Hei!
Olen raskausviikolla 8 1. Kävin äitiyspolilla päivä sitten ja tämä neuvolantäti kokeili kohtuani painelle vatsan päältä. Hän sanoi että kohtu olisi painellen tuntunut viikkoihin nähden aika suurelta :o.
Mietittii siinä sitten että olisiko erehtynyt ja jos hedelmöitys olisikin ollut jo aikaisemmin.
Hän alkoi kuulostelemaan jollain ihmeen radiolla vatsaani ja koitti saada jonkun näköisiä sydämenääniä kuulumaan, mutta mitään ei kuulunut (hän sanoikin että sydänääniä ei kuulu heidän huonolla koneella kun aikaisintaa raskausviikolla 9 jos silloinkaan) En ole päässyt vielä ultraan, mutta ensviikolla sitten kun pääsis...
jännittää kyllä kun olen mielestäni vielä nuori (22 :D) ja raskaus on esimmäinen. Läheltä ole nähnyt myös sukulaisnaise kaksosraskauden kauheine mahoineen :P
Suvussa on kyllä paljon kaksosia mutta, jos täällä on kaksoisraskaus-odottajia niin onko teille käynyt samoin? tai muuten onko kellään samanlaisia kokemuksia? Haluan vastauksia! :)
Kaksoset?
zndknvzkdvödl
0
578
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984