Kulkunaisia, jotka ei osaa antaa rakkautta ja käyttävät vain miehiä hyväkseen
Onko Porissa
7
418
Vastaukset
- !!!!!!
ON
- paikallaan pysyvä
Mihkä ne sitten kulkee?
Nuoriakin naisia jotka käyttävät miestä hyväksi saadakseen lapset ja sitten pimittävät tuon lapsen itselleen. Ensin vakuuttavat rakkauttaan yms..
- Vm. -72
Miksi on heti, kun nainen kyseessä puhe "hyväksikäytöstä"? Miehethän toimivat noin jatkuvasti. Minä ainakin olen tilaisuuden tullen ottanut mollemminpuolisen "hyödyn" tilanteesta irti. Usein vain käy niin, että miehet jäävät roikkumaan ja haluavat soitella, tavata jne. vaikka selvästi olen sanonut, että "kiva ilta ja yö", mutta tää oli tässä.
- Seppoo
......tapasin kerran Porissa yhden kulkunaisen ja ammattilaisen sellaisen. Tämä neiti tai frouva oli noin 4-kymppinen ja ollut liitossa viisi kertaa ja aina jonkun rahamiehen kanssa. Nykyään nainen asuu pääkaupunkiseudulla, koska siellä isot kalat uivat. Porissa tämä naikkonen ehti kupata kolmen miehen rahat ja hajoittaa neljä avioliittoa. On se kummaa, että mies lankeaa tälläisiin kulkuvarpusiin. Ei pelkän p:n takia tarvitse omaisuuttaan menettää.
- naistenmiesnro1
.... ja kulkumiehiä jotka vakoo polkee!
http://www.mikseri.net/artists/aikahautojensankarit.101176.php- silkkaa skedeä hei
työntelet tuota linkkiä joka palstalle, se on täyttä paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666371
- 685776
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1344995- 624025
- 143885
- 373294
- 713083
- 642947
- 772699
- 492027