Onko jollain koemuksia Deaville Beach Resort hotellista, webbisivujen mukaan ainakin ihan ok.
Deaville Beach Resort
3
481
Vastaukset
- deaville
Näyttää taas olevan arviot/kuvat suht samanlaisia kuin muissakin hotelleissa, eli ne laittavat ketkä saa joko todella huonon kuvan, tai ne jotka saavat hyvän kuvan.
Kuukauden päästä ollaan viisaampia, kun päästään itse tsekkaamaan. - :o
deaville kirjoitti:
Näyttää taas olevan arviot/kuvat suht samanlaisia kuin muissakin hotelleissa, eli ne laittavat ketkä saa joko todella huonon kuvan, tai ne jotka saavat hyvän kuvan.
Kuukauden päästä ollaan viisaampia, kun päästään itse tsekkaamaan.Kävin toissa talvena hotellia katsomassa, oli meilläkin toisena vaihtoehtona. Aika ankealta näytti omaan verrattuna. Jotenkin sellainen nuhruinen tunnelma ja allas alue vain laatoitusta, ei kasveja liiemmälti. Ei paljon aurinkoa ehdi ottaa, on tosi paljon näkemistä ja kokemista.
Hotellin vastapäätä, Collins avenuen toisella puolella ostos- ja ruokailumahdollisuuksia. Hyvät yhteydet
bussilla down towniin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298