Tiedoksi:Raision Haahdenniemen veneiden talvisäilytys paikalla on käynyt VARKAITA. Ainakin perävetolaitteita on viety joten käykääpä katsomassa veneitänne jos veneenne siellä on.
Varkaita
5
735
Vastaukset
- huh huh
Kiitos tiedosta
- make6388
Pitääpä käydä kattomassa heti pe. Ettei ole rosmot vieneet. Kiitos tiedosta! tälläistä osaan arvostaa.
- 20+10
make6388 kirjoitti:
Pitääpä käydä kattomassa heti pe. Ettei ole rosmot vieneet. Kiitos tiedosta! tälläistä osaan arvostaa.
...hidaas on sytyttys... vinkki: Jos ne varkaat silloin kymmenisen vuotta sitten siellä kävi, niin tuskin sun nyt tarvii olla huolissas...
- 20
20+10 kirjoitti:
...hidaas on sytyttys... vinkki: Jos ne varkaat silloin kymmenisen vuotta sitten siellä kävi, niin tuskin sun nyt tarvii olla huolissas...
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL vähän tipahdin =)
- mansikki321§
20 kirjoitti:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL vähän tipahdin =)
No hei haloo kai ne nyt voi olla siellä vieläkin varastelemassa senkin kurjuttelevat ketkut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395