Virtsakiviruokaa lemmikkiliikkeestä?

aapuva

Moi!
Mulla olis semmonen lyhytaikanen ongelma, että en pääse nyt pariin viikkoon eläinlääkärille ostamaan kissalle virtsakivikissan naksuja. Royal canin urinarya on syöty nyt puolitoista vuotta, ellei jopa kaksikin vuotta, heti sen jälkeen kun kissalla todettiin kiviä. Niin, itse asiaan, eli lähellä olisi kuitenkin lemmikkiliike, joten olisiko siellä joku sellainen naksumerkki, mitä uskaltaisi ostaa ja antaa kissalle siksi aikaa että pääsen taas asioimaan lääkärillä? Kiitos :)

1

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikea ymmärtää!

ei ole koskaan kissalle se terveellisin ravint vaikka kyseessä olisi erikoisruoka. Sinuna unohtaisin naksut ja alkaisin ruokkia kissaani märkäruualla.

Kaksi viikkoa muulla kuin ylläpitoruualla ruokinta on niin pitkä aika että se saattaa aiheuttaa virtsakivien uusiutumisen. Jos et itse pääse eläinlääkärille, niin eikö sinulla ole perheenjäsentä, sukulaista, ystävää tai naapuria joka sinulle ja kissallesi palveluksen tekisi ja kissan tarvitseman ruuan kävisi hakemassa? Minulla on lähimpään eläinlääkäriin melkein 60km ja aina olen avun naapureilta saanut jos kissanruokaa on pitänyt käydä hakemassa enkä siihen ole itse pystynyt

Missä muuten asut jos lemmikkiliike on lähellä mutta eläinlääkäri kaukana? Oletko niin pienen paikkakunnan asukas ettei siellä eläinlääkäriä ole? Mutta on kuitenkin lemmikkiliike joita yleensä on vain suuremmissa taajamissa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2243
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      56
      2176
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      7
      1407
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      77
      1395
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1150
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1123
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      989
    Aihe