Olen huolestunut 76v. isästäni, hänen käyttäytymisensä on ollut jo muutaman vuoden ajan outoa.
Kerron esimerkin;
Vierailin hänen luonaan(asuu yksin omakotitalossa), sitten kävelimme yhdessä ulkona talon edustalla ja huomasin kahden katuvalon olevan pimeänä. Sanoin, että "Tuosta kannattaisi ilmoittaa kaupungille, voisivat tulla korjaamaan" Hän vastasi tyyliinsä "Nii-in". Pari viikkoa myöhemmin kun olin taas käymässä hänen luonaan, hän sitten kertoi minulle, että kaksi katuvaloa talon edustalla on pimeenä ja hän on miettinyt, että kannattaisikohan ilmoittaa kaupungille, ehkä tulisivat sitten korjaamaan.
Minä olen aina kuin puusta pudonnut, kun hän alkaa kertomaan minulta kuulemaansa uutista tai ideaa, niin kuin hän olisi sen ensin tiennyt tai keksinyt. Tämä toistuu melkein aina kun vierailen hänen luonaan.
onko tämä dementiaa?
huolestuako?
2
726
Vastaukset
- muista muistaa
Sekä vielä jopa nuoremmat voivat unohtaa eri asioita, eivätkä aina muista, mitä on kenellekkin kertonut.
Kannattaa varmaan seurata myöskin muutakin käyttäytymistä ja miten se muisti silloin toimii. Ei tarvitse välttämättä olla mitään vakavaa mutta yleensä se muisti ei ainakaan parane vanhetessa.- dadad,wwww
ei ole mitenkään hälyttävää tuommoinen. Jos päivän aikana unohtuu asioita niin sitte voi jo alkaa miettimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745228- 332891
- 402594
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401952Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291809- 951782
- 1671657
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241398Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220