Murtovaras Kouvolassa

Optar

Kouvolasta Mainostoimisto Studio-Optarissa kävi varas viime yönä (15.11.) ja vahinkoa aiheutaen vei AMD ATHLON II X3 435 tietokoneen jossa sisällä mm: KIINTOLEVY 1TB, KESKUSMUISTI 6GB DDR3 1333, RADEON 5450 1024 MB NÄYTÖNOHJAIN, DVD /- RW asema DL, WINDOWS 7 Professional 64bit fi oem. Lisäksi ohjelmistoa SignLab 8, Corel X4, Adobe Premium Suite...

Kone on kuoreltaan musta ja varmasti ainakin yläpinnasta naarmuuntunut. Se vietiin ikkuna rikkomalla Rohtokalliontie 2:sta ma-ti välisenä yönä. Koneen erikoistuntomerkkinä on takana oleva vanhanaikainen sarjaporttipaikka jota ei uusissa koneissa juuri ole.

Kaikki vihjeet otetaan kiitollisina vastaan ja ne voi osoittaa meille tai Kouvolan Poliisiille. Laittakaan myös tietoa eteenpäin muille tutuiille ja saiteilla!
Tai oikeastaan... kertokaa vihjeet suoraan poliisille. Jos me saamme syyllisen kiinni niin ei hyvää seuraa...

Kiitos.

4

934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turha huudella

      Se on laitonta. Oma vika jos et osaa yritystäsi suojata.

    • RÖYHKEETÄ !!!!!!!

      kyllä täälä ilmeisesti niitä varkaita liikkuu.
      mulla oli eilen illalla ihan varmasti 13 tupakkaa askissa, mutta aamulla niitä oli vain 12.
      hirveetä, että joku tulee minun kotiini keskellä yötä ja vie omaisuuttani.
      ilmoittakaa pienistäkin vihjeistä suoraan poliisille tai minulle !
      ... tai itseasiassa, ilmoittakaa suoraan poliisille, sillä en tiedä mitä tapahtuu, kun löydän tupakkavarkaan.

      tuntomerkit : punainen lm, vaalean oranssi filtteri, muuten valkoinen paperi. paperissa lukee L&M pienellä tekstillä punaisella.

    • Tekeekö se itse?

      Kysäseppä Uudenmaankatu 47:stä? Siellä on äijä, jolta on sen oman käsityksen mukaan varastettu useampi läppäri ja paljon muuta atk kamaa. Sillä on turvakameroita piha ja asunto täynnä ja kuitenkaan se ei saa "varasta" kiinni ja myy itse netissä läppäreitä yms.

    • Uhrimyös

      Hei
      tiedän tuon äijän ja löysin kirjoituksen vasta näin monta vuotta myöhemmin. Saako sinuun yhteyden?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe