http://www.glanspower.fi/tuote/118
http://kauppa.rellunkulma.fi/product/2157/hyundai-halkomakone-7-tonnia-pystymalli
Onko muuten kokemuksia kyseisistä firmoista? Kiitokset.
Kumpi pystyhalkomakone?
5
2267
Vastaukset
- hankalanoloinen
Vaan ota vaakakone. Koneglansin 7 tonnin kotiintuotuna alle 250 euron.
- 23
parin päivän sisään luin niin huonoa kone-terskasta joten taitaa ainakin sieltä jäädä ostamatta
- Pysty
Minulla on myös ollut Kone-Glansin vaakamalli. Se on toiminut ihan hyvin ja erityisesti pidän ominaisuudesta, että sitä pystyy käyttämään yhdellä kädellä ja kone käy koko ajan.
Pystymallista minäkin olen nyt metsästämässä. Syystä että haluan tehdä metrisiä halkoja. Niitä on paljon helpompi ja nopeampi pinota kuin klapeja. Tarkoitus olisi pitää 30-40 pinokuutiota halkoja pinossa peltien tai pressujen alla ja tarpeeseen täyttää liiteriä klapeilla. Moiselle määrälle pitäisi olla helkutinmoinen liiteri, tai sitten niitä pitää vain jaksaa pinota. Klapien pinoaminen on vain hidasta ja tylsää hommaa. Varsinkin kun pituudet aina tuppaa vähän heittelemään ja pinosta tulee ruma ja vino sekä lapsille vaarallinen.
Starkilla on jämerän tuntuinen pystymallinen 399,-. Voimavirtavehje toisin kuin tuo KoneGlansin. Minusta voimavirtakäyttö on vain positiivista. Sitä on ainakin meillä tarjolla monessa paikkaa, eikä kuormita verkkoa niin pahasti. - MOTti
Pysty kirjoitti:
Minulla on myös ollut Kone-Glansin vaakamalli. Se on toiminut ihan hyvin ja erityisesti pidän ominaisuudesta, että sitä pystyy käyttämään yhdellä kädellä ja kone käy koko ajan.
Pystymallista minäkin olen nyt metsästämässä. Syystä että haluan tehdä metrisiä halkoja. Niitä on paljon helpompi ja nopeampi pinota kuin klapeja. Tarkoitus olisi pitää 30-40 pinokuutiota halkoja pinossa peltien tai pressujen alla ja tarpeeseen täyttää liiteriä klapeilla. Moiselle määrälle pitäisi olla helkutinmoinen liiteri, tai sitten niitä pitää vain jaksaa pinota. Klapien pinoaminen on vain hidasta ja tylsää hommaa. Varsinkin kun pituudet aina tuppaa vähän heittelemään ja pinosta tulee ruma ja vino sekä lapsille vaarallinen.
Starkilla on jämerän tuntuinen pystymallinen 399,-. Voimavirtavehje toisin kuin tuo KoneGlansin. Minusta voimavirtakäyttö on vain positiivista. Sitä on ainakin meillä tarjolla monessa paikkaa, eikä kuormita verkkoa niin pahasti.Yhdyn täysin mielipiteeseesi. Metriset halot ovat kuin...säilykkeitä; valmiina, kuivana odottamassa käyttöä, käyttöönotto nopeaa puolittaen tai kolmeen osaan laittaen. Ja ihan sama, missä se tukeva halkopino odottaa käyttöä, helppo suojata vain päältä ja irti maasta. Usein tullut tehtyä metriset halot jo metsään kuivamaan röykkiölle tai pinoon, josta sitten kuivana kuljettanut pätkittäväksi ja poltettavaksi.
- halkomottimies
Tietysti olis sitten hyvä kone jonka hinnassa on kolme nollaa.
Itse hankin polttomoottori käyttöisen koneen ja kyllä on todella nopea kone.
Hintaa tosin reilusti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424360
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384099- 643756
- 1133666
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans343557Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe733382- 882946
- 542845
- 252646
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142364