muilla ollut stressistä syntynyttä muistin pätkimistä? Mulla on esim se että en muista olenko vetänyt vessan esim.Tilanne tämä.Näin vessanpöntössä vessapaperia ja sitten kun katsoin myöhemmin en enää nähnyt siellä mitään.Juttu onkin se kun en muista vetäneeni vessanpönttöä välissä.
Onko teillä
mää.22
2
307
Vastaukset
- sadgsfsadgdsafsdasdg
Juu on...ja sitten en muista jotain yksinkertaisia sanoja/tuttuja paikan tai ihmisten nimiä kun juttelen ihmisten kanssa.
- maikey
jep, pitää tarkistaa monta kertaa laukusta onko avaimet varmasti mukana ennen kuin lähtee töihin, sama töistä lähtiessä. ei muista mitä on ihmisille sanonut tai keitä on tavannut, kertoilee asioita uudestaan. unohtelee tavaroiden paikkoja. kaikki tapaamiset sun muut pitää kirjottaa HETI ylös kun niistä sovitaan, muuten menee ristiin rastiin tapaamiset sun muut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858