minulla on aikas uusi acerin miniläppäri ja win7 muistia vain 1 giga..
epäilen että tässä romussa olisi virus koska olemme katselleet elokuvia netissä ... tälle koneelle ladattiin monta elokuvaa ja huomasin koneen olevan todella hidas , poistin kaikki ja ei mitään apua kone vain takkuilee ja saa monta kertaa painaa aina jos haluaa sivun aukeavan .
ajoin f sekuren ja ei löytänyt mitään ... hym mikä avuksi ?
epäilen ja olen sata varma että viruksia on . hidas tämä on ollu aina mutta nyt todella hidas ja ei avaa aina sivuja
viruksia (KO) ?
4
407
Vastaukset 4
- jurttik
No, ensin kannattaisi avata se tehtävienhallinta ja katsoa mikä prosessi siellä pyörii ja kuluttaa kaikki järjestelmäresurssit (muistin ja prosessoriajan).
Viruksia on nyt kautta aikain syytetty mitä ihmeellisempien hidastumisien yms. syyksi mutta aina se kuitenkaan ei ole niiden vika. Pikkuruiset koodimatoset, ihan turhaan niitä syytetään tutkimatta asiaa sen tarkemmin. - siinä on
f-segure tutkana.? Vaihda ainakin ensimmäisenä se johonkin kevyeen tutkaan niin koneesi nopeutuu huuoomattavasti. Sekure syö kaiken tehon omiin turhiin juttuihinsa ja mikään muu ei sitten enää koneessa toimi..! Sekö on tietokoneen ainoa tarkoitus mitä häh..
Oletko tarkistanut Malwarebytes`Anti-Malwarella konettasi ? Se ainakin kannattaa tehdä. Elokuvien mukana saattaa tulla kaikenmaailman haitakkeita riippuen vielä mistä latailee.
Sekure tosiaan vaatii suuret tehot koneesta että toimii hyvin.- jotta näin
Tee järjestelmän palautus ja securen tilalle avasti tai Microsoftin Security Essentials.
CCleanerikin voi auttaa, jos et ikinä ole tämmöisiä puhdistusohjelmia käyttänyt.
Vika voipi olla myös mokkulayhteyksissä, jos semmoista käytät.
Jos itse epäilen koneellani olevan viruksia, lähtee se alta aikayksikön uudelleen asennukseen.
Ubuntu 10:n netbook-versio, niin ainakin koneen toiminta nopeutuu. Huomattavasti.
Miniläppärit on niin heikkotehoisia vehkeitä, että niissä ei voi olla päällä mitään hidastavaa kuten raskaita virustorjuntoja, jos haluaa niillä jotain myös tehdä. 1 giga muistiakin on onnettoman vähän Win 7:lle.
Jos hitaus kuitenkin on pelkästään netissä eikä niinkään koneen yleisessä toiminnassa, syy voi tietysti olla täysin nettiyhteydenkin puolella. Kysymyksestä ei tämä puoli selviä lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69712
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37615- 69586
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33582- 43559
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172474Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62386- 52369
- 42368
- 17362
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29354Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338