Noiq Pokerilla on meneillään cashrace, johon ajattelin osallistua. Kun katselin sitten listan kärkipään pistetilannetta jäi tuo osallistuminen väliin.
November Cash Race #1 kisa kesti 10 päivää ja listaykkösellä pisteitä huikeat 20928. :o
Millä ihmeellä tuollaisen määrän pisteitä saa kasaan noin lyhyessä ajassa? Pelaako nämä listan kärkipää jotain tyyliin multitablaten 30kpl 5€BB pöytiä 10h päivässä?
Itse pelasin normaalia peliäni muutaman päivän ja pisteitä kertyi alle kymmenen.
Sori tyhmyyteni, mutta kun en vain tajua millä pelistrategialla näissä kisoissa vois pärjätä.
Noiq cashrace pisteet ?
3
458
Vastaukset
- paljon peliä
toiset pelaa isompaa ja 16 tuntii päivässä sä varmaan aika pientä etkä kovin montaa pöytää yhtäaikaa...
- 50cBBpelaaja
Eli noi race jutut on tarkotuksella suunniteltu niin että pienet pelaajat yrittävät ja yrittävät mutta heillä ei ole mitään mahdollisuuksia edes päästä listoille. Tavallaan houkutellaan ihmisiä kisaamaan kisoihin jossa on altavastaajana jo ennen kuin edes kisat alkavat.
Vähän sama kun kutsuttaisiin autokilpailuun omalla autolla ja muilla olisi sitten kisaautot tuunattuna
Paremmin varmaan osuisi lottorivi :)
- Näin meillä
Niin siis sinä tuotat rakea saitille muutaman kympin ja ne joilla on mahdollisuus pärjätä noissa kisoissa tuottavat sitä tuhansia euroja kuussa. Eli isommat pöydät monta pöytää ja paljon tunteja. Rakerace jutut on mielestäni kilpailuideana tyhmiä. Suurimmalla osalla pelaajista eli noin 95 prosentilla ei ole mitään mahdollisuutta pärjätä kisassa. Ei tuota voi verrata lottovoittoon. Lottovoitossa on mahdollisuus mutta pikkutasolla pelaaville noissa kisoissa pärjääminen ei ole mahdollista.
Eli jos noilla on tarkoitus houkutella pelaajia saiteille niin aika huono idea. Toki tuottavat rakea enemmän noinkin mutta luultavasti suurin osa tuotosta tulee kuitenkin saitille suuresta pelaajamassasta eikä muutamilta pelaajilta. Eli rakerace ajatus pitäisi saada suunnattua kaikille pelaaja tasoille jos noilla haluaisi saitille oikeasti porukkaa paljon pelaamaan.
Nyt ainakin kaikki mitä itse olen vilkaissut perustuu raken tuottoon ja minun tasoilla ei mitään mahdollisuutta noissa pärjätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5252544Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial522225Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2042169Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle121526Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191450Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip491363- 971339
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621141Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise911116Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035