Olen huolestunut 76v. isästäni, hänen käyttäytymisensä on ollut jo muutaman vuoden ajan outoa.
Kerron esimerkin;
Vierailin hänen luonaan(asuu yksin omakotitalossa), sitten kävelimme yhdessä ulkona talon edustalla ja huomasin kahden katuvalon olevan pimeänä. Sanoin, että "Tuosta kannattaisi ilmoittaa kaupungille, voisivat tulla korjaamaan" Hän vastasi tyyliinsä "Nii-in". Pari viikkoa myöhemmin kun olin taas käymässä hänen luonaan, hän sitten kertoi minulle, että kaksi katuvaloa talon edustalla on pimeenä ja hän on miettinyt, että kannattaisikohan ilmoittaa kaupungille, ehkä tulisivat sitten korjaamaan.
Minä olen aina kuin puusta pudonnut, kun hän alkaa kertomaan minulta kuulemaansa uutista tai ideaa, niin kuin hän olisi sen ensin tiennyt tai keksinyt. Tämä toistuu melkein aina kun vierailen hänen luonaan.
onko tämä dementiaa?
huolestuako?
2
731
Vastaukset
- muista muistaa
Sekä vielä jopa nuoremmat voivat unohtaa eri asioita, eivätkä aina muista, mitä on kenellekkin kertonut.
Kannattaa varmaan seurata myöskin muutakin käyttäytymistä ja miten se muisti silloin toimii. Ei tarvitse välttämättä olla mitään vakavaa mutta yleensä se muisti ei ainakaan parane vanhetessa.- dadad,wwww
ei ole mitenkään hälyttävää tuommoinen. Jos päivän aikana unohtuu asioita niin sitte voi jo alkaa miettimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem322638- 111347
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3371048- 45952
- 45894
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20859Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61774- 44750
- 44746
- 46676