meetinfinland.com?

n

Mikä sivu tämä on? Huijausta vai seksiseuraa? Vaikuttaa huijaukselta.

10

4049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PlayerM86

      Kiinnostaisi tietää myös että onko kukaan kokeillut rekisteröityä, itse jäin siihen vaiheeseen kun piti 5€ maksava viesti lähettää...

      • Vain vähän typerä

        Kokeilin lähettää (kun on ylimäärinen prepaidi) ekan viestin, takasin tule viesti, jossa ei ole salasanaa, vaan kehotus lähettää seuraava viesti. Saldo vähenee 5e/viesti, no onneksi kortin voi heittää roskiin, ilmeisesti siihen turha enään ladata yhtään saldoa 17 alkuisista numeroista päätellen oleviin huijaus juttuihin..


      • Vain vähän typerä
        Vain vähän typerä kirjoitti:

        Kokeilin lähettää (kun on ylimäärinen prepaidi) ekan viestin, takasin tule viesti, jossa ei ole salasanaa, vaan kehotus lähettää seuraava viesti. Saldo vähenee 5e/viesti, no onneksi kortin voi heittää roskiin, ilmeisesti siihen turha enään ladata yhtään saldoa 17 alkuisista numeroista päätellen oleviin huijaus juttuihin..

        Kappas kovistelemalla aktivointikoodi irtosi sähköpostiin. Kaikki toiminnot vaatii näköjään premium käyttäjä oikat. Jos tietää toisen käyttäjän, niin pystyy sentään viestimään.


    • Aiemmin törmäsin tuohon sivustoon joskus ja eikä mikään noista asioista pitänyt paikkaansa.
      Ei kannata huijaukseen sortua. Nyt se osoittaa jollekin konferenssi-sivustolle...

    • tokangur

      Hei-hoi

      • huijaus sivu

        miksei polisi tutki tätä huijaus-sivua kun huijarit saavat vapaasti ryöstää kunnon ihmisiltä pienet rahat pois,eikö enää mihenkään voi luottaa,rikolliset saa jatkaa toimintaansa vapaasti eikä tälläisia sivuja poisteta ja laiteta rikolliset vastuuseen näistä,näitähän kannattaa alkaa itse perustamaan,helppoa ja vapaata rahan tuloa,mistähän ne on kuvat sinne laittanut varmaan amerkkalaisista,ei varmaan yksikään tiedä että hänen kuvansa on sivulla ja esittä aivan muuta kun todellisuudessa on,joku voi tietää mutta hänelle on maksettu siitä että esittää muuta kun on


    • Vierailija vaan

      itse asiassa mullakin ongelmia ollut kyseisen sivun kanssa, mutta huomatkaa oikea osoite... meetinfinlad.com eli finlad ei finland

    • kyllä harmittaa !!!!

      voi paska, lähetettiin kaverin kanssa pienessä kaljassa neljä viestiä kun luultiin että joku vika jossain kun ei tullut salasanaa.
      voihan vihtori! taitaa tulla iso lasku neljä x 5 eukkoa ! miten tästä pääsee eroon ja saako noita rahoja takasin koskaan ??
      kyllä harmitaa !!!!!11

    • pejuri

      mikä helv..huijausjuttu tää MEETINFINLAD on??
      ite laitoin 2viestii, eikä pääse yhtään mihkään, lisää vaan pyydetään...
      voi helv..sentään kun olin tyhmä......

    • tutkija...

      meetinfinland.com
      primary name server = ns1.hdesign.co.uk
      responsible mail addr = richard.hdesign.demon.co.u
      serial = 2011042500
      refresh = 86400 (1 day)
      retry = 7200 (2 hours)
      expire = 3600000 (41 days 16 hours)
      default TTL = 86400 (1 day)

      meetinfinland.com nameserver = ns2.hdesign.co.uk
      meetinfinland.com nameserver = ns1.hdesign.co.uk

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe