa elää
Ahnailla
rajattomat avaruudet kokea


Minulle riittäisi
pieni kämmen
missä olla


Hiljaa oloa -

Siinä
katseesi lämmössä
väräjäisin onnesta

Siinä
tuntisin kohtalonvirran kohina
korvaani vasten

Siinä
antaisin kyyneleeni tulla


Enää en pyrkisi
loputtomille teille

Siinä olisin
kuin kauan eksyksissä ollut -

Ja kotona viimein

♥()¤¤()¤¤().*``:♥♥:´´*.()¤¤()¤¤()♥

http://www.uutisvuoksi.fi/files/panorama2_uv_7958519.jpg

6

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omamme

      Löysimme kotimme

      toistemme,

      hassua

      se on sisällämme.

      Kuinka onkaan rakas,

      olla vaan.

    • Nana*

      tykka paljo Sinu runosta
      Siinna paljo lampoa ja rakkautta
      En minakaan paljo pyyta mutta kun tana kesana on ollu
      kauhea kuuma etta kaikki perunat ja kasvit saavat kuivua meidan
      garden.
      Olemme tuomittu kuolemaan nalkaan.....minu tyoni....en sano mika
      se on...vahan kavijoita ei miehilla rahaa
      Olga minu serkku asuu teijja kylalla....sano jos joku mies lahetta
      minule 300 euroa etta saan osta puu-uuni.....sahko ja kaasu on kallista
      taalla Venajalla

      • *MURUKULTA*

        *voi huokaus*
        Eiköhän tässä olisi jo aika laittaa tuo raja muistojen joukkoon... kuka sitä tarvii!
        Mutta Nana* hyvä, kokeiles kuule ensikesänä kastella sitä kasvimaata,
        niin meillä päin tehdään, kun sade ei luonnostaan tule satoa kastelemaan.
        Ja kun siirrät ne potut sinne kasvimaalle jää puutarhaan tilaa kukille ja vaikka omenapuille.
        Jospas sinä saisit niitä paikallisia miesvoimaa apuun niin iloksi se siitä muuttuu!
        Mutta, joo, kyllä sitä tuolla kyllällä on tuota kierrätysideaa taas ihan tarpeeksi keksitty..
        Se tämä serkkutyttös Olga, on vähän niin kuin ois joulu ainainen tai ainakin pidennetty versio siitä..
        Siitä kun kylän raittia kulkee näin, on kuin olisi Korvatunturilla;
        ketään ei näy päiväsaikaan, vaikka tietää että tonttuja on, mutta annas olla,
        kun ilta laskeutuu, niin niitä vilisee joka paikassa ja hiljaa ovat, muka, ne hunsvotit, kuin hiiret...
        Nyt ne tontut kuulemma ovat alkaneet laittaa sitä Eeron vanhaa autoa kuntoon,
        http://images.nationalgeographic.com/wpf/media-live/photos/000/187/cache/old-truck-forest_18741_990x742.jpg
        Aikovat kuulemma lähteä ensikesänä opinto- ja kulttuurimatkalle rajan taa..
        Ja minähän olen sata varma siitä, että sinne ne kohta joutuukin, mikäli Elli siitä saa vihiä.
        Katoppa ku autonomistaja, tässä tapauksessa tämä Eero, pitää kuulemma ottaa mukaan sinne matkalle,
        kun ja jos ja aivan varmasti, ne koheltaa, meni minne meni ja sittenhän ne tarvii taas syntipukkia,,
        vaan Ellipä ei varmaan anna Eeron lähteä mihinkään, piilottaa pussihousutkin.
        Mutta annetaapa ajan näyttää.. ja sinulle kiitokset kauniista sanoistasi sulkakynäni jäljestä!
        näin nyt minulla taas ''puhe'' luonnistuu, eikä käyp kipeätäkään.. ;)))




        ps.(tuossa sivun alhaalla on mainos...''Hoito- ja terapiapalveluita Oulun alueella. Tule ja tutustu!''...
        pitäsköhän mennä.. ;DDDD hoh-hoijaa...


    • KÄMMENELLÄ
      siinä tyynnytettynä
      lakannu on se loputon nälkä

      "Ja kotona viimein"
      voi silmänsäkki sulkea
      kääriytyneenä kodin lämpöön

      MURUKULTA
      sydämen puhetta, tähän talviseen kylmään päivään.
      Sen äärellä kiitos sain lämmitellä.

      • *MURUKULTA*

        Liekö tonttukiireet jo, kun ei tahdo koneelle joutaa, ;))
        mutta nyt kuitenkin ja mielellään, sinulle, huikkaan täältä kiitokset käynnistäsi!
        Ja kuin ihme, tuo aurinko, vielä jaksaa kiivetä taivaanrannan korkeudelle hetkeksi ja ilostuttaa!
        .."Minulle riittäisi
        pieni kämmen
        missä olla"..
        Turvalliseti,,onnellisena.. 'riittäis pieni taivas',, :)
        Ajatus - sen lämpö, lämmittää - siihen kämmeneen nojaten.. talvi voi tulla
        http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/11326/normal_DSC01686-1.jpg


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe