Koneella on photofiltre ja inkscape, jos niillä pystyy niin miten? Eli haluaisin muuntaa nopeasti kuvan värit, kyse ei ole mistään valokuvasta, vaan simppelistä kuvasta jota on käsitelty, värejä ehkä alle 20, mutta pitäs saada muutettua tasan kolmeksi väriksi, ettei siellä ole mitään muita sävyjä kuin tasan kolme. Olen yrittänyt muokata, mutta sieltä löytyy aina jostain joku yksi pikseli joka on mustasta ehkä pari sävyä ylöspäin, ja tällöin värejä on enemmän.
Eli onnistuuko jollain noista ohjelmista, vai onko jotain muita ohjelmia millä onnistuu nopeasti ja kätsysti. Jos noilla mitä mulla on onnistuu, niin mistä valikosta pitää valita mitä ja painaa mitä?
Värien muunto? Apuja?
ewqgfq4g34b34b1
1
392
Vastaukset
- 2+19
Yleensä ohjelmissa on decrease color depth -toiminto, jolla saa halutun määrän värejä. Toimii esim. Irfanview:ssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810