Munkan ostarilla kävin apteekkireissulla ja Alkossa.
Siellä on satunnaisesti kaikenlaista omatoimimyyjää, on hilloja, hunajaa, paistoksia, karkkeja, nahkajuttuja ja lapasia.Varsinkin joulun alla tuo tuppaa lisääntymään.
Harmillisen etnistäkin porukkaa on alkanut kertymään meidän hienostoalueelle, siis Munkkiniemeen.
Johtunee siitä että me alamme vanhentua ja höperyys lisääntyy nopeasti.
Ja on sitä rahaa kertynyt.
Vaan minä ostin sieltä tyynyn, ison tyynyn, mikä lie juoneen näköinen jobbari oli.
Niin iso ettei marketeista löydy, minä kun olen leveäharteinen komea mies, niin kyljelläni tarvitaan pään alle muhkea möykky, muuten venyy niska vinoon.
Ja se on päällystetty aidolla lampaannahalla. Sisällä perinteistä Sillakuitua.
Se on vakuumipakattu joten toistaiseksi, toistan, toistaiseksi, sitä ei ole pökkineet kuin Pässit, siis eläinpässit.
Ja tämän mukavan aasinsillan kautta pääsemmekin kaikenlaisiin höperöihin.
Poliisin huumetestit on todettu epäluotettaviksi joten Poliisia pyydetään erityiseen hienovaraisuuteen. Jos minä nyt olen ymmärtänyt oikein, niin ilman autonajossa havaittua epävarmuutta tai liikennerikkomuksia, pitää Poliisin toivottaa kuskille hyvää matkaa vaikka mittari näyttäisikin yhtä punaista kun Poliisisedän turhautumisesta punastunut naama?
Hey! Hey! Hey! Let's be careful out there.....
Perjantaipökkäys
12
238
Vastaukset
- oooooops
http://www.youtube.com/watch?v=x52EM15BvKw
Nautinnollisia hetkiä.vähän tekstiä, riimitys ontuu rankasti.
Mutta muuten, tämä kuuluisi 50 palstalle. Täällä ollaan jo yli 40v.
Epäilen kyllä että täällä on polttareita viettäneitä naisia.
Mutta naiset rauhoittuu nyt.
Niitä lauluja ei saa tänne laittaa, vaikka olisikin kirjattu morsiusvihkon nauhoihin.
vasta keväällä ostanut uuden tyynyn, joko se on littana?
kuolassa.
Ei pitäisi jutella puhelimessa iltaisin.
Yritän löytää sellaista muovijuttua joita mutsi käytti pyllyn alla, ainakin vanhemmiten.
Ja sellaista tyynyä ei, nähtävästi, pidä pestä valkoisen pyykin kanssa. Se meni ihan kasaan.hunksz kirjoitti:
kuolassa.
Ei pitäisi jutella puhelimessa iltaisin.
Yritän löytää sellaista muovijuttua joita mutsi käytti pyllyn alla, ainakin vanhemmiten.
Ja sellaista tyynyä ei, nähtävästi, pidä pestä valkoisen pyykin kanssa. Se meni ihan kasaan.mitä sä pitkälläsi soittelet, istu hyvä ihminen. Vaikka vessassa, helpompi siivota.
On olemassa tyynyn suojuksia ja patjankin, jos tarvetta tulee.
Tyynyissä on kyllä pesuohjeet, noudata niitä ja pese erillään muusta pyykistä.
et ollutkaan sä, joka Sipoossa kävi alasti kaupassa!!
koti-kiusattu kirjoitti:
Kylmä kutistaa ja nythän on talvi.
ja minä en olis nähnyt sitä pientäkään näillä silmillä.
kiitti nyt mutta laihuuden ajoista on jo kulunut aikaa.
On kyllä kummallista, että vaikka kaikki kasvaa ja vankistuu aikuisena, niin se ei milloinkaan.koti-kiusattu kirjoitti:
Kylmä kutistaa ja nythän on talvi.
Kaverilla ei ollut edes kukkaroa.
Eikä naisen auttavaa pivoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1985742- 1691671
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661507- 691048
- 78889
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6877Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124847Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy192808En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66779- 76761