Moi,
Minulla on Sonata (Y-II) vuodelta 1997 jossa 3.0L V6 kone. Näitä autoja ilmeisesti Suomessa vain muutamia.
Kyselisin vastaavan auton omistajilta seuraavia:
- Millä bensalla ajatte nykyään? 95 vai 98?
- Jos ajatte 98:lla oletteko huomanneet mitään eroa vs 95? (muuta kuin korkeampi hinta...)
- Oletteko jostain varmistaneet sopiiko uusi E10 bensa kyseisiin automalliin?
Kiitos vastauksistanne.
Kysymys vanhemman Sonatan omistajille
6
374
Vastaukset
- 95 bensa
Sonata 1995 2,0 l laitan 95:sta tankkiin.Mikä lie sitten olisi 3,l koneen bensavalinta siittä en ole varma.Epäilisin että 95, mutta varmista nyt vielä tuo asia.
- Sonata3.0V6
95:lla olen tähän asti ajellut . Lähinnä siis olen miettinyt kannattaisiko vaihtaa 98:iin.
- Make.
Sonata3.0V6 kirjoitti:
95:lla olen tähän asti ajellut . Lähinnä siis olen miettinyt kannattaisiko vaihtaa 98:iin.
Katso tästä taulukosta koska 95 ja 98 korvautuvat pian toisilla laaduilla.Näitä voi ainakin käyttää:
http://www.e10bensiini.fi/files/137/E10_soveltuvuus_henkiloautoihin_02_11_2010.pdf - asdddq
Sonata3.0V6 kirjoitti:
95:ttä suositellaan ohjekirjassa vanhempiin Sonatoihin.
95 vuosimallin Sonataa.
- åäöpoi9g8f7d6
mitä bensaa mitsuihin laitetaan.ja yleensä jos edes vähän tehoa otetaan siintä(itsel ollu mitsun 2.5v6 eli sukua)niin tuo 2.5 kulki aavistuksen pienemmäl 98e kuin 95.Eli en e10 laittais.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks104475Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut243185Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?883048Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U1102719- 642536
Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si202327Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1102004En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri371958Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin1321847Mitä koululla tapahtui?
Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287351240