Kodin keittiö ja kaluste

entinen asiakas

Huh huh, että osas olla huonoa palvelua kyseisessä liikkeessä Mininmanin vieressä!! Onko muilla kokemuksia? Meidän perhe ei tarvi enään kyseiseltä liikkeeltä mitään, onneksi on olemassa muitakin kauppoja. Mittatilauksena tehdyt kaapit ei ihan mennyt nappiin, mutta ei kai sitä nyt mahdottomia vois toivoakkaan... En todellakaan suosittele kenellekkään kyseisen liikkeen palveluja.

18

2607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirun nilkeröt

      Voi helevetin helevetti taas se alkaa ! Oot taas keksiny uuden uhrin haukuttavaks, mee jumalauta hoitoon.

      • 5653535

        Me ollaan ainakin huippupalvelua ja priimatavaraa saatu kyseisestä liikkeestä. Suosittelen.


      • tyytyväinen Asiakas
        5653535 kirjoitti:

        Me ollaan ainakin huippupalvelua ja priimatavaraa saatu kyseisestä liikkeestä. Suosittelen.

        Olen asioinut tässä liikkeessä noin 20- vuotta ja aina saanut hyvää palvelua, ja olen aina ollut
        tyytyväinen.
        Kyllä nyt haukut väärää puuta.

        Suosittelen lämpimästi kaikille


    • deluxe kaapit

      Oli varmaan krapulapäivä lastulevy kaapintekijällä.

    • rakenteleva

      Olen mys usein asionut siellä, ja tosi asillinen ja hyvä palvelu, ja kaikki nippelihommat hoidettu loppuun saakka.

      • kilpailijat liikkeel

        haukkumassa täällä "perhe" kokkolan asiallisemmasta päästä olevaa firmaa..Yksi syy hyvien kalusteiden lisäksi miksi suosin kodin kalustetta on tämä: en ole koskaan kuullut heidän haukkuvan kilpailijoita päinvastoin.ettei olis vaan tämänkin takana se kuuluisa landiakeittiön porukka jotka nalle kainalossa haukkuu kilpailijoita yms muita yrittäjiä..ei taida paljon kamppanjat enää auttaa,..,,.todella typerää porukkaa


      • Ex asiakas
        kilpailijat liikkeel kirjoitti:

        haukkumassa täällä "perhe" kokkolan asiallisemmasta päästä olevaa firmaa..Yksi syy hyvien kalusteiden lisäksi miksi suosin kodin kalustetta on tämä: en ole koskaan kuullut heidän haukkuvan kilpailijoita päinvastoin.ettei olis vaan tämänkin takana se kuuluisa landiakeittiön porukka jotka nalle kainalossa haukkuu kilpailijoita yms muita yrittäjiä..ei taida paljon kamppanjat enää auttaa,..,,.todella typerää porukkaa

        ostimme wc kalusteet kyseisestä puljusta,eivät olleet sovitun laiset,yhden kaapin laatikko ei mennyt kiinni ja lavuaari ei istunut kunnolla tasoon.Kahden viikon puhelinrumban ja johtajan suuttumisen jälkeen kävi asentaja toteamassa,että kasausvaiheessa kaapin ristimitta jäänyt vinoon(ostettu kasattuna) lavuaarille liian pieni reikä.Asentaja neuvoi kysymään alennusta virheistä johtuen,johtaja suorastaan riemastui,kun kehtasin valittaa.Keittiön kaapit kilpailevalta yritykseltä,ei sielläkään virheettömästi,mutta virheet korjattiin jouhevasti ja ilman riitelyä


      • korkki kiinni
        Ex asiakas kirjoitti:

        ostimme wc kalusteet kyseisestä puljusta,eivät olleet sovitun laiset,yhden kaapin laatikko ei mennyt kiinni ja lavuaari ei istunut kunnolla tasoon.Kahden viikon puhelinrumban ja johtajan suuttumisen jälkeen kävi asentaja toteamassa,että kasausvaiheessa kaapin ristimitta jäänyt vinoon(ostettu kasattuna) lavuaarille liian pieni reikä.Asentaja neuvoi kysymään alennusta virheistä johtuen,johtaja suorastaan riemastui,kun kehtasin valittaa.Keittiön kaapit kilpailevalta yritykseltä,ei sielläkään virheettömästi,mutta virheet korjattiin jouhevasti ja ilman riitelyä

        Heikko hermonen johtaja.


    • Kaappeja

      Todella huonoa palvelua! Ja meille tuli lasku ko paikasta yli 2 vuotta tavarantoimituksen jälkeen! En missään nimessä suosittele kenellekään! Omistaja vielä kehtasi sanoa, että asiakkaan tehtävä on huolehtia laskuista. Ko laskua ei meille ollut ikinä tullutkaan!

    • Älävaanmaksa

      Ei kahden
      Vuoden jälkeen laskua tarvitse maksaa. Olisit sanonut, että käteisellä on aikanaan maksettu ja valitat kuluttaja-asiamiehelle, jos yrittävät vielä laskuttaa!

    • Anonyymi

      Kodin keittiöt ja kaluste tilasi eri kaapin ovet kuin oli valittu. Yritys ei suostu palautukseen eikä tilaamaan valittuja ovia. Yrityksen mielestä asiakkaan pitäisi maksaa heidän virheestä. Asiakaspalvelu loppui reklamaatioon.

    • Anonyymi

      Lastulevystä tekevät .

      • Anonyymi

        Lastulevystä kaikki kalusteet tehdään, jos täyspuu kalausteet haluat, niin hinta on 10x suolaisempi.


    • Anonyymi

      Saranat puuttuivat .

    • Anonyymi

      Halvin ja paras. Samoja ovia ja vetimiä käyttää kaikki firmat. Muualla vain kolminkertainen hinta.

    • Anonyymi

      Meillä hyvä kokemus, kun tasoa tilattiin. Tuli sellainen kuin pitikin, oikeilla mitoilla. Ihmisiä kun ollaan niin varmasti voi virheitäkin tulla.

    • Anonyymi

      Lastulevyä ja erikeepperiä

    • Anonyymi

      Ihan samat kensapuun ovet kuin kaikilla muillakin. Hinta halvempi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe