Millä kielellä windows sitä nimittää, kun se ei tunnista sanaa kuvankaappaus, niin ei voi etsiä itsekään oje-toiminnolla?
Millä otetaan kuvankaappaus W-7:lla?
7
236
Vastaukset
miksi suomenkielinen W7 sitä nimittää, mutta enkuksi se on vissiinkin joka ympäristössä screen capture/capturing.
- 12
Leikkaustyökalu löytyy, kun kirjoita hakuboksiin le.
- wurlitzer pong
niin tai snipping tool jos ei tykkää suomenkielisistä käyttiksistä.
- 12
wurlitzer pong kirjoitti:
niin tai snipping tool jos ei tykkää suomenkielisistä käyttiksistä.
Aloittaja taisi tarkoittaa suomeksi.
Toki tuo löytyy suomenkielisestäkin versiosta kirjoittamalla hakuboksiin snippingtool, mutta ainakaan minulla ei löydy kirjoittamatta koko rimpsua.
Se on apuohjelmissa nimellä Leikaustyökalu.
Jostain syystä en löytänyt sitä omassa koneessa apuohjelmista mutta se on helppo laittaa palkkiin manuaalisestikin.
Etsi snippingtool.exe, tee pikakuvake ja kiinnitä se tehtäväpalkkiin. Siinä se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60838
- 47809
- 45732
- 40731
- 39688