Lahdessa haaveillaan lentokentästä!

001 omraJ

6

725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LCC

Utin lentokentällä otetaan käyttöön kaikki kansainväliset normit täyttävät siviili-ilmailun navigointimenetelmät 16. joulukuuta. Uusi järjestelmä antaa valmiudet käyttää kenttää myös huonolla kelillä mihin vuorokauden aikaan tahansa.

uudet menetelmät mahdollistavat myös uuden lentobisneksen, kuten rahti- ja henkilöliikenteen aloittamisen Utissa.

• källälälläpälläsällä

Tuolla linkissä/blogissa puhutaan myös Helsinki-Malmin korvaajana toimivasta kentästä. Jos kenttä tehtäisiin todella Lahden eteläpuolelle Helsinki-Lahti moottoritien ja oikoradan varteen niin Helsinki-Malmin kohdalta ajoaika autolla olisi puoli tuntia ja junalla vielä nopeampi. Näin minä asian käsitin :()

• Lahteen uusi kenttä

Tosi hyvä ajatus. Hesan kenttä on ahdas ja järjestelmiltään sekava.

• a vot... ka

> haaveillaan lentokentästä uuden Pietarin radan varteen

Sen tulevan kentän voisi hyvin rakentaa Viipurin ja Pietarin välimaastoon, minne sitten Suomestakin olisi hyvät uudet junayhteydet.

Superbonuksena suomalaisille olisi tietenkin venäläisen kentän hulppean halvat viinan hinnat, niitähän täällä aina kysellään, mistä päätellen kysyntää olisi, ja kauppa olisi molemmille osapuolille edullista.

• 18+16=?
      • Assanse 99

ESS sanomalehdessä uutinen että Kokoomusjohtajilla on Lahdessa kissanpäivät. Ovat miehittäneet jo koko Lahden kaupungin johtavat virat. Meille työttömille ei Lahdesta töitä löydy. Täällä ainoastaan Kokoomus rakentaa omaa tulevaisuuttaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1855
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1303
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      117
      976
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe