desing muuttovalmistalo

Talokuumeessa

Onko kellään kokemuksia muuttovalmiista Desing taloista? Mikä tuli talon lopulliseksi hinnaksi jne?

3

1354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klosa

      Ei ne ole muuttovalmiita! Osta joku Helmitalo tai vastaava, jossa ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin tulla muuttopäivänä sisään. DT perusversio, jos miellyttää tavallinen 90-luvun tyyli, sitten listahinta maatyöt (25te) tontti ja liittymät.

      Jos haluat muutoksia, ne maksaa. Muutamia esim.
      parempi takka 3000
      autotallimoduuli 17000
      kattomuutos 2000
      lisäantura 2500
      sähkömuutoksia 1500
      keittiö ja muut kalusteet 10000
      jne.

      sekä kaikista pienistäkin muutoksista lisähintaa. Riippuen mitä lisää haluat, rahaa saa palamaan muutoksiin hyvinkin 30-40000 e.

      Eli ei mikään halpa.

      • R-erkki.

        Toihan on nyt ihan älytön lista. Designissä on valmiina Uuniseppien varaava tulisija tuplakierrolla. Jos haluat vaihtaa perusmallin kalliinpaan tai halvempaan niin väliraha kulkee suuntaan tai toiseen. Autotalli tai katos maksaa joka tapauksessa; ostaa sen Designiltä, joltain muulta tallintekijältä tai teettää tai tekee itse. Kattomuutos, täh? Käsittääkseni vakiokattokulman muutokset maksaa kaikilla jotain. Designiin kuuluu vakiona sokkeli. Jos rakennusmaan kantavuus ei ole riittävä tai joillain paikkakunnilla rakennusvalvonta vaatii, täytyy tehdä sokkelin alle antura ja se tietenkin maksaa. Se maksaa, rakennat minkä talon tahansa. Sähkömuutoksia ei tarvi välttämättä tehdä, koska perusvarustelu on suhteellisen täydellinen. Keittiö ja kiintokalusteet kuuluvat pakettiin ja se ei ole ruotsalainen romukeittiö, jonka saa repiä ensimmäiseksi seiniltä irti. Kaikkia muitakin valintoja voi tehdä jos perusvalikoima ei miellytä. Designtalo on ehdottomasti laadukas ja kärkipäässä tarjolla olevista muuttovalmistaloista. Siihen pääsee muuttamaan sovittuna muuttopäivänä. Hinta on täysin kilpailukykyinen, vertaa mihin tahansa pakettiin, valmistaloon tai vanhaan käytettyyn taloon. On typerää kommentoida asioita ja antaa osto-ohjeita netin keskustelupalstoilla toisille, jos ei itse ymmärrä asioista tuon taivaallista. Ja tiedoksi. Minä en ole talomyyjä. Ottaa vaan päähän tuollaiset kirjoittelut.


      • rivettä rakoon
        R-erkki. kirjoitti:

        Toihan on nyt ihan älytön lista. Designissä on valmiina Uuniseppien varaava tulisija tuplakierrolla. Jos haluat vaihtaa perusmallin kalliinpaan tai halvempaan niin väliraha kulkee suuntaan tai toiseen. Autotalli tai katos maksaa joka tapauksessa; ostaa sen Designiltä, joltain muulta tallintekijältä tai teettää tai tekee itse. Kattomuutos, täh? Käsittääkseni vakiokattokulman muutokset maksaa kaikilla jotain. Designiin kuuluu vakiona sokkeli. Jos rakennusmaan kantavuus ei ole riittävä tai joillain paikkakunnilla rakennusvalvonta vaatii, täytyy tehdä sokkelin alle antura ja se tietenkin maksaa. Se maksaa, rakennat minkä talon tahansa. Sähkömuutoksia ei tarvi välttämättä tehdä, koska perusvarustelu on suhteellisen täydellinen. Keittiö ja kiintokalusteet kuuluvat pakettiin ja se ei ole ruotsalainen romukeittiö, jonka saa repiä ensimmäiseksi seiniltä irti. Kaikkia muitakin valintoja voi tehdä jos perusvalikoima ei miellytä. Designtalo on ehdottomasti laadukas ja kärkipäässä tarjolla olevista muuttovalmistaloista. Siihen pääsee muuttamaan sovittuna muuttopäivänä. Hinta on täysin kilpailukykyinen, vertaa mihin tahansa pakettiin, valmistaloon tai vanhaan käytettyyn taloon. On typerää kommentoida asioita ja antaa osto-ohjeita netin keskustelupalstoilla toisille, jos ei itse ymmärrä asioista tuon taivaallista. Ja tiedoksi. Minä en ole talomyyjä. Ottaa vaan päähän tuollaiset kirjoittelut.

        Eipä tähän voi paljoa lisätä paitsi juuri nämä takat sun muut kilkkeet sekoittavat ihmisten päät eikä nähdä kokonaisuutta ja itse sitä taloa ostokokonaisuutena.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe