Olen nyt sairauslomalla (ollut jo 4 vuotta yhtä jaksoisesti ) ekaksi sain Kelasta sairauspäivärahaa 300 pv. Sen jälkeen liitosta ansiosidonnaista noin vuoden verran, hain uudelleen Kelasta sairauspäivärahaa ja se myönnettiin taas 300 päiväksi, jonka jälkeen siirryin taas liiton päivärahalle. Nyt helmikuussa tulee 500 pv. täyteen jolloin ilmeisesti haen työmarkkinatukea, koska eläkeanomus hylättiin. Työsuhteeni päättyy helmikuussa, työnantajani toimesta, koska heillä ei ole sellasta työtä tarjota, mitä pystyisin tekemään.
Sairauslomatodistuksia olen toimittanut työnantajalle jatkuvasti tän 4 vuoden ajan. Työkkärissä olen vajaakuntoisena työttömänä työnhakijana. Nyt kysyisinkin, täytyykö minun toimittaa nyt työkkäriin/Kelaan sairauslomatodistus jatkossa. Vai miten se menee.. ? Jos olen edelleen sairauslomalla, niin kuulunko edes työmarkkinatuen piiriin? Vai mikähän on edessä. Uudet eläkepaperit on työn alla, nyt jo kolmannet.
Työmarkkinatukiko, vai?
jalat/selkä
0
304
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319