Iida viuhahti jotta vittu vilahti!
Tissit ja tussu vilkkuivat kun IIdalla oli kiire kujanjuoksussaan?!
Miksi iida viuhahti? Tissitkin oli rumat ja runnotut kun piikatytöllä isännän otteiden jäljiltä!
Mitä Iidan isi ja äitee miettivät tytöstään joka vilkuttelee synnyttimiään kaikelle kansalle?
Vittu kun ei mitään häpyä ole!
Miksi helvetissä BB-Iida Ketola juoksi alasti Nygårdin kanssa?
8
2242
Vastaukset
- tiijetään juu.
no sulla ei oo kyllä kaikki vintillä kunnossa kun pitää tehdä kolme aloitusta samasta tyypistä..
vinkkaanpa iidalle asiasta, kyllä hänkin tietää kuka näitä tänne rustailee..- dsdd
tuohan on tosiasia!
hymyn nettisivuilla on kuvat ketä kiinnostaa ja varmaan bb:stä runkkareila on paljon materiaalia kovoilla!
iidahan ei bb:ssä pärjännyt kuitenkaan voittoon asti joten se saattoi pakottaa hänet alastomana kujanjuoksuun jotta vuokrarahat saa kasaan!
- olo kuin omenalla
Tuskin hänen äitinsä ainakaan huonoa tykkää, kun on itse antanut siunauksensa tyttärensä silikonirinnoillekin.
Kai niitä on sitten jossakin esiteltävä, ettei ole turhaa mennyt kallis leikkaus.
Minä en äitinä antaisi noin nuoren tytön ottaa silikoneja. Ennättäähän se ottaa myöhemminkin, sitten kun on lapset tehty ja imetetty - silloin on enempi (?) tarvetta (?) - Anonyymi
Ohhoh Iida minkäs teit.
- Anonyymi
Mikä tästä Iidasta tuli isona?
- Anonyymi
Googlatessa tuli näkyviin Hymyn juttu tammikuussa 2010 että Iidan loputkin alastonkuvat julkaistiin Hymyssä. Sitten siinä luki että Iida on viuhahtanut Pasilassa räppärinä tunnetun Petri Nygårdin kanssa. Lopuksi jutussa kirjoitetaan että Iida ei muuten enää ole blondi. Mutta nythän se taas on ollut jo pitkään. Taitaa tehdä tällä hetkellä OnlyFans -töitä jossa paljastaa kaiken, mutta vain tilaajille. Yrittää päästä myös Seiskan sivuille haukkumalla muita julkisuuden henkilöitä, mitä on samantyyliset naikkoset harrastaneet jo vuosikymmenen, ellei kaksikin.
- Anonyymi
Ei ihme että alkoi Onlyfanssia jos jo vuonna 2010 on ollut halu paljastella viuhahtelun muodossa.
- Anonyymi
Onks tämä se josta Seiska tekee aina juttuja eläinten kanssa ja vaatteet tiukasti napitettuina kurkkuun asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491496Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86983- 14947
- 86926
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi78764Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17730