Olen ostamassa otsikon traktoria, vm -96, mukana etukuormaaja, tunteja vajaat 5000. Kiinnostaisi tietää minkälaisia käyttökokemuksia kyseisestä mallista on kertynyt, eli pistänkö käteni p*****n, vai saanko kelpo palvelijan.
Ford 6640 Sl laatu
7
6679
Vastaukset
- Harrastuskäyttöön
Eikö kellään ole kokemusta tästä vehkeestä, vai ujostuttaako vain?
- Vihtori Lettunen
Vietämme hiljaista hetkeä lakki kourassa kumarretuin päin muistoksesi.
Ford kuski jo toisessa polvessa(en kuitenkaan merkkiuskollinen höpö).
Itsellä 6640 uudesta ,nyt 9000 mittarissa ainoita ongelmia ovat olleet .......
Kerran rengas puhki (naula),ratin korkeussäätö paskana,maali hilseilly konepeitosta,
eikä muuta joten suht tyytyväinen vielä- Harrastuskäyttöön
Taitaapa minusta sitten tulla Ford 6640 omistaja. Yhtään huonoa arvostelua ei ole tullut ja ainoat viat, jotkaa nettisivuilta löysin, ovat vaihteensiirtäjän ongelmat. Tämä naulan löytyminen renkaasta on toinen, mutta enköhän noiden molempien vikojen puolesta tule juttuun. Sen havaitsin nettiä selatessani, että varaosien hinnat ovat huomattavasti korkeammat kuin kymppisarjassa, mutta ellei niitä tarvita, ei sekään haittaa. Kiitokset Vuoristolalle vastauksesta.
- on..
Kaikilla, jotka traktorin päälle ymmärtävät on Foorti. Minullakin on Foorti 4000 ja erittäin tyytyväinen kun se seisoo.(Foortini)
- ..
96 on huono koska fiatin etuakselilla, osta mieluummin 94 AITO KUNNON FORD oikealla etuakselilla.
- ..
96 on paljo huonompaa laatua mitä aikasemmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760