Moikka kaikille kuvailijoille! Haluan tähän alkuun heti kärjistää sen, että en ole mikään ammattikuvaaja enkä edes kauaa harrastanut kuvausta. Minulla on nyt ensimmäinen järkkäri käytössä, merkiltään Sony Alpha 200. Rungon mukana sain siihen 18-70mm F3.5-5.6 objektiivin. Se on toiminut "lähi"kuvauksessa mielestäni hyvin, mutta nyt tarvitsisin vähän toisenlaista putkea kehiin. Kuvaan siis koiria ulkona ja joskus myös halleissa (koiranäyttelyissä). Olen katsellut seuraavaa objektiivia: SAL-75300 Sony 75-300mm F4.5-5.6. Luin arvosteluja/kokemuksia tästä netistä, ja aika moni sanoi sen olevan suht hyvä putki yleiskuvaamiseen, mutta huono hämärässä kuvattaessa. En tietenkään kovin usein kuvaakaan hämärähkössä hallissa, joten riittääkö tuo minulle? Jos teillä on parempia vaihtoehtoja, jotka sopivat kameraani, kertokaa toki! Tosiaan tässä ollaan ihan aloittelijoita vasta ja vielä ihan pihalla. Olenko aivan hakoteillä, kun tuota putkea olen itselleni kaavaillut?
Kiitokset jo etukäteen kaikille viisaille! =)
Uusi objektiivi hakusessa, viisaat auttakaa!
sonya200
2
694
Vastaukset
- sonya200
Apua tarvitsisin, vastatkaahan hyvät ihmiset! Tiedoistanne ollaan erittäin kiinnostuneita ja kiitollisia! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu1057527Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2377414K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1455137Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1404819PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *424570Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko874269Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1164090- 1641802
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91589Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2551442