Ihan vaan tiedustelen että näkyykö raskaus papa kokeessa? minulta otettiin viikko sitten papa koe ja nyt on tullut itselle epäilys raskaudesta mutta mietin että onko syytä tehdä testi vai olisiko ne siellä nähneet papa kokeesta sen jos näin asia olisi? Lääkäriltä en viitsinyt kysyä kun oli niin inhottava ja aukoi päätänsä jos kyselin sen mielestä tyhmiä juttuja :S
Papa-koe
aurinkonaama
3
1335
Vastaukset
- 32+2
todellakaan näy missään PAPA-kokeessa, kokeessa jossa seulotaan kohdunkaulan syöpää.
Tee raskaustesti jos raskautta epäilet, testin voit ostaa apteekista tai vaikkapa jostain marketista.- luiej
papassa näkyy solumuutokset,kaikki solumuutoksethan ei ole syöpää ja ns. puhtausaste,esim kierukan käyttäjillä yleensä ei koskaan lk 1. Eli puhdas. Eipä se raskaus siinä näy.
- .....
kannattaa hieman sivistää itseään ja googletella mikä on papa-koe. jos senkin jälkeen vielä tekee mieli kysyä näkyykö raskaus siinä, taitaa olla hieman yksinkertainen ihminen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929