Ned Kelly's, Vihti Nummela

Max123

Kävinpä tänä yönä Vihdin Nummelassa Ned Kellys's -nimisessä baarissa. Menin puolilta öin sisään, tilasin muutaman oluen ja ennen valomerkkiä viskin. Olin juomassa viskiäni, kun yhtäkkiä joku mies tarttui minua takaapäin ja alkoi raahata minua ulko-ovelle. Siellä minulle alkoi puhua narikanpitäjä tyyliin "olet liian humalassa, aletaan lähteä pois ravintolasta". Ohoh. Lievästi ihmeellistä, kun en ollut koko parituntisen oleskeluni aikana edes jutellut kenenkään kanssa, saati sitten millään kriteereillä ajateltuna aiheuttanut häiriötä. Kun kysyin syytä, narikanpitäjä sanoi esimiehen käskeneen poistaa minut ravintolasta. Hämmästyksestä hiljalleen toivuttuani pyysin narikanpitäjältä kyseisen esimiehen puhelinnumeroa. Hän sanoi sen löytyvän ravintolan nettisivuilta. Kun vastasin, ettei minulla ole nettiä käytettävissä, hän toi minulle paperiselle käsipyyhkeelle(!) kirjoitettuna numeron 09 555 200. Tämän jälkeen sain viimein narikkalappua vastaan myös takkini.

Tuota noin. Jos teille Ned v*tun Kelly's -ravintolassa ei kelpaa minun rahani, niin kertokaa ihmeessä siitä jo minun tullessani sisään. Tai jos nenäni on liian iso tai silmäni liian lupottavan ja "humalaisen" näköiset, niin laittakaa v*ttu-stna reklamaatiot biologisille vanhemmilleni - en minä niille enää tässä vaiheessa mitään mahda, kun en ole teidän takianne menossa plastiikkakirurgiaankaan.

Mutta ennen kaikkea miettikää Ned v*tun Kelly's -pellet sitä, mitä liikevaihdollenne tapahtuu pitkällä aikavälillä, jos laitatte henkilökuntaanne kuuluvat gorillat nussimaan takaapäin minunkaltaisiani 100% heteromiehiä.

12

6397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies maalta

Kävin noin vain Nummelassa ja sattumalta löysit Ned Kelly's ravintolan? Oliko tosiaan ensimmäinen kerta ja aivan sattumalta olit Nummelassa. Ko kuppilaan aika harva noin vain eksyy. Itse olen käynyt vain kerran ja silloinkin aivan tarkoituksella. Valitettavasti tuotevalikoimat eivät olleet minusta sellaiset, että niiden takia olisi kannattanut heti palata. Perusviskejä eikä ainuttakaan joka olisi herättänyt halun tilata.
      Kuppilassa näytti olevan lähinnä kantapeikkoja - ei rähinää, mutta melua aivan riittävästi.
      Itse lähdin omin jaloin silloin kun olin päättänytkin lähteä - ei antanut poke vauhtia.
      Voisin mennä joskus toisenkin kerran juomaan kaljan tai kaksi, mutta en koko illaksi.

• Anonyymi

Se on totta, olen huomannut saman hinnoista. Ja heidän bongaus Lapuissa ei näe mitä se on. Näyttäö olevan hämärä kapakka.

• No just joo. Kuitissa pitää näkyä mitä on tilannut ja paljon maksoi..

• Anonyymi
        Leena6 kirjoitti:

No just joo. Kuitissa pitää näkyä mitä on tilannut ja paljon maksoi..

Kassa kuitin saa kyllä ihan joka paikasta kun sen vain pyytää 😂

• Anonyymi

Kyllä sinne ei kannata iäkkäämät ihmiset mennä. Minäkin huomasin et hinta nousi illan mittaan. KYLLÄ Minäkin olisin tarkkana mitä maksaa. Yksi mikä pisti silmään niin ravintolan omistaja pyörii siellä ravintolassa. Eikö hän luota henkilökuntaan tai on tyhmä, et siellä pyörii ja neuvoo henkilökuntaa asiakkaiden nähden.

• No ei edes pääse sisälle!

• No ei kannata . Mä oon yrittänyt 3v. Enkä ikinä pääse sisään. Täys teinihelvetti!! Enkä enää haluakaan kun luen näitä juttuja!!!

• Anonyymi
        Leena6 kirjoitti:

No ei kannata . Mä oon yrittänyt 3v. Enkä ikinä pääse sisään. Täys teinihelvetti!! Enkä enää haluakaan kun luen näitä juttuja!!!

Kyllä näihin on aina syy minkä takia ei baariin sisälle oteta. Yleensä liittyy ihan omaan käytökseen.

• Anonyymi

Virosta haettuja pantittomia/verottomia juomiahan siellä myydään pulloissa eteenpäin 4x hinnalla.

• Anonyymi

Ja faktat on missä?
        Hinnat ovat nousseet kaikkialla... Myös kaupoissa. Toimittajat nostavat hintoja ja niin myös muut sen jälkeen, koska tuottavuus laskee. Ja se on ihan fakta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      278
      8298
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      66
      4972
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      280
      4320
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      54
      2957
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      1
      2426
    6. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      3
      1810
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      5
      1677
    8. Ajattelin silloin

että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
      Ikävä
      109
      1669
    9. TTP avajaiset

Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja
      Haapavesi
      40
      1573
    10. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      1550
    Aihe