Olen aikeissa ostaa uuden puhelimen, kun tämänhetkinen Nokia 6220C Navigator on ihan onneton netin suhteen. Netti pätkii ja sätkii, ja yhteys katkeilee ihan kokoajan ja usein ei ole kenttää, vaikka varmasti on. Kokeiltu eri kortteja (sonera, saunis, dna) ja siirretty kortti toiseen puhelimeen --- syy on puhelimen. Olen innostunut Sportstrackerista ja käytän nyt taskuversiota askelmittarista. Olin aikeissa ostaa uuden modernimman askelmittarin, kun sisko tiedotti, että osa Nokialaisista pitää sisällään askelmittarin. Mutta mistä löytyy tieto, mitkä mallit tukevat sekä Sportstrackeriä että sisältävät askelmittarin lataamiseen vaadittavat ominaisuudet?
Eli mikä kännykkä on hyvä Sportstrackerille ja askelten laskemiselle?
Sportstracker ja askelmittari puhelimessa?
11
6397
Vastaukset
Nokian melkein kaikki älykännykät, joissa on gps, niin tukee tuota Sportstrackeria. Voit katsoa tuetut laitteet täältä: http://store.ovi.com/content/31721?clickSource=search
Valitse haluamasi puhelin niin näet että tukeeko se tätä sovellusta.- Himotreenaaja
Samassa puhelimessa askelmittari ja Sportstracker? Eivät osanneet Nokialla vastata, siksi toivon, että joku edes pystyy kertomaan, onko edes mahdollista. Kuulemma halvoissa kiinalaisissa saattaisi löytyä, mutta kaksi surkeata on tullut ostettua E-Villestä, ei enää -- ne sammuilevat jatkuvasti itsekseen.
- Nokia N86 8MP
Himotreenaaja kirjoitti:
Samassa puhelimessa askelmittari ja Sportstracker? Eivät osanneet Nokialla vastata, siksi toivon, että joku edes pystyy kertomaan, onko edes mahdollista. Kuulemma halvoissa kiinalaisissa saattaisi löytyä, mutta kaksi surkeata on tullut ostettua E-Villestä, ei enää -- ne sammuilevat jatkuvasti itsekseen.
En ole varma, mutta puhelimien askelmittarit saattaisivat toimia niiden kääntötunnistimien avulla
Nokia N86 8MP kirjoitti:
En ole varma, mutta puhelimien askelmittarit saattaisivat toimia niiden kääntötunnistimien avulla
Minun N8 Sports trackerissa ei näytä olevan askelmittari systeemiä.
- lenkille mars
Nokia N86 8MP kirjoitti:
Puhelimessa pitää olla kääntötunnistin, jotta askelmittari toimii. Halvimmillaan taitaa olla 5230, jollainen myös itsellä. Sport Tracker hieno ohjelma lenkkien tallentamiseen. Ainoastaan kaupungissa reitti pomppii kadun puolelta toiselle, johtuu kait rakennuksien heijasteista.
lenkille mars kirjoitti:
Puhelimessa pitää olla kääntötunnistin, jotta askelmittari toimii. Halvimmillaan taitaa olla 5230, jollainen myös itsellä. Sport Tracker hieno ohjelma lenkkien tallentamiseen. Ainoastaan kaupungissa reitti pomppii kadun puolelta toiselle, johtuu kait rakennuksien heijasteista.
Sports trackerista tuli muuten äskettäin uusi versio...... Sen voi ladata suoraan sports tracker sovelluksessa.
- muuan mies
lenkille mars kirjoitti:
Sports trackein akelmittari ei toimi kaikissa harjoitustyypeissä: Walkingissa on, mutta esim Hikingissa ei ole ja tuskin myöskään Downhill skiingissä. Kokeile...
- Ei Nokiaa!
Varmasti HTC Wildfire pystyy kaikkeen tuohon ja vielä enempäänkin.
Jos Nokian sivut on noin surkeat, kertoo se kaiken olennaisen puhelimesta. Eli HTC. - 5230,.
milläs systeemillä tää sport tracker laskee askeleet,tän päivän
lenkki 4,15 km
askeleet 4474, 91/min
en jaksa miettiä nyt - Tikkerperi3
Itselläni on C7, siinä sportstracker toimii mainiosti. Latasin sovelluksen ovi kaupasta. Sovelluksen omilta sivuilta löytyy lista Nokian malleista, jotka toimivat http://www.sports-tracker.com/ Tässä mallissa ei ole kertaakaan satelliitti itseltäni kadonnut, eikä oo yhteys pakkasessa pätkinyt. Tosin en ole käyttänyt kun -10 C maksimissaan. En itse kestä kylmempää!
Kävellessä tosiaan laskee askeleet. Tosin itse en hirveästi sitä lukua tuijota, itselleni ei merkitystä. Enempi kilometrit, reitti ja nopeus ovat minulle tärkeitä juttuja. Lisäksi jonkinlaisen arvion antaa energiankulutuksesta elikkä minkä verran suorituksessa kului kilokaloreita. Lataan kotiovella aina suorituksen sovelluksen sivustolle, fb:hen ja twitteriin! Yleensä matkan varrelta otettujen kuvien kera!! Siihen menee jotain jotain 10-15 sekenttiä.
Tuohon nettiongelmaan sen verran, että vaikka kenttää on, niin oletko esim. 3G yhteyden rajamailla? Silloin netti kyllä pätkii, vaikka olisit minkä liittymäkortin kanssa menossa. Pystyykö tuolla sun mallilla käyttään wlania? Minusta se olisi paras vaihtoehto kokeilla, että toimiiko puhelin ok. vai missä vika näin nettisurffailun saralla. Vaihdoin itse juuri liittymän, koska asun näemmä lähes kaikkien 3G verkkojen rajamailla. Nykyinen toimittaja pistänyt kuitenkin paremmaksi, parin kadun päästä meiltä vasta pätkäsee pariin palkkiin! Ed. toimittajalla raja näkyi menevän meidän olkkarin kohdalla! :) Tosin, jos olet samassa osoitteessa kokeillut toisella puhelimella, niin sittenhän vika tosiaan on sun nykyisessä luurissa. - 5230,.
onko tässä mun 5230 siis tuo askelmittari systeemi ainakin laskee askeleet,.yhteyskin pelaa ihmeen hyvin katkeilematta mökilläkin korpimetäs,parhaimpia hyöty sovelluksihan tää on mitä ovi kaupasta on saatu ja vielä ilmanen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 461234
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197