Kouvolasta Mainostoimisto Studio-Optarissa kävi varas viime yönä (15.11.) ja vahinkoa aiheutaen vei AMD ATHLON II X3 435 tietokoneen jossa sisällä mm: KIINTOLEVY 1TB, KESKUSMUISTI 6GB DDR3 1333, RADEON 5450 1024 MB NÄYTÖNOHJAIN, DVD /- RW asema DL, WINDOWS 7 Professional 64bit fi oem. Lisäksi ohjelmistoa SignLab 8, Corel X4, Adobe Premium Suite...
Kone on kuoreltaan musta ja varmasti ainakin yläpinnasta naarmuuntunut. Se vietiin ikkuna rikkomalla Rohtokalliontie 2:sta ma-ti välisenä yönä. Koneen erikoistuntomerkkinä on takana oleva vanhanaikainen sarjaporttipaikka jota ei uusissa koneissa juuri ole.
Kaikki vihjeet otetaan kiitollisina vastaan ja ne voi osoittaa meille tai Kouvolan Poliisiille. Laittakaan myös tietoa eteenpäin muille tutuiille ja saiteilla!
Tai oikeastaan... kertokaa vihjeet suoraan poliisille. Jos me saamme syyllisen kiinni niin ei hyvää seuraa...
Kiitos.
Murtovaras Kouvolassa
4
977
Vastaukset
- turha huudella
Se on laitonta. Oma vika jos et osaa yritystäsi suojata.
- RÖYHKEETÄ !!!!!!!
kyllä täälä ilmeisesti niitä varkaita liikkuu.
mulla oli eilen illalla ihan varmasti 13 tupakkaa askissa, mutta aamulla niitä oli vain 12.
hirveetä, että joku tulee minun kotiini keskellä yötä ja vie omaisuuttani.
ilmoittakaa pienistäkin vihjeistä suoraan poliisille tai minulle !
... tai itseasiassa, ilmoittakaa suoraan poliisille, sillä en tiedä mitä tapahtuu, kun löydän tupakkavarkaan.
tuntomerkit : punainen lm, vaalean oranssi filtteri, muuten valkoinen paperi. paperissa lukee L&M pienellä tekstillä punaisella. - Tekeekö se itse?
Kysäseppä Uudenmaankatu 47:stä? Siellä on äijä, jolta on sen oman käsityksen mukaan varastettu useampi läppäri ja paljon muuta atk kamaa. Sillä on turvakameroita piha ja asunto täynnä ja kuitenkaan se ei saa "varasta" kiinni ja myy itse netissä läppäreitä yms.
- Uhrimyös
Hei
tiedän tuon äijän ja löysin kirjoituksen vasta näin monta vuotta myöhemmin. Saako sinuun yhteyden?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17410168Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523425Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493163- 642835
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032189- 1162163
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251993Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671608Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221386Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121356