TUOKIOKUVIA

9

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei liity homeeseen - eikä olekaan tarkoitus, että aivan kaikki tässä maailmassa liittyisi homeeseen ;)

      Räntää on Hesassa satanut tänään.

      • vertti-eetu

        tulin just Lapista. Oireita ei pahemmin ollut reisun päällä. Pienet oireet poistuivat kun laitoin solumyrkkykujan tavaroita eteisen komeroon hotellihuoneessa. Jos Myrkyt tarttuvat noin vaatteisiin, niin tarttuvat kai ne silloin myös kehoon. Kotiin palattua tuli oireet taasen päälle. Jotain on pielessä asunnossamme tai irtaimistossamme mitä tänne solumyrkkykujalta vielä raahattiin.

        Lapissa oli yhdessä hotellihuoneessa kokolattiamatto ja siellä oli nokka aivan tukossa ja verta tuli niistäessä huolestuttavalla tavalla. Koskaan aikaisemmin ei ole ollut ongelmia kokolattiamatoista. Nyt oli. Homeherkkä# onko sittenkin jokin ALLERGIA iskenyt solumyrkkyjen jälkitautina vanhalle miehelle.

        OLI MAHTAVA HOMMA kun ei ollut oireita eikä yhtään mitään. KIRKAS NÄKEMINEN ilman näköhermo-oireita ja asunnoissa PUHDAS ilma mitä hengittää myös sisällä. Aivan kuin uusi maailma. Vaikea tätä on pukea sanoiksi. Noin kuusi tuntia päivässä ulkona ja sisätiloissa ei oireita.
        Homeita en joutanut ajatella. Ainoa asia mikä joskus kävi mielessä, Mitenhän Sanasinko ja Homeherkkä# jaksavat. Terveisin Vertti-eetu.

        Ruotsissa poliisilaitoksella 17 sairastunut erilaisiin syöpiin. Kymmenen kuollut. Epäilevät rakennusta. Iltalehti.

        Minä en epäile.

        Olen siitä täysin varma. Kosteusvauriorakennusten mikrobimyrkyt aiheuttavat monia erilaisia syöpiä.
        Voimia teille kaikille. Ei paniikkia mutta järki käteen. Jos kotona sairas ja oven ulkopuolella ei, niin toimikaa sen mukaan.


      • vertti-eetu kirjoitti:

        tulin just Lapista. Oireita ei pahemmin ollut reisun päällä. Pienet oireet poistuivat kun laitoin solumyrkkykujan tavaroita eteisen komeroon hotellihuoneessa. Jos Myrkyt tarttuvat noin vaatteisiin, niin tarttuvat kai ne silloin myös kehoon. Kotiin palattua tuli oireet taasen päälle. Jotain on pielessä asunnossamme tai irtaimistossamme mitä tänne solumyrkkykujalta vielä raahattiin.

        Lapissa oli yhdessä hotellihuoneessa kokolattiamatto ja siellä oli nokka aivan tukossa ja verta tuli niistäessä huolestuttavalla tavalla. Koskaan aikaisemmin ei ole ollut ongelmia kokolattiamatoista. Nyt oli. Homeherkkä# onko sittenkin jokin ALLERGIA iskenyt solumyrkkyjen jälkitautina vanhalle miehelle.

        OLI MAHTAVA HOMMA kun ei ollut oireita eikä yhtään mitään. KIRKAS NÄKEMINEN ilman näköhermo-oireita ja asunnoissa PUHDAS ilma mitä hengittää myös sisällä. Aivan kuin uusi maailma. Vaikea tätä on pukea sanoiksi. Noin kuusi tuntia päivässä ulkona ja sisätiloissa ei oireita.
        Homeita en joutanut ajatella. Ainoa asia mikä joskus kävi mielessä, Mitenhän Sanasinko ja Homeherkkä# jaksavat. Terveisin Vertti-eetu.

        Ruotsissa poliisilaitoksella 17 sairastunut erilaisiin syöpiin. Kymmenen kuollut. Epäilevät rakennusta. Iltalehti.

        Minä en epäile.

        Olen siitä täysin varma. Kosteusvauriorakennusten mikrobimyrkyt aiheuttavat monia erilaisia syöpiä.
        Voimia teille kaikille. Ei paniikkia mutta järki käteen. Jos kotona sairas ja oven ulkopuolella ei, niin toimikaa sen mukaan.

        Kiva, että matkasi meni hyvin. Semmoinen irrottautuminen lataa aina akkuja :)

        Hiljaista on ollut palstalla - meikänkin puolesta, voimien ollessa niin koetuksella.

        Ensiksi tapahtui tämä ilouutinen (lue ketju loppuun): http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9342476/46633744

        Mutta päälle pamahti tämäkin: http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9452452/46709444

        *

        Ruokapäänsärky on jäänyt siis pois 6.11. jälkeen ja olen iloinnut siitä kovasti, vaikka henkisesti onkin ollut niin rankkaa, että kuluneella viikolla olen turvautunut ekaa kertaa elämässäni rytmihäiriölääkkeisiin ihan oikeasti.


      • sanasinko kirjoitti:

        Kiva, että matkasi meni hyvin. Semmoinen irrottautuminen lataa aina akkuja :)

        Hiljaista on ollut palstalla - meikänkin puolesta, voimien ollessa niin koetuksella.

        Ensiksi tapahtui tämä ilouutinen (lue ketju loppuun): http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9342476/46633744

        Mutta päälle pamahti tämäkin: http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9452452/46709444

        *

        Ruokapäänsärky on jäänyt siis pois 6.11. jälkeen ja olen iloinnut siitä kovasti, vaikka henkisesti onkin ollut niin rankkaa, että kuluneella viikolla olen turvautunut ekaa kertaa elämässäni rytmihäiriölääkkeisiin ihan oikeasti.

        Miltä tuntuu, kun ei enää särje tai kolota?

        Ihanalta vai tavalliselta - ei vaan taivaalliselta!

        Otin alkuillasta pitkät tirsatkin.

        Tankkaan nyt oikein energiaa :)


      • sanasinko kirjoitti:

        Miltä tuntuu, kun ei enää särje tai kolota?

        Ihanalta vai tavalliselta - ei vaan taivaalliselta!

        Otin alkuillasta pitkät tirsatkin.

        Tankkaan nyt oikein energiaa :)

        Mutta nuo pillerit B3 ja D3 eivät saa loppua...

        Jos loppuvat - niin käy kuin Tuhkimolla, että taika päättyy ja teho lakkaa :(


      • sanasinko kirjoitti:

        Mutta nuo pillerit B3 ja D3 eivät saa loppua...

        Jos loppuvat - niin käy kuin Tuhkimolla, että taika päättyy ja teho lakkaa :(

        Tilasin lisää, niin että riittävät varmasti.

        Kun Kusti polkee, niin posti kulkee ;)


    • Mielessäni on ollut kertoa jotain viimekertaisesta kaupassa käymisestä.

      Otin pelkän ostoskärryn mukaan ja sidoin hälyttimen sen kahvaan. Maailma on muuttunut pahaksi paikaksi ja on parasta varautua.

      Koska kärry oli mukana, ei tarvinnut miettiä, kuinka painavia ostoskasseja jaksaisi kantaa.

      Kaikki meni hyvin siihen asti, kunnes pääsin kassalta ja aloin ladata kärryä. Otin ensiksi tyhjän kylmäkassin ja työnsin kylmätavarat siihen. Sen jälkeen työnsin kärryn pohjalle tuoremehutölkkejä ja pari limupulloa, ja aloin ängetä kylmälaukkua ostoskärryn sisään.

      Kylmälaukku oli kuitenkin niin painava, että se kaatoi koko kärryn, ja hälytin irtosi kannastaan ja alkoi ujeltaa maassa.

      Kaikkien huomio kaupassa kiinnittyi ujellukseen.

      Sain napattua hälyttimen käteeni, mutta ujellus vain jatkui, koska hälyttimen kanta oli hukassa - niin shokissani luulin.

      Yksi mieskassa säntäsi jopa apuun, kunnes tajusin hälyttimen kannan olevan yhä kiinni kärryssä, ettei se ollut irronnut mihinkään. Vasta kun sain tökättyä hälyttimen takaisin kantaan, ujellus lakkasi ja rauha palasi kauppaan.

      Hämmennyksissäni yllättävästä huomiosta pakkasin sitten ostoskärryni kuntoon.

      Koko kömmähdys oli tapahtunut sen takia, että olin alkanut ladata tavaroita väärässä järjestyksessä. Olisi pitänyt laittaa vain painavat tölkit ja pullot kärryn pohjalle ja asettaa päälle kylmäkassi tyhjänä - ja täyttää se vasta sitten, niin kärry ei olisi kaatunut.

      Tajusin kaiken jälkikäteen, kun vedin kärryä kiiruhtavin askelin kotiin. Edelläni laahusti lihava tyttö, jonka ohitin ja kiiruhdin ulko-ovelle saakka. Tyttö kulki perässäni ja oli tulossa samasta ovenavauksesta sisään, mutta hälytin osui taas jonnekin ja irtosi aloittaen saman ujelluksen kuin kaupassa. Paikkana oli nyt vain kotitalomme tuulikaappi, jossa ujellus alkoi.

      Kauhistuin, että naapurin skitsofreenikkonainen änkeäisi siihen vielä kalkattamaan, ja syöksyin ottamaan hälytintä lattialta ja kiinnittämään sen kärryyn jälleen.

      Sen verran nopea olin, ettei ketään ennättänyt tulla rappukäytävään pällistelemään.

      Maailma on vaarallinen paikka, mutta meikä pääsi turvallisesti kotiin ;)

      Häppy end.

    • Tämä sitaatti on upea...

      Lainaus:

      Kun vanhus käveli rantaa auringonnousussa, huomasi hän edellään nuorukaisen, joka poimi meritähtiä ja sinkosi niitä mereen. Kun hän tuli pojan kohdalle, kysyi hän, miksi tämä teki niin.

      Vastaukseksi hän sai, että rannalle juuttuneet meritähdet kuolisivat, jos ne jäisivät paikoilleen, kun aamuaurinko alkaisi paistaa.

      — Mutta rantahan on kilometrejä pitkä, ja meritähtiä on miljoonittain, protestoi toinen. — Kuinka sinun vaivannäölläsi voisi olla mitään merkitystä?

      Nuorukainen katsoi tähteä kädessään ja heitti sen sitten aaltojen turviin. — Sillä on merkitystä juuri tälle tähdelle, vastasi hän.

      Minnesota Literacy Council

      ( http://www.vihrearouva.net/sitaat.html )

      • Neljä liuskaa aamusivuja on jo kirjoitettu.

        Laskin eilen, että marraskuussa tuli kirjoitettua 98 liuskaa, joka on ihan normikauraa.

        Ostin kaupasta kaksi viidensadan arkin riisiä lisää, että kestäisi edes vähän aikaa.

        Suurin osa menee käsin kirjoittamiseen ja vain vähän printtaamiseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe