Ilman efexoria 1,5v mitä lääkettä tilalle??

Söin 2007-2009 efexoria 150mg ja pääsin siitä n.4kk viekkareiden jälkeen eroon.. SIitä lähtien huolet ja murheet ja samat oireet ovat jatkuneen elämässäni ja nyt melkee 2vuotta ollut ilman lääkettä. Silti fiilikset,että jotain olis hyvä saada taas jos saisi huolet ja murheet ja ressit pois mielestä.

Onko muita pitkään efexoria syöneet huomanneet saman,että lopettaessa ihan kun elämästä puuttuis jotain? Jos on kokemuksia mitä lääkettä on lääkäri tarjonnut "korvaavaksi". efexoriin en enää koska. meinas mennä terveys sitä lopettaessa.
4184
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

mulla sertralin, joskus tuntuu että tulee sähköiskumaisia iskuja päähän ja koko kroppaan.
On ollut efexorkin joskus 225mg/vrk sama juttu. Tuntuu, että sen vaikutus jotenkin lakkaa ja
nää tuntemukset tulee. On vittumaisia. Luin MS-taudista ja siinä kuvattiin just näitä oireita.
Aloinkin jo miettimään taas kaikenlaista..

Äänestä
  • ei o viekkareita vaan muuten henkisen olon lasku on ollut parivuotta.. ei pää pelaa.. ahistaa,masentaa. viekkarit meni 4kuukaudessa kaikkine paskoinaan.. en viitsi eritellä. mut kaikki mahollinen siinä tuli käytyä.
    fyysesti ei mitää oireita enää.. mutta päässä on kyllä tapahtunut jotain muutoksia.

    Äänestä

Kestikö fyysiset oireet tuon 4 kk vai henkiset? Fyysiset oireet on invalidisoineet mut täysin ja vasta pari viikkoa menneet. Oksettaa niiiiiin paljon.

Äänestä
  • kannattaa pudottaa aina kuukausi kerrallaa 150mg 1kk 75mg 1kk jne.. antaa aivojen hitaasti tottua pudotukseen.

    mulla kesti viekkarit 4kk kaikkinee.. mut ei oo elämän laatu parantunut.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


maijja39 kirjoitti:

Söin 2007-2009 efexoria 150mg ja pääsin siitä n.4kk viekkareiden jälkeen eroon.. SIitä lähtien huolet ja murheet ja samat oireet ovat jatkuneen elämässäni ja nyt melkee 2vuotta ollut ilman lääkettä. Silti fiilikset,että jotain olis hyvä saada taas jos saisi huolet ja murheet ja ressit pois mielestä.

Onko muita pitkään efexoria syöneet huomanneet saman,että lopettaessa ihan kun elämästä puuttuis jotain? Jos on kokemuksia mitä lääkettä on lääkäri tarjonnut "korvaavaksi". efexoriin en enää koska. meinas mennä terveys sitä lopettaessa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu