Ned Kelly's, Vihti Nummela

Max123

Kävinpä tänä yönä Vihdin Nummelassa Ned Kellys's -nimisessä baarissa. Menin puolilta öin sisään, tilasin muutaman oluen ja ennen valomerkkiä viskin. Olin juomassa viskiäni, kun yhtäkkiä joku mies tarttui minua takaapäin ja alkoi raahata minua ulko-ovelle. Siellä minulle alkoi puhua narikanpitäjä tyyliin "olet liian humalassa, aletaan lähteä pois ravintolasta". Ohoh. Lievästi ihmeellistä, kun en ollut koko parituntisen oleskeluni aikana edes jutellut kenenkään kanssa, saati sitten millään kriteereillä ajateltuna aiheuttanut häiriötä. Kun kysyin syytä, narikanpitäjä sanoi esimiehen käskeneen poistaa minut ravintolasta. Hämmästyksestä hiljalleen toivuttuani pyysin narikanpitäjältä kyseisen esimiehen puhelinnumeroa. Hän sanoi sen löytyvän ravintolan nettisivuilta. Kun vastasin, ettei minulla ole nettiä käytettävissä, hän toi minulle paperiselle käsipyyhkeelle(!) kirjoitettuna numeron 09 555 200. Tämän jälkeen sain viimein narikkalappua vastaan myös takkini.

Tuota noin. Jos teille Ned v*tun Kelly's -ravintolassa ei kelpaa minun rahani, niin kertokaa ihmeessä siitä jo minun tullessani sisään. Tai jos nenäni on liian iso tai silmäni liian lupottavan ja "humalaisen" näköiset, niin laittakaa v*ttu-stna reklamaatiot biologisille vanhemmilleni - en minä niille enää tässä vaiheessa mitään mahda, kun en ole teidän takianne menossa plastiikkakirurgiaankaan.

Mutta ennen kaikkea miettikää Ned v*tun Kelly's -pellet sitä, mitä liikevaihdollenne tapahtuu pitkällä aikavälillä, jos laitatte henkilökuntaanne kuuluvat gorillat nussimaan takaapäin minunkaltaisiani 100% heteromiehiä.

12

5435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies maalta

      Kävin noin vain Nummelassa ja sattumalta löysit Ned Kelly's ravintolan? Oliko tosiaan ensimmäinen kerta ja aivan sattumalta olit Nummelassa. Ko kuppilaan aika harva noin vain eksyy. Itse olen käynyt vain kerran ja silloinkin aivan tarkoituksella. Valitettavasti tuotevalikoimat eivät olleet minusta sellaiset, että niiden takia olisi kannattanut heti palata. Perusviskejä eikä ainuttakaan joka olisi herättänyt halun tilata.
      Kuppilassa näytti olevan lähinnä kantapeikkoja - ei rähinää, mutta melua aivan riittävästi.
      Itse lähdin omin jaloin silloin kun olin päättänytkin lähteä - ei antanut poke vauhtia.
      Voisin mennä joskus toisenkin kerran juomaan kaljan tai kaksi, mutta en koko illaksi.

    • Anonyymi

      Se on totta, olen huomannut saman hinnoista. Ja heidän bongaus Lapuissa ei näe mitä se on. Näyttäö olevan hämärä kapakka.

      • No just joo. Kuitissa pitää näkyä mitä on tilannut ja paljon maksoi..


      • Anonyymi
        Leena6 kirjoitti:

        No just joo. Kuitissa pitää näkyä mitä on tilannut ja paljon maksoi..

        Kassa kuitin saa kyllä ihan joka paikasta kun sen vain pyytää 😂


    • Anonyymi

      Kyllä sinne ei kannata iäkkäämät ihmiset mennä. Minäkin huomasin et hinta nousi illan mittaan. KYLLÄ Minäkin olisin tarkkana mitä maksaa. Yksi mikä pisti silmään niin ravintolan omistaja pyörii siellä ravintolassa. Eikö hän luota henkilökuntaan tai on tyhmä, et siellä pyörii ja neuvoo henkilökuntaa asiakkaiden nähden.

      • No ei edes pääse sisälle!


      • No ei kannata . Mä oon yrittänyt 3v. Enkä ikinä pääse sisään. Täys teinihelvetti!! Enkä enää haluakaan kun luen näitä juttuja!!!


      • Anonyymi
        Leena6 kirjoitti:

        No ei kannata . Mä oon yrittänyt 3v. Enkä ikinä pääse sisään. Täys teinihelvetti!! Enkä enää haluakaan kun luen näitä juttuja!!!

        Kyllä näihin on aina syy minkä takia ei baariin sisälle oteta. Yleensä liittyy ihan omaan käytökseen.


    • Anonyymi

      Virosta haettuja pantittomia/verottomia juomiahan siellä myydään pulloissa eteenpäin 4x hinnalla.

      • Anonyymi

        Ja faktat on missä?
        Hinnat ovat nousseet kaikkialla... Myös kaupoissa. Toimittajat nostavat hintoja ja niin myös muut sen jälkeen, koska tuottavuus laskee. Ja se on ihan fakta.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe